popp.byg Skrevet September 25, 2007 Rapporter Skrevet September 25, 2007 Hej...! Skal lige være lidt nysgerrig. Hvor lang tid bruger i på transport tur/retur til og fra arbejde...? Jeg vil helst ikke over 45min hver vej...! Men hvor meget bruger i...? Og hvorfor..? -POPP-
skallstorp Besvaret September 25, 2007 Rapporter Besvaret September 25, 2007 Fakta fra mig 45 min hver vej. Hvorfor Forbi det tager så lang tid at köre afstanden fra hjemmet til mit job.Hej...! Skal lige være lidt nysgerrig. Hvor lang tid bruger i på transport tur/retur til og fra arbejde...? Jeg vil helst ikke over 45min hver vej...! Men hvor meget bruger i...? Og hvorfor..? -POPP-
bananas Besvaret September 25, 2007 Rapporter Besvaret September 25, 2007 Kører man i bil er der stort set aldrig kø på den svenske side og du kan fx bruge http://www.dk.map24.com/ til at beregne transporttider. På den danske side derimod går det galt, hvis man nærmer sig centrum af København eller Ring 3. Her kan det tage lang tid i myldretiden.
Guest Supermule Besvaret September 25, 2007 Rapporter Besvaret September 25, 2007 Jeg har 45 min fra Vellinge til Brøndby..... 25 min hvis jeg tager Audi'en.....:)
Kvist Besvaret September 25, 2007 Rapporter Besvaret September 25, 2007 Hej...! Skal lige være lidt nysgerrig. Hvor lang tid bruger i på transport tur/retur til og fra arbejde...? Jeg vil helst ikke over 45min hver vej...! Men hvor meget bruger i...? Og hvorfor..? -POPP- 40 min. fra Oxie til Christianshavn - og ca. det samme den anden vej :th2:
dkrath Besvaret September 25, 2007 Rapporter Besvaret September 25, 2007 Jeg har 45 min fra Vellinge til Brøndby..... 25 min hvis jeg tager Audi'en.....:) Troede ikk den kunne køre?
annaogmichael Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 normalt kører jeg med toget. det tager 35 min. hvis jeg er i bil sparer jeg 10 min. Bor i Almvik, og arb. i ørestaden
Guest Supermule Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Jo, men absolut ikke optimalt....men det kommer den til!!!! :) Troede ikk den kunne køre?
spinner Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Jo' date=' men absolut ikke optimalt....men det kommer den til!!!! :)[/quote'] Har den sang ikke snart spillet et år nu? :p
Guest Supermule Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Sådan er det når fjolser leger med ting de ikke ved noget om..... Har den sang ikke snart spillet et år nu? :p
P.Hartmann Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Sådan er det når fjolser leger med ting de ikke ved noget om..... Jamen så ved Du jo at Du ikke skal pille ved den næste gang;!!!!
MissCath Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Hej...! Skal lige være lidt nysgerrig. Hvor lang tid bruger i på transport tur/retur til og fra arbejde...? Jeg vil helst ikke over 45min hver vej...! Men hvor meget bruger i...? Og hvorfor..? -POPP- Før vi flyttede, havde jeg det krav, at jeg max. ville køre 1 time frem og 1 time retur. Det har jeg holdt fast i. Det tager 1 time - 55 minutter på en god dag - at køre til mit arbejde i Greve. Skal jeg ind til København, kan jeg lægge 10 minutter ekstra på. Men jeg er også i den heldige situation, at jeg er selvstændig og som oftest selv bestemmer min arbejdstid. Derfor er jeg ikke tvunget til at køre tidligt sammen med alle andre og sidde i kø indtil København, for som nævnt tidligere, så er afkørslen til KBH samt turen over motorring 3 store tidsrøvere. Jeg vil dog lige påpege at timen i bilen for mig (eller for kæresten, han har det på samme måde) ikke er noget problem. Det var det i starten, men det har ændret sig. Jeg kobler af, lytter til radio,tænker dagen igennem og slapper af og får foretaget lidt telefonopkald, som jeg ellers ikke når. Det hjælper også på det, at man har en ordentlig bil at køre i; den kender jo nærmest vejen af sig selv.
Mulde Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 50 min. bruger jeg fra Oxie til Rigshospitalet om morgenen - om eftermiddagen tager det gerne lidt længere, men det kommer selvfølgelig an på trafikken. Jeg kører tilpas tidligt til, at de store problemer endnu ikke har indfundet sig. Hvorfor? Før jeg flyttede til Sverige brugte jeg over 1 time fra Kbh. - Hørsholm, så det er faktisk blevet bedre for mig, efter at jeg er flyttet.
Thomas Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Jeg har 80km. og det tager mig 45 min at køre, bor nær Landskrona. Da jeg boede i malmø tog det mig 1 1/2 time med det offentlige, når det kørte til tiden:fight: Heroppe nordpå er det også billigere end hvis du flytter syd for malmø...
Guest Supermule Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Hvad skulle det til for????? Jamen så ved Du jo at Du ikke skal pille ved den næste gang;!!!!
Lynge Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 35 min fra Söderkulla til Vallensbæk Str og det er begge veje......og det er uden at køre stærkt, 120 på motorvejen(på nær i 90 zonen over sjællands broen), ellers følges traffikken;)
claus Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 jep 35 min til Tåstrup fra Mobilia .... når de nu ikke vælger at køre ind i hinanden i overhalingsbanen.....
Madsen Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Går alt efter planen bruger jeg 5 minutter på cyklen, og derefter 40 minutter i toget.... meeeen, siden det er de famøse Øresundstog, så tager det 5 minutter på cyklen og alt fra 40-??? minutter i toget til Nørreport... Jeg kunne nøjes med at tage toget 7.22 og i teorien nå at være til undervisning 8.15, men det har endnu ikke lykkedes mig, så jeg tager toget 20 minutter før, hver gang... - og skal jeg til eksamen, eller noget andet vigtigt, forsøger jeg at finde et lift... ... der var nemlig en eksamen den 8 maj 2006, hvor togene IKKE kørte!
Guest michaelbo Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Vintrie - Herlev Fra 25 min til en time alt afhængig af hvordan Ring 3 har det
Zidane Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Går alt efter planen bruger jeg 5 minutter på cyklen, og derefter 40 minutter i toget.... meeeen, siden det er de famøse Øresundstog, så tager det 5 minutter på cyklen og alt fra 40-??? minutter i toget til Nørreport... Jeg kunne nøjes med at tage toget 7.22 og i teorien nå at være til undervisning 8.15, men det har endnu ikke lykkedes mig, så jeg tager toget 20 minutter før, hver gang... - og skal jeg til eksamen, eller noget andet vigtigt, forsøger jeg at finde et lift... ... der var nemlig en eksamen den 8 maj 2006, hvor togene IKKE kørte! Hvad læser du til? Og hvor gammel er du, hvis jeg må spørge? ;) Tak
thomas_lund Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 40-45 min fra Arrie (nær Oxie) og til Herlev 50-55 min fra Arrie til Østerbro
Furland Besvaret September 27, 2007 Rapporter Besvaret September 27, 2007 Fra 19km syd for Kristianstad til Kastrup / 110Km = et sted mellem 55-70 minutter, afhængig af hvor tung foden er.
Pede Besvaret September 27, 2007 Rapporter Besvaret September 27, 2007 Bor 2 min fra afkørsel 13 (v/ Shell/McDonald skiltet) og arbejder på Slotsholmen - tager mellem 30-35 minutter ud og +10-15 min hjem.
Kira Besvaret September 27, 2007 Rapporter Besvaret September 27, 2007 Söderkulla - Gentofte ud ca. 40 min. hjem ca. 50-55 min Söderkulla - Ballerup ud ca. 35 min. hjem ca. 45 min
rasmusrene Besvaret September 27, 2007 Rapporter Besvaret September 27, 2007 Kører fra Värnhemtorget til Rødovre 55 km ca 35 min hver vej men kører også på job mellem 2 og 4 og hjem igen mellem 12 og 14.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu