Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Som indehaver af en del mail-adresser, så er jeg også modtager af en del u-specificeret spam. Endnu en klassiker dukkede op idag :th2:

WINNING NOTIFICATION We happily announce to you the draw (#978) of the FREE LOTTERY on-line Sweepstakes program held on 20Th July, 2007. Your e-mail attached to ticket number:5647560054 188 with Serial number 5368/02 jackpot lotto winners drew the lucky numbers: (-02-06-21-34-35-49-(46-)"bonus no 46.that won"you the lottery in the 2ND category i.e. match5 plus bonus.You have therefore been approved to claim a total sum of £1,050,000 (One Million,Fifty Thousand pounds sterling) in cash credited t+o file KTU/9023118308/03 in a total sum of £6,300,000 (Six Million Thirty Thousand pounds Sterling) lotto jackpot shared amongst the first four (6) lucky winners in this edition. This promotion takes place weekly.Your £1,050,000 (One Million,Fifty Thousand pounds sterling)would be released to you by our payment office in Europe. Our agent will immediately process the release of your funds as soon as you contact him. Rev.Jeremiah Roland is the appointed agent who will help you process the release of you winning, So find his Email address bellow, Please send your full names, your Ref/Batch numbers and your location to his email for claim processing and release of fund. Name: Rev. Jeremiah Roland E-mail: rev.jrolands@yahoo.dk Free Lottery Headquarter P.o Box 1010, Liverpool L70 1NL, UNITED KINGDOM Ref: FR/9420X/05 Batch: 074/05/ZY369
Utroligt at nogle faktisk hopper på limpinden. Især hvis man også bruger lidt tid på at nærlæse med logik-brillen på. :rolleyes:
Besvaret
Tillykke :laugh: ' date=' så giver du vel en lille én :lol:[/quote']Desværre....der er nogle der har tømt min konto. "Jeg ka ikke forstå det!! Den flinke mand i telefonen sagde jeg bare skulle....." :D
Besvaret
Åh lad vær' - det må da være rigtigt' date=' når ham man skal kontakte er "reverend" :rolleye:[/quote']He he...ja, de spiller på alle tangenter. Så næste trin må være "How-To-Spell For Scammers and Con-people - Vol. I" :p
Besvaret

*øj-øj*...nu skal jeg da snart ud og slå til Søren :rolleye:Yahoo/Msn Lottery Incorporation Baley House, Har Road Sutton, Greater London SM1 4te United Kingdom . Dear Winner, This is to inform you that you have won a prize money of One Million Great Britain Pound Sterling’s(£1,000.000.00) for the month of July 2007 Lottery promotion which is organized by YAHOO/MSN LOTTERY INC & WINDOWS LIVE. YAHOO/MSN & MICROSOFT WINDOWS,collects all the email addresses of the people that are active online, among the millions that subscribed to Yahoo and Hotmail we only select five people every Month as our winners through electronic balloting System without the winner applying, we congratulate you for being one of the people selected. You are to contact the events manager These are your identification numbers: Batch number.....................YM 09102XM Reff number.......................YM 35447XM Winning number...................DTYFM0988 However you will have to fill and submit this form to the events manager. 1. Full name.............. 2. Contact Address........ 3. Age.................... 4. Telephone Number....... 5. Sex.................... 6. Occupation:............ 7. State.................. 8. Country................ 9. Your Reference and Batch number at the top of this mail. (CONTACT EVENTS MANAGER) Name:Mr walter cook E-mail:claim_officer08@yahoo.com.hk :lol:

Guest Supermule
Besvaret

Du er da vist lidt af en spillefugl................................................:rolleye:

Besvaret

Jeg fik en lignende mail for et par år siden, mens nyhederne om Nigeria brevene fløj om ørene på os. Også med teksten jeg allerede havde vundet!!!! skulle bare lige sende mine kort oplysninger til en gut i Madrid:) Hængte den op på fælles opslagstavle for sjov...... Uden at udlevere nogen, så kunne jeg konstatere at der rent faktisk findes voksne mennesker (endda i "bankverdenen":eek: ) der hoppede i med begge ben og lykønskede mig:scared:

Besvaret
Uden at udlevere nogen' date=' så kunne jeg konstatere at der rent faktisk findes voksne mennesker (endda i "bankverdenen":eek: ) der hoppede i med begge ben og lykønskede mig:scared:[/quote']Som sagt...skræmmende! :rolleye:
Besvaret

her et af de bedre :lol: Dear Friend, This chain letter started in Reno in the hope of bringing relief and happiness to tired businessmen. Unlike most chain letters, this does not cost any money. Simply send a copy of this letter to five of your businessmen friends who are equally tired. Then bundle up your wife and send her to the man whose name appears at the top of the list, and add your name to the bottom of it. When your name comes to the top of the list, you will receive 16,487 women, and some of them will be "dandies". Have Faith "DON'T BREAK THE CHAIN!!!!". One man broke the chain and got his wife back. Sincerely, A Tired Businessman

Besvaret

Så er jeg oppe på 8.300.000,- £ *lol* *wooohooo*...:laugh:

Yahoo/Msn Lottery Incoporation 22 Garden Close, Stamford, Lincs,PE9 2YP,London, United Kingdom. Dear Winner, We are pleased to inform you of the result of the just concluded draws held on the {1st Of August, 2007} by Yahoo/MSN {Microsoft} in conjunction with the British Gaming Board. Your email was among the 20 Lucky winners who won £1,000,000.00{One Million Great Britain Pounds} each in the Yahoo/MSN{Microsoft} 2007 Online Promo. This draw is being organized to create and improve a larger awareness record for internet users worldwide. However the results were released on the {2nd Of August,2007} and your email was attached to ticket number (7PWYZ2007) and ballot number (BT:12052007/20) The online draws was conducted by a random selection of email addresses from an exclusive list of 29,031,643 E-mail addresses of individuals and corporate bodies picked by an advanced automated random computer search from the internet. However, no tickets were sold but all email addresses were assigned to different ticket numbers for representation and privacy. The selection process was carried out through random selection in our computerized email selection machine (TOPAZ) . This Lottery is approved by the British Gaming Board and also licensed by the The International Association of Gaming Regulators (IAGR).This lottery is the 3rd of its kind and we intend to sensitize the public. To begin the claim processing of your prize you are to contact the Online Co-ordinator and provide him with the following informations as stated below, so we can proceed with the verification and clearance process of your file. 1. Full Names : ........................................... 2. Residential Address : ........................................... 3. Phone Number :Mobile&Home.......................................... 4. Fax Number : .......................................... 5. Occupation : .......................................... 6. Sex : .......................................... 7. Age : .......................................... 8. Nationality :..................... 9.Ballot No. :....................... 10.Ticket No.:...................... Dr Bryan Howard Online Co-ordinator. 22 Garden Close, Stamford, Lincs,PE9 2YP,London, United Kingdom. Email:drbryanhowardonlinecoodinator@yahoo.co.uk *You are adviced to forward these informations as soon as possible to enable us attend to your file. This email is registered and sent only to a certified Yahoo/MSN{Microsoft} promo winner. Due to possible mix up of some numbers and email contacts, we ask that you keep this award strictly from public notice until your claim has been processed and your money remitted. This is part of our security protocol to avoid double claiming or unscrupulous acts by some participants of this program. Our special thanks and gratitude to Bill Gates and associates.Accept our hearty congratulations once again. Yours Faithfully, Management.
  • 2 months later...
Besvaret

...and the song goes on Mere spam - og denne gang på dansk...mere eller mindre :rolleyes: Jeg ved ikke lige om jeg har lyst til at blive kriminel i aften.... Kære herre / frue! Er venlig at bruge kun disse e-post: tgc.job@gmail.com Wil du arbejdere on-line, fra dit hus og få lånet hverdags udenfor at efterlade eller virke på din hovedarbejde? For dette, du skal drage forsorg for at skaffe oss dine bankdetaljer og derpå at være færdig at modtage din første overførselen. Så snart som penger kommer til din bankkonto, får du en medelelse deraf, og vejledninger vad angår disse pengesumen. På den tid du skal overføre penger til den andre af vore klienter i Europa, Rusland eller andetsteds i Asia eller andet land. After transaktionen får du 5% fra den sum, og det skal blive dit lån. I fremtiden kommer du at få større lån. Så hurtigt sender og modtar du penger, så mer procenter får du. Hovedbetingelsen for dine pligter er HASTIGHED og NØJADTIGHED af overføringer. Sædvanligvis består sumer fra 10.000 DKK til 150.000 DKK, og afhænger daraf, vad vore klienter vil. Hvorledes, sakl hver overførsel så snart udføres som er mulig. Dette er den hovedbetingelse som skal også virke på ditt lån for transaktioner. For at arbejdere effektiv, du må prøve ditt e-mail fast. Desuden, du må være færdig at gøre hurtigt transaktioner med ditt Paypal og bankkontoen. Mest af våre driftsleder udfører overføringer 3-7 gange i ugen (30.000 DKK i gennemsnit). Handlingen tar ikke flere tid men skal udføres præcis og straks. Du kan starte med arbejden hjemme i dag! Ingen betalinger er nødvendig. Du skal få overførselser til din bankkonto i hver bank i Danmark fra vore klienter og dende disse straks med telegram, Western Union, Moneygram eller andre metoden til den bankkonto eller adressen som vi skaffer. F.eks. disse er typiske handlinger: 1) En klient sender en sum til din konto (f.eks. 50.000 DKK) 2) Du inddrager den (udenfor dit lån af 5%) i rede penger 3) Du sender penger til den andre klient ved en vej som er skaffet ved Forvaltning 4) Du informerer oss overføringsdetaljer Hvis du er færdig for at starte arbejden ved oss, er venlig og skaffer oss med dine detaljer (for dette, kan du bare kopiere og klæbe of udfulle disse form i ditt svar): o Navnet: o Efternavnet: o Landet: o Byen: o Komplet adressen: o Mobiltelefonnummeret: o Kontoarten: (personlig konto, selskabetskonto) o Navnet af din bank: o Navnet af kontoindehaver: o Registreringsnummer: o Kontonummer: o IBAN: o Hvad er din grænse af inddragelsen per dag ? o Kan du betale ved SWIFT eller IBAN til udenlands i on-line måde fra din konto? o Har du erfaringen af arbejden med telegrafoverføringer, Western Union og Moneygram? o Hvor mange oprationen kan du udføre i ugen? o Er du færdigt for at strte arbejde straks? o Har du en muligheden at prøve ditt e-mail 4 gange om dagen og blive alltid i kontakt på telefon? Er venlig at svare disse spørgsmåler og skaffe oss ditt mibiltelefonnummer hvis du er færdig at arbejde. Vi kan snakke dansk men flere menneskener ved vor selskabet snaker engelsk og det skal også være bedre for dig hvis du også skrever eglesk... Men dette er ikke så nødvendig. Er venlig at bruge kun disse e-post: tgc.job@gmail.com Priority will be given to the english-speakers who would like to work in our team! Mange takk, og vi ser fremad at ditt svar! Med agtelse, Kira M. Lee :cool:

Besvaret

Er jeg den eneste der konstant tilbydes en større penis?? :rolleye: også på min ÖresundsBorger mail:scared: Finally you will never worry about your size any more. We have a solution that will make all your 'se^xual dreams real. Leave behind what you've known earlier. The new era for you is here! Women will love you! Friends will be jealous! And you will Finally your new life! Like a real man with a real penis! (interesserede kan sende en pm så forwarder jeg med link og det hele)

Besvaret

Mere statistik Sidste uge bød for mit vedkommende på over 25.000 afviste mails (dog inkl. cirka 10.000 bogus/faulty connection/delivery attempts) hos mig (privat mailserver). Dette skal holdes op imod, at kun godt 1.000 non-spam mails er blevet leveret i den mellemliggende periode. :eek: Log path is: /var/log Mail logs to be processed: /var/log/mail.log.0 /var/log/mail.log.0 (Oct 7 06:50:34 - Oct 14 06:46:36) ----------------------------------------------------------------------------------------------- Total number of mails rejected: 25389 502 ESMTP command errors: 10357 Other types of rejects (417 DNS lookup failures, 517 Invalid domains, etc): 1337 User unknown attempts (mail sent to invalid mailboxes): 774 Relaying denied: 141 Incoming mails rejected via RBL sbl-xbl.spamhaus.org: 9817 Incoming mails rejected via RBL list.dsbl.org: 441 Incoming mails rejected via RBL dnsbl.sorbs.net: 2240 Incoming mails rejected via RBL bl.spamcop.net: 282 Servers greylisted: 912 ----------------------------------------------------------------------------------------------- Total number of mails delivered/relayed: 1307 (Delivered locally: 1252, Relayed: 55) Spam mails (as identified by SpamAssassin, after initial RBL/BLACKLIST rejections): 194

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...