Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ikke nok med vi bliver forsinket! nu bliver vi også snydt for billetter :-( jeg havde sendt ind for en forsinkelse hvor toget skulle ankomme i malmø 17:58. Da toget stadig rullede de sidste meter ind til perronen viste togets ur 18:24 (hvilket mit eget ur forøvrigt også gjorde). Nu har jeg så fået et brev at der ikke kan gives en billet da deres registrering siger at toget var UNDER 25 min forsinket. Hvad stiller man op? den diktatoriske overmagt kan vi bare rette ind hos :-(

Besvaret
Ikke nok med vi bliver forsinket! nu bliver vi også snydt for billetter :-(
Ja, de gör da hvad de kan -I söndags skulle jeg köbe en billet til toget på Svågertorp st. med mit rabatkort, og fanme om automaten så ikke slugte mit kort:mad: Så kunne jeg jo ikke köbe billet... Jo, til den dyre pris:sick: Helt ärligt! lorte automat -og det hjalp ikke en gang at jeg slog til den:rolleyes:
Besvaret

få tjekket dit rabatkort om det kan bruges i andre automater. Jeg har fået byttet 2 inden for kort tid fordi magnetstriben var blevet slettet. Det er åbenbart et stort problem med de kort de har lige for tiden

Besvaret

ja det kan jeg godt se. Så er det ikke samme fejl (har lige kigget lidt nærmere på dit første indlæg.. kan godt se jeg var lige for hurtig til at skrive :-( )

Besvaret

Jeg har lige præcis fået det samme brev med at toget ikke var 25 minutter forsinket. Jo det var - jeg sad i det, så jeg må vel vide det. Jeg har i ren harme og frustration smidt brevet ud, men hvis det viser sig et det er en tendens der fortsætter, vil jeg tage kampen op med DSB. Jeg troede naivt, at enhver tvivl ville komme kunden til gode, men jeg kan godt se at det er en håbløs indstilling at have, når man har med DSB at gøre. På den anden side tror jeg ikke der er mange der bruger tid og kræfter på at udfylde blanketter og kopiere for sjov skyld. Man skal vel begynde at fotografere ankomsttiden med mobilos og vedlægge dette - ellers er der altid Kontant. Nanna

Guest Supermule
Besvaret

Der er folk der bliver snydt for mad, tortureret og generelt mishandlet......Og så bitcher i alt for vildt over en skide gratisbillet.......................:sick: Kom nu for helvede da ind i kampen.......................Der er fandme da ting der er vigtigere i livet!

Besvaret
Der er folk der bliver snydt for mad, tortureret og generelt mishandlet......Og så bitcher i alt for vildt over en skide gratisbillet.......................:sick: Kom nu for helvede da ind i kampen.......................Der er fandme da ting der er vigtigere i livet!
og hvorfor bitcher du så over folk der kører galt på broen?
Guest Supermule
Besvaret

Fordi det har konsekvenser for tusindvis af mennesker................Og her taler vi ikke om 25 kroner, men om tabte kontrakter, missede ferier osv....... DERFOR!!!

og hvorfor bitcher du så over folk der kører galt på broen?
Besvaret

og er det ikke lige præcis humlen med alle togforsinkelserne?? eller man kan måske ikke have et vigtigt job fordi man tager toget?? Jeg vil da i høj grad mene, at man som togpendler har større problemer end en bilpendler der en sjælden gang bliver forsinket pga. et uheld. Jeg er forsinket enten på udtur eller hjemtur stort set dagligt. Er man ikke som bilpendler en anelse forkælet når man brokker sig over forsinkelser pga. et færdselsuheld? Jeg hader også, at komme for sent fordi folk ligger og dør på vejen. Kompensationen for rejsegarantien er dybest set ligegyldig - jeg indsender dem dog for at signalere, at det ikke er ok med de konstante forsinkelser.

Guest Supermule
Besvaret

Nu er det billetten vi taler om og ikke de generelle forsinkelser der berører mange mennesker. Er man utilfreds, så må man kigge efter alternativer. Du kan sjældent ændre noget som privatperson og den eneste måde du kan påvirke dem direkte er på pengepungen.....Og det gør vi andre ved at tage bilen. Eller samkøre med andre..... Ved at gi folk det alternativ at de kan bytte en billet, er det stadig udbyder der, i dette tilfælde, styrer raten og derved økonomien ved tilbagebetalingen.... Så kan de jo selv styre hvor meget de vil betale tilbage og derved fuske lidt med statistikkerne. :( Det ville de ikke kunne såfremt folk organiserede sig i pendlerklubber og med delebiler.... Så ville de kunne se deres passagérantal droppe med 50% eller mere, såfremt folk kunne finde ud af at pendle sammen.

og er det ikke lige præcis humlen med alle togforsinkelserne?? eller man kan måske ikke have et vigtigt job fordi man tager toget?? Jeg vil da i høj grad mene, at man som togpendler har større problemer end en bilpendler der en sjælden gang bliver forsinket pga. et uheld. Jeg er forsinket enten på udtur eller hjemtur stort set dagligt. Er man ikke som bilpendler en anelse forkælet når man brokker sig over forsinkelser pga. et færdselsuheld? Jeg hader også, at komme for sent fordi folk ligger og dør på vejen. Kompensationen for rejsegarantien er dybest set ligegyldig - jeg indsender dem dog for at signalere, at det ikke er ok med de konstante forsinkelser.
Besvaret
Fordi det har konsekvenser for tusindvis af mennesker................Og her taler vi ikke om 25 kroner, men om tabte kontrakter, missede ferier osv....... DERFOR!!!
Den dag du kunne se ud over din egen næsetip ville verden være noget nemmere. Men ellers har Nanna jo svaret for mig
Besvaret
Du er for langt ude SM, get it together og lad folk bestemme hvad der pisser dem af og hvad der ikke gør, tror ikke det er prisen men derimod princippet fornemmelsen af ufrivillig BUTFUCK der pisser folk af. Mange syntes broen er ok hvor imod du spyr galle hver anden morgen over den
Besvaret
Hvorfor fanden blander du dig ikke bare helt udenom vore togproblemer!!!!! Du tager jo ikke toget.:mad:
Besvaret
Vi taler heller ikke om 25 kr., men en tur/retur billet, som er det mindste man kan få i kompensation. Vi kan jo desværre ikke få betaling for alle de timer, vi venter på de rådne tog.
Besvaret
Hvorfor fanden blander du dig ikke bare helt udenom vore togproblemer!!!!! Du tager jo ikke toget.<ahttp://www.sunddebat.com/uploads/emoticons/default_mad.png' alt=':mad:'>
Don't feed the troll ;)
Besvaret
SÅDAN....! Kunne ikke ha' sagt det bedre selv. Som om det er iorden at togene ikke holder køreplanen bare man får lidt penge for det, eller en gratis billet.
Besvaret
Som om det er iorden at togene ikke holder køreplanen bare man får lidt penge for det' date=' eller en gratis billet.[/quote']Det tror jeg sådan set også du fuldständig har misforstået... !
Besvaret
Som om det er iorden at togene ikke holder køreplanen bare man får lidt penge for det' date=' eller en gratis billet.[/quote'] Så synes jeg godt nok du skulle læse debatterne igen hvis du har forstået det sådan! Det kunne ikke være mere forkert!
Besvaret

Måske skulle vi så bare ønske at togene var lidt mere forsinket, så vi er sikre på at få vores gratisbilletter. Jeg har taget toget hver dag i over 4 år. Og ja, det sker at de er forsinket, men det er ikke noget der får lov til at ødelægge min dag eller mit humør.

Besvaret

så må du have været meget heldig.. IKKE at sidde 2½ time ude midt på broen i et tog der er brudt sammen. IKKE at løbe forvildet rundt på hovedbanen fordi sporene skifter hele tiden. IKKE stå sammen med 1500 andre og kæmpe for 50 pladser i ÈN bus når togene IGEN står helt stille. IKKE at være 18-20 min forsinket på hjemturen HVER dag. At du har været heldig betyder ikke at vi andre har

Besvaret

3 kvarter i går. Tog fra Østerport 15:34 kørte 15:43. Vi var på Svågertorp kl. 16:53.:thumbdown Først var der trængsel ind til Hbg., hvorfor vi ventede ved Vesterport. På Hovedbanegården kunne en dør ikke lukkes, så det holdt vi og ventede på. På Peberholmen standsede toget igen, og lokoføreren meddelte over højttalerne, at togføreren skulle henvende sig til ham, fordi en passager havde trukket i nødbremsen. Hun svarede så -stadig over højttalerne- at hun ikke kunne komme i forbindelse med ham, men der var en dør, der var blæst op nede i tunnelen. Det tog så en rum tid, før hun fik lukket den igen. Det er ved at være dagens højdepunkt, hvilke spændende ting, der er årsag til dagens forsinkelser. :rolleyes::rolleye:

Besvaret
...Hun svarede så -stadig over højttalerne- at hun ikke kunne komme i forbindelse med ham' date=' men der var en dør, der var blæst op nede i tunnelen...[/quote'] Det lyder sørme da hyggeligt - især når man hører, hvor ofte toget er proppet. Skal man så også til at filosofere over, om døren kan risikere at ryge op? På den anden side kan det måske få folk til at rykke væk fra døren?? :scared:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...