thn Skrevet September 21, 2007 Rapporter Skrevet September 21, 2007 Ja så er lortet brækket ned igen... de skide narhoveder. "bus erstatter tog" siger de... og så holder der to kæmpe busser.. som kører til SVEDALA... Og hvad skal vi bruge det til.. den ene bus havde 4-5 stykker med og den anden kørte helt tom... HÅBLØST
Guest Mogens Besvaret September 21, 2007 Rapporter Besvaret September 21, 2007 Personpåkørsel Ja så er lortet brækket ned igen... de skide narhoveder. HÅBLØST Hvem er et narhoved? 21. sep kl. 05:32 Personpåkørsel ved Svågertorp i Malmø Der kører i øjeblikket ingen tog mellem Malmø C og Svågertorp (Malmø Syd) i Sverige, da der er sket en personpåkørsel. Der kører i stedet bus mellem de to stationer i begge retninger. Skånetrafikken regner med, at der kan køre tog igen på hele strækningen omkring kl 07.00
thn Besvaret September 21, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 21, 2007 Dem der skulle give den information så man ikke bare står på centralen i en time og ser dum ud.. eller dem der skulle få fat i busser.. osv osv
Guest Mogens Besvaret September 21, 2007 Rapporter Besvaret September 21, 2007 Dem der skulle give den information så man ikke bare står på centralen i en time og ser dum ud.. eller dem der skulle få fat i busser.. osv osv OK - trafikfolkene skal måske lige give procedurene et brush up :) Nuvel, du skal ha' tak for meldingen - den har reddet vor dag i huset :th2: Måske man skulle lægge DSB Trafikinformation op på "bordet..."
Zidane Besvaret September 21, 2007 Rapporter Besvaret September 21, 2007 Dem der skulle give den information så man ikke bare står på centralen i en time og ser dum ud.. eller dem der skulle få fat i busser.. osv osv Hvornår får du bilen? (Toyota)
thn Besvaret September 21, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 21, 2007 Desværre først midt i november :-( Det ligner håbløs ventetid sådan en dag som i dag. Men nej hvor jeg glæder mig til at hente den :-)
Mulde Besvaret September 21, 2007 Rapporter Besvaret September 21, 2007 Du kan roligt glæde dig - ikke så meget fordi det er en Toyota, men fordi man, når man er i bil, dagligt glæder sig over at være selvkørende, når man hører om forsinkede Øresundstog i trafikradioen.... :th2:
thn Besvaret September 21, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 21, 2007 OK - trafikfolkene skal måske lige give procedurene et brush up :) Det er bare utroligt som personalet kan stå med panik i hovedet hver gang.. "øhhh hvad pokker gør vi så" Altså det er jo ikke ligefrem første gang at det hele brækker ned. Men alligevel virker det som om de aldrig har prøvet sådan en situation før
Kasper Besvaret September 21, 2007 Rapporter Besvaret September 21, 2007 Tag busen istedet.. Rute 999 kører altid, medmindre der er noget galt med broen. Det koster 1200,-/mnd
Madsen Besvaret September 21, 2007 Rapporter Besvaret September 21, 2007 Øv altså... Kan godt forstå at frustrationerne er store, så der er manglende eller dårlige informationer... Ex. skriver DSB's hjemmeside at det er på grund af signalfejl på Malmö C, men det er tidligere blevet oplyst, at der var en personpåkørsel ved Svågertorp... Derudover skriver DSB's hjemmeside at man kan forvente forsinkelser på om til 15 minutter... Banedanmarks hjemmeside viser så, at det er fra 15 minutter og helt op til 30 minutter... http://www.bane.dk/visUrel.asp?artikelID=82 Nå, men på baggrund af de dårlige oplysninger ville jeg lige høre om der er nogen der er kommet igennem på denne tid? Jeg regner med at skulle med toget omkring klokken 11, men ved ikke rigtigt om jeg gider hvis det bliver så bøvlet...
koustrup Besvaret September 21, 2007 Rapporter Besvaret September 21, 2007 Øv altså... Kan godt forstå at frustrationerne er store, så der er manglende eller dårlige informationer... Ex. skriver DSB's hjemmeside at det er på grund af signalfejl på Malmö C, men det er tidligere blevet oplyst, at der var en personpåkørsel ved Svågertorp... Derudover skriver DSB's hjemmeside at man kan forvente forsinkelser på om til 15 minutter... Banedanmarks hjemmeside viser så, at det er fra 15 minutter og helt op til 30 minutter... http://www.bane.dk/visUrel.asp?artikelID=82 Nå, men på baggrund af de dårlige oplysninger ville jeg lige høre om der er nogen der er kommet igennem på denne tid? Jeg regner med at skulle med toget omkring klokken 11, men ved ikke rigtigt om jeg gider hvis det bliver så bøvlet... Toget kl. 7.02 kørte ca. med 20 min forsinkelse, og toget 8.42 kørte til tiden (næsten) :-)
Madsen Besvaret September 21, 2007 Rapporter Besvaret September 21, 2007 Toget kl. 7.02 kørte ca. med 20 min forsinkelse' date=' og toget 8.42 kørte til tiden (næsten) :-)[/quote'] Okay, mange tak for det... kan se at forsinkelserne er ved at ebbe ud på banedanmarks hjemmeside, men jeg har inden det konkluderet med mig selv, at i dag bliver en hjemmestudiedag med dertil hørende dræberopgave... Håber alle I andre kommer frem og tilbage til tiden :)
thn Besvaret September 21, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 21, 2007 jeg brugte 1½ time ekstra :-( Men det var så også da problemet var på sit højeste. Jeg TROR det begyndte at køre nogenlunde efter 8
thn Besvaret September 21, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 21, 2007 Tag busen istedet.. Rute 999 kører altid' date=' medmindre der er noget galt med broen. Det koster 1200,-/mnd[/quote'] Men tager det ikke også dræber lang tid?
SanneJ Besvaret September 21, 2007 Rapporter Besvaret September 21, 2007 Men tager det ikke også dræber lang tid? jeg brugte 1½ time ekstra :-( :lol: (Sorry... har faktisk ondt af dig!)
Madsen Besvaret September 21, 2007 Rapporter Besvaret September 21, 2007 jeg brugte 1½ time ekstra :-( Men det var så også da problemet var på sit højeste. Jeg TROR det begyndte at køre nogenlunde efter 8 Ej, hvor surt at du brugte så længe! Det er stadig utroligt at det kan være så svært med togdriften over sundet... Jeg synes også det ser ud til at fungere nogenlunde nu, heldigvis da! Håber din hjemtur bliver med afgang og ankomst lige på minuttet! :)
thomas_lund Besvaret September 21, 2007 Rapporter Besvaret September 21, 2007 Svigermor skulle hjem her ved 10-tiden med tog, og der var der stadig forsinkelser. Så det er ikke fikset endnu - hvad det så end er.
thn Besvaret September 21, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 21, 2007 :lol: (Sorry... har faktisk ondt af dig!) Det var jo ikke så galt i dag. Jeg var også med toget der gik i stykker på broen. Der skulle jeg med 5:42 og var fremme i Holte kl 9:53. Det var surt. Og ugen efter havde jeg en dag jeg var fremme 8:55. Det var efter den dag jeg tog ud og kiggede på bil Hmm... nu er jeg faldet ned :-)
mrode Besvaret September 21, 2007 Rapporter Besvaret September 21, 2007 Det var jo ikke så galt i dag. Jeg var også med toget der gik i stykker på broen. Der skulle jeg med 5:42 og var fremme i Holte kl 9:53. Det var surt. Og ugen efter havde jeg en dag jeg var fremme 8:55. Det var efter den dag jeg tog ud og kiggede på bil Hmm... nu er jeg faldet ned :-) argh.. jeg skal aldrig tage toget til Holte. Jeg kører herop på ca. 1 time.
Madsen Besvaret September 21, 2007 Rapporter Besvaret September 21, 2007 Haha - nu hvor jeg sidder hjemme i min varme stue kan jeg ikke lade være med at finde det en smule spøjst hvordan DSB og Banedanmark har hvert deres synspunkt på dagen i dag... DSB skriver på deres hjemmeside: 21. sep kl. 10:31 Vi kører normalt igen på Kyst- og Øresundsbanen efter signalfejl Så kører vi normalt på Kyst- og Øresundsbanen, efter en signalfejl på Malmö Central station. Togene fra Sverige mod Helsingør har været forsinkede hele morgenen og formiddagen efter først en personpåkørsel og siden en signalfejl i Malmö. Banedanmarks oversigt over forsinkelser viser et helt andet billede: Forsinkelser på mellem 14 og 36 minutter http://www.bane.dk/visUrel.asp?artikelID=82
thn Besvaret September 21, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 21, 2007 DSB skriver på deres hjemmeside: 21. sep kl. 10:31 Vi kører normalt igen på Kyst- og Øresundsbanen efter signalfejl Så kører vi normalt på Kyst- og Øresundsbanen, efter en signalfejl på Malmö Central station. Togene fra Sverige mod Helsingør har været forsinkede hele morgenen og formiddagen efter først en personpåkørsel og siden en signalfejl i Malmö. Banedanmarks oversigt over forsinkelser viser et helt andet billede: Forsinkelser på mellem 14 og 36 minutter Nej det er jo bare fordi 14-36 min forsinkelse er helt normal drift. Du skal over en time før det er noget ekstraordinært
Madsen Besvaret September 21, 2007 Rapporter Besvaret September 21, 2007 Nej det er jo bare fordi 14-36 min forsinkelse er helt normal drift. Du skal over en time før det er noget ekstraordinært Ja, det er vel den eneste logiske forklaring... :)
Søssan Besvaret September 21, 2007 Rapporter Besvaret September 21, 2007 Jeg sidder helt og frygter min tur hjem igen... Var heldig at være tidligere på job i morges end som hvad jeg plejer, da jeg nåede en afgang tidligere end normalt pga. forsinkelserne. Men det kan da godt lyde som om det kan ende med at tage en krig i eftermiddag:scared:
Madsen Besvaret September 21, 2007 Rapporter Besvaret September 21, 2007 Jeg sidder helt og frygter min tur hjem igen... Var heldig at være tidligere på job i morges end som hvad jeg plejer' date=' da jeg nåede en afgang tidligere end normalt pga. forsinkelserne. Men det kan da godt lyde som om det kan ende med at tage en krig i eftermiddag:scared:[/quote'] Det kommer vel an på hvem man skal tro på. Ifølge DSB er alt normalt ( hvilket i sig selv ikke er særlig godt ) og ifølge Banedanmark så er der forsinkelser i sigte... Håber at du kommer hurtigt hjem uden forsinkelser... det er jo fredag!
Søssan Besvaret September 21, 2007 Rapporter Besvaret September 21, 2007 Det kommer vel an på hvem man skal tro på. Ifølge DSB er alt normalt ( hvilket i sig selv ikke er særlig godt ) og ifølge Banedanmark så er der forsinkelser i sigte... Håber at du kommer hurtigt hjem uden forsinkelser... det er jo fredag! Hmmm... DSB??? Don't think so!!! Men det håber jeg også, det kunne jo være at jeg kunne være lige så heldig som i morges;) Takker:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu