cf05 Skrevet September 1, 2007 Rapporter Skrevet September 1, 2007 Hej, Jeg overvejer at investere i et HD-tv, så jeg kan få fuldt udbytte af min PS3. Som udgangspunkt skal det være min 40" og have 1080p-opløsning - og være til at betale uden at optage lån i huset Jeg har selv kigget lidt på nettet og er blevet mest interesseret i denne model: Sharp LC46XD1E (evt. 42" i stedet) Er det et godt tv? En hurtig søgning på nettet viste, at man kan købe det for 20.000 SEK i HIFI-klubben/Elgiganten, og sikkert billigere online fra udlandet. Hvilke udenlandske net-butikker kan anbefales?
testeren Besvaret September 1, 2007 Rapporter Besvaret September 1, 2007 Hej, Jeg overvejer at investere i et HD-tv, så jeg kan få fuldt udbytte af min PS3. Som udgangspunkt skal det være min 40" og have 1080p-opløsning - og være til at betale uden at optage lån i huset Jeg har selv kigget lidt på nettet og er blevet mest interesseret i denne model: Sharp LC46XD1E (evt. 42" i stedet) Er det et godt tv? En hurtig søgning på nettet viste, at man kan købe det for 20.000 SEK i HIFI-klubben/Elgiganten, og sikkert billigere online fra udlandet. Hvilke udenlandske net-butikker kan anbefales? Det er jo lidt en trossag om man er til LCD eller Plasma. Pt. sværger jeg 100% til Pioneers plasma - har haft en del - og det virker bare :-) Det er dog i den lidt dyre ende, men priserne er faldet en del. Tit har Fleggaard på tilbud, men ved ik lige om det er topmodeller.
Peteomagic Besvaret September 2, 2007 Rapporter Besvaret September 2, 2007 Har også selv Pioneer/plasma og det er super. Men hvis du skal finde noget billigt sted og købe, kan jeg anbefale: http://geizhals.at/eu/ Det er det bedste sted jeg kender.
Sune Besvaret September 2, 2007 Rapporter Besvaret September 2, 2007 Som udgangspunkt skal det være min 40" og have 1080p-opløsning - og være til at betale uden at optage lån i huset På baggrund af samme krav stod der Sony KDL-40W2000 på mine penge. Klassisk diskret design uden en irriterende sort plastikkant rundt om skærmen. Bravia enigne med et til prisen fantastisk billede. Pris i omegnen af 15.000 svenske fra rimelig velrenommerede onlineshops. Og jeg får det leveret mandag eller tirsdag ;-)
thomas_lund Besvaret September 2, 2007 Rapporter Besvaret September 2, 2007 Vedrørende Plasma/LCD - når det nu er et spørgsmål om at få max ud af en PS3, så er det vel et 1080p LCD manden skal have - eller? (Spørger frit ud i religionskrigen)
APGraph Besvaret September 2, 2007 Rapporter Besvaret September 2, 2007 Vedrørende Plasma/LCD - når det nu er et spørgsmål om at få max ud af en PS3, så er det vel et 1080p LCD manden skal have - eller? (Spørger frit ud i religionskrigen) Jeg ville også vælge LCD, da jeg har prøvet og køre mediecenter på en plasma skærm, og jeg syntes at billedet havde en tendens til at brænde lidt fast, så derfor ville jeg vælge LCD. mvh mig
Fagerland Besvaret September 2, 2007 Rapporter Besvaret September 2, 2007 Samsung LCD M model eller N model. IKKE S. M modellen kan købes for ca. 11000 dk. Det er mit valg
Peteomagic Besvaret September 3, 2007 Rapporter Besvaret September 3, 2007 Jeg har min egen lille tommelfinger regel. fra 37" og ned ville jeg vælge LCD og fra 37" og op Plasma. mest pga opdaterings tiderne er langsommere på de store LCD skærme. Men det er stadig en smags sags, og den bedste måde at finde ud af det på er at teste tverne hos en forhandler, kræv at de sætter en ps3 til hvis det er det som er du går ud fra.
APGraph Besvaret September 3, 2007 Rapporter Besvaret September 3, 2007 Et HD signal via HDMI vil altid se mere eller mindre godt ud på en HDTV, der hvor de skal skå deres rigtigt test efter min mening er det analog tv signal, så når man skal sammenligne fladskærme så brug et analog tv signal, mange butikker har en dvd kørende på skærmene og det er heller ikke det optimale at sammenligne med, derfor spørg om du kan se en tv kanal når du står nede i butikkerne.
bozzen Besvaret October 2, 2007 Rapporter Besvaret October 2, 2007 Ja, så er jeg måske også i hopla for et nyt fjernsyn... Er inde på en LCD, men er i tvivl om hvad jeg skal kige efter, ikke mærke, men indehold. Hvad skal en god fjernsyn have? opløsning, billedklarhet etc etc? Har planer om at få computeren kopplad til fjernsynet med.
thygesen Besvaret October 2, 2007 Rapporter Besvaret October 2, 2007 Jeg har lige købt dette her til soveværelsen: http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le40r86bd.asp?page=Specifications Og jeg er meget tilfreds også i analogt tv signal!!
claus Besvaret October 2, 2007 Rapporter Besvaret October 2, 2007 Ja' date=' så er jeg måske også i hopla for et nyt fjernsyn... Er inde på en LCD, men er i tvivl om hvad jeg skal kige efter, ikke mærke, men indehold. Hvad skal en god fjernsyn have? opløsning, billedklarhet etc etc? Har planer om at få computeren kopplad til fjernsynet med.[/quote'] Send mig en pm med hvad du vil give for din skærm ... så skal jeg nok finde en god en til dig...
Gio Besvaret October 2, 2007 Rapporter Besvaret October 2, 2007 Media Markt er netop åbnet i Nova i Lund. De har nogle ret friske tilbud på flade :th2: Deres seneste (30/09) katalog er at hitte her
Tomcat Besvaret October 28, 2007 Rapporter Besvaret October 28, 2007 Typiskt. De har vores TV på udsalg til det halve af prisen i forhold til hvad vi gav for det for 6 måneder siden.
CAC Besvaret October 28, 2007 Rapporter Besvaret October 28, 2007 Hvis man skal købe en 32" flad, og ikke er den store krævende entusiast, men bare vil have et fornuftigt, pænt og nogenlunde fremtidssikret fjernsyn, hvad skal man så vælge? Synes selv at Samsung har klart det bedste design, men er mere ude efter input på kvaliteten. Jeg forventer at bruge ca. 5000 dkk på en ny/brugt flad, er der nogen mærker jeg skal holde mig til/fra?
Juff Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Media Markt er netop åbnet i Nova i Lund. De har nogle ret friske tilbud på flade :th2: Deres seneste (30/09) katalog er at hitte her Media Markt har en dobbeltsidet annonce i metroen i dag. Bla. en ny pioneer plasma til 19.990,- sek. 2 sider før har en fona en annonce med samme model til 19.995 dkk :D
Gio Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Media Markt har en dobbeltsidet annonce i metroen i dag. Bla. en ny pioneer plasma til 19.990,- sek. 2 sider før har en fona en annonce med samme model til 19.995 dkk :DMedia Markt har ny tilbudsavis ude idag - både i papir og online. Jeg venter lige til udsalget starter...så skal der shoppes lidt guf :)
Martin_M Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Media Markt har ny tilbudsavis ude idag - både i papir og online. Jeg venter lige til udsalget starter...så skal der shoppes lidt guf :) Hvornår kan udsalget forventes at starte?
Gio Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Hvornår kan udsalget forventes at starte?Et gæt...27 december? :)
Lars C Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Et gæt...27 december? :) Hmm jeg troede du havde boet i Sverige et stykke tid nu;), men du tænker stadig for meget på dansk lukkelov. Er det ikke mere sandsynligt at udsalget starter den 25:confused:
Gio Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Hmm jeg troede du havde boet i Sverige et stykke tid nu;), men du tænker stadig for meget på dansk lukkelov. Er det ikke mere sandsynligt at udsalget starter den 25:confused:Lidt mere info om svensk jul: http://www.oresunddirekt.com/article.aspx?type=article&id=8098 Og en til, inkl. åbningstider i Julen: http://osb.oeresundsbron.dk/articles/?obj=2993 Så jeg retter til "d. 26 december" :D
Mortimer Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Ellers er flatpanels.dk et godt sted at samle input og stille spørgsmål (under forummet)
Lars C Besvaret December 14, 2007 Rapporter Besvaret December 14, 2007 Så jeg retter til "d. 26 december" :D Jeg blev sgu selv lidt i tvivl efter jeg havde skrevet det - godt vi kunne mødes på midten.
Gio Besvaret December 14, 2007 Rapporter Besvaret December 14, 2007 Jeg blev sgu selv lidt i tvivl efter jeg havde skrevet det - godt vi kunne mødes på midten.Deal!
cbpwr Besvaret January 2, 2008 Rapporter Besvaret January 2, 2008 faktisk brude man flytte julen :) til den 26-27 :D så kunne folk få meget større julegaver. Eller som nogle fandt ud af byt deres julegaver, få pengene tilbage og køb deres julegaver tilbage til 1/2 pris :) smart. Man skal bare være sikker på butikken yder denne service, er nemlig ikke et krav i Danmark ihvertfald. -cb-
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu