Jump to content

Hvordan opbevarer i jeres cd samling?????

Recommended Posts

Guest Supermule
Skrevet

Jeg er lidt nysgerrig, fordi jeg ikke helt kan blive enig med Rikke om hvordan det skal gøres...:)

Guest Supermule
Besvaret

Ja....Det har jeg også, men kvaliteten er jo ikke svarende til en CD...... Derfor er det rart at man kan lytte til det rigtige engang imellem....:)

Som mp3´er på en ekstern hdd.. ellers i et skab et eller andet sted :rolleyes:
Guest Supermule
Besvaret

Hvad opbevarer du dem i???

Jeg har puttet alle mine cd-ere i sleeves og blot gemt front coveret. Resten smed jeg ud. De fylder ingenting nu :th2:
Besvaret
Hvad opbevarer du dem i???
En kasse, jeg engang købte i Ilva. Jeg har så samtidigt sorteret dem i alfabetisk rækkefølge. Brugte nogle af de skille-dimser, som man havde i 5 1/4" disketteboksene engang, til at skille bogstaverne med.
Besvaret

Jeg har de fedeste CD-reoler (fra Ilva for det ik skal være løgn), som er væghængt i stuen selvfølgelig. Har tre af dem og de tager hver omkring 500 CD'er. Pt har jeg omkring 1.150 CD'er, alle selvfølgelig originale, og samlingen vokser måned for måned :th2: Kunne ikke drømme om gratis at downloade mp3 filer i skod lyd, men til gengæld støtter jeg alle de geniale bands der siger mig noget ved at købe deres CD'er, og det bliver jeg ved med :thumbup: Så står alle CD'erne i alfabetisk orden, og de enkelte bands skiver i kronologisk rækkefølge, og der er skideballe hvis man sætter en CD forkert "på plads", eller ikke sætter den på plads! Sådan er det i min verden :cool:

Besvaret

Du kan vel opbevare det på herreværelset ved siden af bordfodboldspillet som os andre? ;-) Jeg har mine vinyler i Expedit-reol fra Ikea (perfekt til formålet), og nogle af CDerne i 2 Malm-komoder fra...Ikea:o) Når jeg får lagt det hele ind på Itunes og får koblet anlægget ordentligt til, så regner jeg med at de ryger op til de andre plader/Cd'er jeg har gemt væk, men ellers har jeg solgt en del. God fornøjelse med forhandlingerne :-)

Besvaret
Jeg er lidt nysgerrig' date=' fordi jeg ikke helt kan blive enig med Rikke om hvordan det skal gøres...:)[/quote'] Jeg har lukkede Logo reoler fra Bolia.. gemt af vejen, da de jo er grimme sådan nogle cd'ere :) (og det samme gælder mine dvd'ere).
Besvaret

Har et gammelt skab, hvor jeg har stilt både anlæg og 2 CD reoler indeni. Så kan døren lukkes, og alt er gemt væk bag nydelige trædøre. Der står vel en 500 CD'er derinde. Folk glor lidt når man åbner det, og det er proppet med CD'er :-D

Guest Supermule
Besvaret

Jeg har slet ingen stigereoler..........???????????????+

Umiddelbart tror jeg stigereoler er gået af mode..:confused::love2:
Besvaret

Lol

Jeg har slet ingen stigereoler..........???????????????+
Ellers en udemærket løsning - i forrådet :D (til polish, klude og autoshampoo mm.)
Guest Supermule
Besvaret

Ja, men der har jeg metalhylder istedet......:lol:

Ellers en udemærket løsning - i forrådet :D (til polish, klude og autoshampoo mm.)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...