michael og carina Skrevet October 24, 2007 Rapporter Skrevet October 24, 2007 Har kigget lidt på den, syntes det ser mega grineren ud. Nogen der har prøvet den og kender lidt til den?? Kan man evt leje den i et par dage, ligesom man kan i blockbuster med playstation??
Weiser Besvaret October 24, 2007 Rapporter Besvaret October 24, 2007 Yeps, kender den godt. vi har en og den er rigtig grineren....
BS Besvaret October 24, 2007 Rapporter Besvaret October 24, 2007 Man skal dog lige overvinde sin pinlighed over at stå i stuen med en hvid dims i hånden og lege tennis spiller eller golf spiller. Rigtig grinern en sådan en Wii
Gjol Besvaret October 24, 2007 Rapporter Besvaret October 24, 2007 Jeg har også én, det er helt vildt sjovt. Og med en wiikey i så er spillene ikke så dyre :-)
Weiser Besvaret October 24, 2007 Rapporter Besvaret October 24, 2007 Hmm, her er jo grundlag for en sportsaften!!!
Menace Besvaret October 24, 2007 Rapporter Besvaret October 24, 2007 konen og jeg har også en... sku meget sjaw :-) og med en chip er den extra billig....
Gio Besvaret October 24, 2007 Rapporter Besvaret October 24, 2007 Og med en wiikey i så er spillene ikke så dyre :-)og med en chip er den extra billig....For jeres egen skyld, så ville jeg nok holde lidt igen med at reklamere med ovenstående Jeg blander mig ikke i hvad folk finder på i det private - men Sunddebatten kunne få problemer, hvis det ender op med en masse tips og tricks til ulovligheder.
Gjol Besvaret October 24, 2007 Rapporter Besvaret October 24, 2007 For jeres egen skyld, så ville jeg nok holde lidt igen med at reklamere med ovenstående Jeg blander mig ikke i hvad folk finder på i det private - men Sunddebatten kunne få problemer, hvis det ender op med en masse tips og tricks til ulovligheder. Nu er det så vidt jeg ved ikke ulovligt at snakke om chip. Mere tvivlsomt er det dog at snakke om crack / serials, i hvertfald i sverige. Må erkende at jeg ikke har sat mig ind i hvad som gälder i dk, for det er vel der serveren står?? Sorry for OT.
Gio Besvaret October 24, 2007 Rapporter Besvaret October 24, 2007 Nu er det så vidt jeg ved ikke ulovligt at snakke om chip. Mere tvivlsomt er det dog at snakke om crack / serials' date=' i hvertfald i sverige. Må erkende at jeg ikke har sat mig ind i hvad som gälder i dk, for det er vel der serveren står??[/quote']Jeg er ikke sikker på reglerne omkring chips i diverse spillemaskiner. Jeg prøver bare at komme evt. problemer i forkøbet ;) Havde der været tale om links til decideret crack/serial/software, så ville dette være blevet fjernet uden varsel. Ja, serveren står p.t. i DK - så det er her vi skal holde øje med hvad man må og ikke må.
Gjol Besvaret October 24, 2007 Rapporter Besvaret October 24, 2007 Jeg er ikke sikker på reglerne omkring chips i diverse spillemaskiner. Jeg prøver bare at komme evt. problemer i forkøbet ;) Havde der været tale om links til decideret crack/serial/software, så ville dette være blevet fjernet uden varsel. Ja, serveren står p.t. i DK - så det er her vi skal holde øje med hvad man må og ikke må. Helt ok, var mest for at finde ud af hvad som gälder. Jeg er dog rimelig sikker på at vi godt må sige at vi har en chip i maskinen, de kan jo köbes i DK. Dog skal links til spil nok ikke ind her :P
thomas_lund Besvaret October 24, 2007 Rapporter Besvaret October 24, 2007 Wii er kanon. Købte den på release dagen sidste år. Masser af fede spil - også en masse lort. De næste 2 måneder bliver dog helt fantastiske. Metroid Prime 3, Super Mario Galaxy, Resident Evil, Guitar Hero 3 Sådan! Det er vist i øvrigt ikke ulovligt at chippe sin konsol - men det er ulovlig at bruge den til at spille kopier. De bruges i høj grad til homebrew kode. F.eks. er der lige komme en DVD afspiller som homebrew.
Rene Besvaret October 25, 2007 Rapporter Besvaret October 25, 2007 Metroid Prime 3 er så lige kommet nu til PAL, har været ude til NTSC i lang tid, men holder mig nu til PAL spil. Er nu mest til de Wii spil hvor man kan være flere. En aften med Mario Party er jo meget sjov :) Men jeg regner da med at jeg skal have fat i GH3 også.
Juff Besvaret October 25, 2007 Rapporter Besvaret October 25, 2007 Helt ok' date=' var mest for at finde ud af hvad som gälder. Jeg er dog rimelig sikker på at vi godt må sige at vi har en chip i maskinen, de kan jo köbes i DK. Dog skal links til spil nok ikke ind her :P[/quote'] Man må gerne chippe sin konsol, dog bortfalder garantien i det fleste tilfælde. Chippen gør bare at man kan spille de backups man har taget af sine originale spil
tommy_h Besvaret October 25, 2007 Rapporter Besvaret October 25, 2007 Har også en, og kan kun tilslutte mig at det er sjov underholdning. Mange muligheder og mange sjove spil, som sætter kroppen på prøve ;) kan se du bor i burlöv, så du kan da smide en pm til mig, så kan vi nok godt finde ud af noget med "udlån" :) /Tommy
Junkeren Besvaret October 30, 2007 Rapporter Besvaret October 30, 2007 Det er vist i øvrigt ikke ulovligt at chippe sin konsol - men det er ulovlig at bruge den til at spille kopier. De bruges i høj grad til homebrew kode. F.eks. er der lige komme en DVD afspiller som homebrew. Har du måske et par links til sites med nogle hjemmegjorte applikationer. Elsker grej der kan moddes - det bliver det bestemt ikke dårligere af. Jeg kunne også forestille mig, at kreative hjerner med for meget tid er kommet op med noget mindre stuerent indhold. Wii er fedt - må snart have fat i en. Har hørt at der ryger 6 over disken af dem, hver gang der bliver solgt 1 PS3 :) /Junkeren
Basse Besvaret October 30, 2007 Rapporter Besvaret October 30, 2007 Skal selv ud og ha en wii nu - den ser bare for griner ud, med de der controls hehe. Og så så jeg lige en demo af metroid 3 tingen der - fuck det ser cool ud. Og mario er jo en kult ting - Og så koster den jo ikke en milliard lige som ps3 f.eks.
Weiser Besvaret October 31, 2007 Rapporter Besvaret October 31, 2007 Og så koster den jo ikke en milliard lige som ps3 f.eks. Men så kan man jo altid købe sig fattig i tilbehør: http://www.boxgame.net/product.asp?numPageStartPosition=1&P_ID=173995&strPageHistory=cat&strKeywords=&strSearchCriteria=&PT_ID=163
Rene Besvaret October 31, 2007 Rapporter Besvaret October 31, 2007 Man må gerne chippe sin konsol, dog bortfalder garantien i det fleste tilfælde. Chippen gør bare at man kan spille de backups man har taget af sine originale spil Husk dog lige på, at det kan være lidt mere besværligt at chippe nogle at de nye konsoller. Alt efter hvor meget butikker har haft på lager kan du få en at den nye slags, hvor den gamle slags chip ikke kan komme på endnu, men det vare sikkert ikke længe inden det bliver klaret også. Mener at have læst at der er kommet en chip med 20 eller 30 lodninger, så der skal bare laves lidt arbejde.
Junkeren Besvaret November 24, 2007 Rapporter Besvaret November 24, 2007 Så har jeg også fået anskaffet sådan en Wii fætter. Spas, spast legetøj. Hvor køber I billigst grej og spil over nettet? Priserne er ublu i butikkerne - måtte slippe 599 spänn for en extra wii remote i OnOff. /Junkeren
2EThADoN Besvaret November 24, 2007 Rapporter Besvaret November 24, 2007 Så har jeg også fået anskaffet sådan en Wii fætter. Spas, spast legetøj. Hvor køber I billigst grej og spil over nettet? Priserne er ublu i butikkerne - måtte slippe 599 spänn for en extra wii remote i OnOff. /Junkeren Køber hos http://www.coolshop.dk - konsoller, spil og tilbehør er alt for dyrt i SE...
Lars C Besvaret November 25, 2007 Rapporter Besvaret November 25, 2007 Jeg bruger normalt www.spelbutiken.se som et svensk alternativ. Hurtig og sikker levering. Og i fredags fik jeg Super Mario Galaxy... :love::D
Peteomagic Besvaret November 27, 2007 Rapporter Besvaret November 27, 2007 Køber hos http://www.coolshop.dk - konsoller' date= spil og tilbehør er alt for dyrt i SE... Yep bruger også altid coolshop, de er altid billigst, ellers skriver man bare hvor man har set spillet eller konsollen billigere, så får man det til den pris. Lige pt har blockbuster tilbud på xbox360 til 2195.- kr for premium modellen plus 3 spil, det er sku billigt. De har også trådløse kontrollere til 199.- kr. Har skrevet det til coolshop og de ville selvfølgelig matche priserne. Har selv en xbox360, så skulle ikke selv bruge en, men det skulle en fra mit arb, så han blev da glad, da hans lokale blockbuster ikke lige havde en hjemme. Ellers hvis man kan leve med let brugte spil, så er der brugtespil.dk har lige selv købt madden 2008 og assassins creed for 250.- kr stk.
2EThADoN Besvaret November 27, 2007 Rapporter Besvaret November 27, 2007 De har også trådløse kontrollere til 199.- kr. Ellers hvis man kan leve med let brugte spil, så er der brugtespil.dk har lige selv købt madden 2008 og assassins creed for 250.- kr stk. Fik du Assasins Creed for 250 kr.??? Satme billigt - må jeg lige checke ud :) er de trådløse controllere i Blockbuster originale?
Weiser Besvaret December 11, 2007 Rapporter Besvaret December 11, 2007 Anternativ brug af ens Wii remote... http://www.cs.cmu.edu/~johnny/projects/wii/
MC Manden Besvaret December 11, 2007 Rapporter Besvaret December 11, 2007 http://www.cs.cmu.edu/~johnny/projects/wii/ Det er nu pænt godt tænkt :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu