Jump to content

Recommended Posts

• Svar 159
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Besvaret
Jeg har sendt en mail til min kontakt hos Q8, hun er dog på ferie til den 17.12 så der sker nok ikke noget der. Totalen er nu baseret på tilbagemeldingerne - diesel 89.785 liter / benzin 110.250 liter. 60 husstande med et eller flere kort. Er der andre der har kontakter nogen steder der kunne rette en forespørgsel om hvor vi er ift hvad der skal til for at det kan give noget fornuftigt.
Damn det mange liter tænk på milijøet og tag toget de køre jo til tiden :laugh: Hell no giv mig bare 2 kort har 1 bil. nr 2 on its way Bil 1.: ca. 3000-5000 L /år bil 2 i nær fremtid regner med 5000-7000 L pr dag :eek:
Besvaret
Damn det mange liter tænk på milijøet og tag toget de køre jo til tiden :laugh: Hell no giv mig bare 2 kort har 1 bil. nr 2 on its way Bil 1.: ca. 3000-5000 L /år bil 2 i nær fremtid regner med 5000-7000 L pr dag :eek:
og det var benzin og fremtidens bil diesel:rolleyes:
Besvaret

Hrmpf... Og så fik jeg fat på Q8 Danmark: "Hej Lars Jeg går ud fra at det så er privat kunder og dem giver vi ikke rabat. Hvis det er erhverv så lad os tale sammen igen. God dag og glædelig jul." :sick:

Besvaret
Hrmpf... Og så fik jeg fat på Q8 Danmark: " Jeg går ud fra at det så er privat kunder og dem giver vi ikke rabat. Hvis det er erhverv så lad os tale sammen igen. :sick:
Hej Lars Kunne Øresundsborger ikke prøve at fikse en aftale i stedet for? Jeg har Q8 - F24 kortet via mit arbejde, men det er udstedt i mit navn. Via forbrugsforeningen kan man også få rabatter hos Uno-x, det samme kunne man måske via Øresundsborger. Mvh Nenad
Besvaret
Hrmpf... Og så fik jeg fat på Q8 Danmark: "Hej Lars Jeg går ud fra at det så er privat kunder og dem giver vi ikke rabat. Hvis det er erhverv så lad os tale sammen igen. God dag og glædelig jul." :sick:
Der er da flere her på debatten der har eget firma. Jeg har et par stykker. Alle med interesse kan da blot være tilknyttet mit firma som konsulent evt. På den måde kan vi evt få rabat. Hvis du vil kan du da gå videre med det.
Besvaret
...Alle med interesse kan da blot være tilknyttet mit firma som konsulent evt. På den måde kan vi evt få rabat. Hvis du vil kan du da gå videre med det.
Fint nok med initiativet dér, men jeg ønsker selv ikke at deltage i en "krejlet" løsning. Dvs. jeg skal ikke kunne drages til ansvar for noget jeg reelt set ikke er en del af. Jeg vil dog selv søge en mulig løsning også, og forespørge til min "Lufthavns rabat" via vores interne indkøbsforening, om de kan tillade sig at bøje reglerne for medlemskab, med det antal vi nu er. Der har vi næsten altid 1Kr billigere på diesel end Statoil i rondellen. Ikke sagt det er billigt, da den specifikke tank suverænt misbruger sin placering og tager ågerpriser for alt! Jeg er ikke sikker på benzin forskellen da den bil sjældent er dér. Tankanlægene findes i lufthavnen på offentlig vej.
Besvaret
Kunne Øresundsborger ikke prøve at fikse en aftale i stedet for? Jeg har Q8 - F24 kortet via mit arbejde, men det er udstedt i mit navn. Via forbrugsforeningen kan man også få rabatter hos Uno-x, det samme kunne man måske via Øresundsborger.
Jeg henvendte mig præcist med det formål at aftalen skulle ligge i Øresundsborger regi. Problemet er at det jo stadig ikke er "erhverv" men derimod en samling af privatpersoner som medlemmer.
Besvaret
Der er da flere her på debatten der har eget firma. Jeg har et par stykker. Alle med interesse kan da blot være tilknyttet mit firma som konsulent evt. På den måde kan vi evt få rabat. Hvis du vil kan du da gå videre med det.
Den er en fin idé. Men jeg tror at hvis vi skal lave en aftale med noget/nogen selskaber skal den være straight og ikke give sig ud for noget den ikke er. Hvor jeg arbejder dag har vi en fin-fin aftale på speciel diesel, men den er så også blandt andet baseret på at benzinselskabet har én debitor - én virksomhed - der bærer hele det økonomiske ansvar ift betaling. Er der nogen der har kontaktepersoner i andre benzinselskaber og dermed måske kunne opnå en genvej til en aftale?
Besvaret

Hej Alle Det har været et emne hos Øresundsborger. Men sådan som selskaberne ytre sig så skal vi stå som debitor for kortene, og det ville være en for tung administrativ og økonomisk byrde. \Tom

Besvaret
Den er en fin idé. Men jeg tror at hvis vi skal lave en aftale med noget/nogen selskaber skal den være straight og ikke give sig ud for noget den ikke er. Hvor jeg arbejder dag har vi en fin-fin aftale på speciel diesel, men den er så også blandt andet baseret på at benzinselskabet har én debitor - én virksomhed - der bærer hele det økonomiske ansvar ift betaling. Er der nogen der har kontaktepersoner i andre benzinselskaber og dermed måske kunne opnå en genvej til en aftale?
Ok, men så bliver det ikke til noget. Jeg tror iøvrigt også at det alligevel bedst kan svare sig at tanke hos Jet. Gennem årene har de altid været billigst, også selvom man får rabat hos de store. Problemet lige nu er jo selvfølgelig at alt er dyrt alle steder og Statoil har overtaget Jet. Er fyringsolie fidusen helt væk? Hvad koster fyringsolie i sverige? Er sverige lige så restriktiv hvad angår fyringsolie på biler?
Besvaret
Ok' date=' men så bliver det ikke til noget. Jeg tror iøvrigt også at det alligevel bedst kan svare sig at tanke hos Jet. Gennem årene har de altid været billigst, også selvom man får rabat hos de store. Problemet lige nu er jo selvfølgelig at alt er dyrt alle steder og Statoil har overtaget Jet.[/quote'] Jeg får i dag 100 øre i rabat per liter af standerprisen. Det er sjældent Jet kan være med til det. Det er lige så ulovligt i Sverige at anvende det til fyringsolie. Desuden kunne man nok også let risikere problemer med garantien hvis noget går i stykker og forhandleren konstaterer at du har kørt på fyringsolie, så jeg skal bestemt ikke nyde noget i den retning i forhold til en ny bil.
Besvaret
Jeg får i dag 100 øre i rabat per liter af standerprisen. Det er sjældent Jet kan være med til det. Det er lige så ulovligt i Sverige at anvende det til fyringsolie. Desuden kunne man nok også let risikere problemer med garantien hvis noget går i stykker og forhandleren konstaterer at du har kørt på fyringsolie, så jeg skal bestemt ikke nyde noget i den retning i forhold til en ny bil.
Ja men alligevel er det altså ikke usædvanligt at jet ligger en krone under shell og statoil, det ser jeg tit. Men ikke så meget de sidste par uger desværre. Men fint nok, fyringsolie er ulovligt, så er der vist ikke så meget mere at komme efter. Andet end at melde sig ind i forbrugsforeningen eller lignende.
Besvaret

jeg få en lille rabat hos metax ca 70 80 øre er igennem et gammel abejde og 40 øre hos q8 som er igennem menner den heder loveby.dk eller noget i den stil som er started af mit nye job .. jeg køre ca 60.000 km år i benzin

• 1 month later...
Besvaret
Er der sket noget nyt i sagen?? Har skrevet en mail til Jet,metax, shell, Hydro texaco og statoil om de evt vil give noget rabat til os herindefra.
håber en af dem går med til noget. Jeg har lidt svært at forstå hvorfor det kan være så svært for de forskellige tanker at give en bud især når der mange som er med på den:confused:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...