Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Ofre lidt penge på den ?? Det er altså lidt svært at hjælpe når du ikke skriver mere (heller ikke denne gang). Hvad er det for en PC? Hvad sidder der af dele i den? Kører den langsomt hele tiden? Hvornår kører den specielt langsomt? Hvad har du af internet-forbindelse? .....osv osv. Giv lige folk lidt at arbejde med..... :th2: :rolleyes:

Guest Supermule
Besvaret

Smid den bag i bilen og kør en tur på motorvejen...... Så kører den hurtigere end den gør nu......:rolleye:

Besvaret
haha.skal prøve denne fremragende ide du kommer med:rolleye: :rolleye: !! min bil er en ferrari så den kører hurtigere end din lille blondine hjerne :laugh: :laugh:
Hvis det er sandt, så behøver du heller ikke spørge herinde vel... ? Hvornår lærer du ikke at poste flere emner omkring det samme spørgsmål... ?
Besvaret
min bil er en ferrari....
Havde jeg råd til at køre Ferrari (selv i Sverige), så gad jeg da nok ikke bruge så meget som 2 minutter på at være irriteret over en langsom computer - jeg havde da taget Ferrari'en ned til nærmeste computerforhandler og købt den dyreste og hurtigste de havde - flere gange om året.
Besvaret

jeg har det omvendt min bil kører langsommere end min computer, jeg vedligholde min PC og bruger mere penge på det end jeg bruger på min bil hehe. hva skal jeg gøre for min ford fiesta fra 1981 kører hurtigere... heheh

Guest michaelbo
Besvaret

humor

Har sgu næsten savnet disse her indslag - det er god underholdning :laugh:
Bananas du har helt ret. Jeg fornemmer at Eric Idle og John Cleese ville have haft en stor inspirations kilde i dette forum. Noget af det man præsenteres for er dog mere ovre i den franske stil A la " Traffic", helt absurd. Men læseværdigt og absurd. Jeg synes Gary Larson laved nogle dejlige striber og har tit tænkt på at bruge tekster fra forummet og sætte dem i hans striber , jeg mener de er jo også langt ude ikk? :D
Besvaret
. Jeg synes Gary Larson laved nogle dejlige striber og har tit tænkt på at bruge tekster fra forummet og sætte dem i hans striber , jeg mener de er jo også langt ude ikk? :D
Michaelbo..jeg har sgu´ tendens til at holde lidt med dig :D

jerks.jpg

Besvaret
jeg har det omvendt min bil kører langsommere end min computer' date=' jeg vedligholde min PC og bruger mere penge på det end jeg bruger på min bil hehe. hva skal jeg gøre for min ford fiesta fra 1981 kører hurtigere... heheh[/quote'] Jeg ville egentlig svare dig "sæt en tuning chip i" - men med en bil fra 1981 kan det nok blive vanskeligt :rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...