Martin_M Skrevet September 10, 2007 Rapporter Skrevet September 10, 2007 Nogen der har erfaring med Canal Digital eller andre som udbyder HD tv? Erfaringer modtages gerne... Har investeret i et fladskærmstv, men er ikke rigtig tilfreds med billedkvaliteten...
larscph Besvaret September 10, 2007 Rapporter Besvaret September 10, 2007 Har investeret i et fladskærmstv' date=' men er ikke rigtig tilfreds med billedkvaliteten...[/quote'] Hvad er problemet? Vi har "almindelig" Canal Digital - altså ikke nogen af deres ret få HD kanaler - og jeg syntes det står super godt og meget skarpt på vores Samsung fladskærm. Den er tilsluttet med analog RGB via et Scart kabel.
Martin_M Besvaret September 11, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 11, 2007 Hvad er problemet? Vi har "almindelig" Canal Digital - altså ikke nogen af deres ret få HD kanaler - og jeg syntes det står super godt og meget skarpt på vores Samsung fladskærm. Den er tilsluttet med analog RGB via et Scart kabel. Har også en samsung fladskærm. Problemet er at der kommer "skygger" hvis der er hurtige bevægelser, samt at signalet generelt ikke er super fantastisk på dr1 og tv2 (mindre vigtigt) Har du en digital box? Det har jeg nemlig ikke - tager signalet direkte fra stikket i væggen... Den tidligere ejer har betalt for kabel tv indtil oktober, men det betyder naturligvis at de har taget boxen med hvis de havde en...
homer132 Besvaret September 11, 2007 Rapporter Besvaret September 11, 2007 de "skygger" du taler om. ligner de noget "blur". hvis du kører med 100 hz så er det derfor du får disse skygger. samsungs processor er åbenbart ikke hurtig nok til at give et 100% billede ved denne motion smootnes. prøv at slå 100 hz fra så går de væk. ser dog langt federe ud med 100 hz, så jeg lever med skyggerne. har dog selv tænkt om de vil forsvinde hvis de fik et rent hd signal input. tror dog ikke da min dvd opskalerer til hd og der er stadig skygger.
Sokralex Besvaret September 12, 2007 Rapporter Besvaret September 12, 2007 prøv at nøjes med Digital først , det en stor forbedring i forhold til analog som du får ud af væggen ! bor selv i en ejendom hvor vi har analog tv fra comhem (her er DR nok den dårligste kanal) og så har vi comhem digital som vi selv betaler for - digital tv svarer nogenlunde til en DVD film .
Martin_M Besvaret September 12, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 12, 2007 Tror jeg skal prøve at have fat i Canal Digital, så jeg kan få en digital boks... Det er vel det der skal til...
Gio Besvaret September 12, 2007 Rapporter Besvaret September 12, 2007 Har du en digital box? Det har jeg nemlig ikke - tager signalet direkte fra stikket i væggen... Den tidligere ejer har betalt for kabel tv indtil oktober, men det betyder naturligvis at de har taget boxen med hvis de havde en...http://www.comhem.se/portal/comhem/tv_hdtv http://www.comhem.se/portal/comhem/tv_digitaltv
Martin_M Besvaret September 16, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 16, 2007 Er desværre ikke comhem opgraderet... Så jeg må lige undersøge andre leverandører af hdtv. Er der andre?
Gio Besvaret September 16, 2007 Rapporter Besvaret September 16, 2007 Den tidligere ejer har betalt for kabel tv indtil oktober' date=' men det betyder naturligvis at de har taget boxen med hvis de havde en...[/quote']Hvem leverede så kabel-tv på adressen?
Martin_M Besvaret September 16, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 16, 2007 Hvem leverede så kabel-tv på adressen? Muligvis Canal Digital... Men ved det faktisk ikke.
Martin_M Besvaret September 26, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 26, 2007 prøv at nøjes med Digital først , det en stor forbedring i forhold til analog som du får ud af væggen ! bor selv i en ejendom hvor vi har analog tv fra comhem (her er DR nok den dårligste kanal) og så har vi comhem digital som vi selv betaler for - digital tv svarer nogenlunde til en DVD film . Hvad skal der til for at gøre det analoge signal digitalt? Kan jeg bare købe en digital boks eller skal jeg kontakte Canal Digital (min kabeltv udbyder)?
Thomas Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Hvad skal der til for at gøre det analoge signal digitalt? Kan jeg bare købe en digital boks eller skal jeg kontakte Canal Digital (min kabeltv udbyder)? Du kan købe en digital box og en digital antenne, så kan du modtage de gratis kanaler der er.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu