duni Skrevet December 6, 2007 Rapporter Skrevet December 6, 2007 Han gad ikke give sine oplysninger, og da min kæreste skulle finde et vidne skred idioten.... Men konen fik fat i hans nummerplade, det var smart så kan vi om ikke andet hænge klovnen ud her!! ABW 822!! -er der nogen der kan hjælpe med hans navn og adresse?? Jeg har dansk arbejdsmobil og så kan jeg ikke sms'e det ind til VV... //Cliff
spinner Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Eller bruge registrerings-nummeret, til at slå ham op på VV, og kontakte ham ;)
credde Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Regnr: ABW822 Färg: LGRÅ Fabrikat: VOLVO R + S60 Årsmodell: Fordonsslag: PB Fordonsår: 2006 Chassinummer: Senaste EU-regbevis del 2: 2006-12-07 Upplysningar: Så er det da bare at kontakte politiet.
MC Manden Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Han gad ikke give sine oplysninger, og da min kæreste skulle finde et vidne skred idioten.... Men konen fik fat i hans nummerplade, det var smart så kan vi om ikke andet hænge klovnen ud her!! ABW 822!! -er der nogen der kan hjælpe med hans navn og adresse?? Jeg har dansk arbejdsmobil og så kan jeg ikke sms'e det ind til VV... //Cliff Det er da bare at anmelde fjolset til politiet....
Miriam Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Han gad ikke give sine oplysninger, og da min kæreste skulle finde et vidne skred idioten.... Men konen fik fat i hans nummerplade, det var smart så kan vi om ikke andet hænge klovnen ud her!! ABW 822!! -er der nogen der kan hjælpe med hans navn og adresse?? Jeg har dansk arbejdsmobil og så kan jeg ikke sms'e det ind til VV... //Cliff God fornøjelse Ägare: ALI, KAWA KADER LERGODSVÄGEN 1 P 23840 OXIE
Gio Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Eller bruge registrerings-nummeret' date=' til at slå ham op på VV, og kontakte ham ;)[/quote']Præcis...en god ting ved Sverige, når sådanne ting hænder. Men så skal det lige passe det er en bil han har lånt...eller stjålet
duni Besvaret December 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 6, 2007 Han sad sammen med sin kone og havde nok lige afleveret sin unge i skolen lige overfor hvor vi bor!! Mange tak for de hurtige svar, i er altid til stor hjælp.... //Cliff
Humle Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 God fornøjelse Ägare: ALI, KAWA KADER LERGODSVÄGEN 1 P 23840 OXIE Pas nu på du ikke bliver hængt for hetz mod befolkningsgruppe eller får et tæskehold på nakken.. http://jp.dk/meninger/kronik/article1192932.ece
niw Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 God fornøjelse Ägare: ALI, KAWA KADER LERGODSVÄGEN 1 P 23840 OXIE ALI-QAEDA ?
Miriam Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Pas nu på du ikke bliver hængt for hetz mod befolkningsgruppe eller får et tæskehold på nakken.. http://jp.dk/meninger/kronik/article1192932.ece Det er jo offentlig viden, så man kan vel næppe kalde det hetz ! :)
Juff Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 hmmm Lidt vildt vv bare kan sende oplysninger om ejeren hvis man forespørger på disse... man kan altså fx opsøge folk på adressen som man synes har generet en i trafikken
Gio Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 man kan altså fx opsøge folk på adressen som man synes har generet en i trafikken Ja. Du er velkommen til at besøge dem og banke på deres dør - eller ringe til dem og sige din mening.
Juff Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 damn.... Kanske man skal holde igen med at overhale indenom med fingeren ud af vinduet så :D
Gio Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 damn.... Kanske man skal holde igen med at overhale indenom med fingeren ud af vinduet så :DGod idé - eftersom du jo selv står til ansvar for dine handlinger i trafikken ;)
Juff Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Kunne jeg jo heller ikke finde på Men vidste sgu ikke man sådan kan få serveret folks hoved på et fad via en simpel sms ....
Gio Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Men vidste sgu ikke man sådan kan få serveret folks hoved på et fad via en simpel sms ....Kun deres adresse. Resten er for egen regning og strafbart.
RAG Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Men vidste sgu ikke man sådan kan få serveret folks hoved på et fad via en simpel sms .... Jeg mener nu ikke at det er at servere folks hoved på et fad. I sidste ende er det vel bare en konsekvens af at man er ansvarlig for sine handlinger. Og med hensyn til at det skulle være fortrolige / personlige oplysninger, hvem der ejer hvilken bil, osv. så er det en diskussion med lidt for Din telefon findes i telefonbogen (ja, ja, jeg ved det godt ...) Dit hus og din addresse er offentligt tilgængelige. Din arbejdsplads kan de fleste finde ud af. Dine børns skole kan de fleste finde ud af. Hvem du er gift med kan de fleste finde ud af. Hvorfor ikke bilen ? Den er endog noget som du bevidst / ubevidst kan forårsage skade på andre med, og uden at vide det forlade stedet uden at vide at du eventuelt har skadet nogen. Derved ikke sagt at jeg bifalder markedsføring via din bils registrering, som Toft var ude for. Men det er jo mere et spørgsmål om hvordan oplysningerne bruges / misbruges. Og har de ikke din bils registrering, så skal de nok misbruge andre oplysninger.
SanneJ Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Jeg mener nu ikke at det er at servere folks hoved på et fad. I sidste ende er det vel bare en konsekvens af at man er ansvarlig for sine handlinger.Jeg står gerne til ansvar for mine handlinger, men jeg bryder mig ikke om at folk så nemt kan finde ud af hvor mit köretöj står parkeret om natten:(
Juff Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Jeg mener nu ikke at det er at servere folks hoved på et fad. I sidste ende er det vel bare en konsekvens af at man er ansvarlig for sine handlinger.. Joow, hvis man fortjener en konsekvens for ens handling. Nu findes der desværre en del trafikpsykopater som kan se sig sure på alle og enhver, selvom disse måske ikke har gjort en forkert handling........ Lidt ærgeligt de sådan kan finde frem til det stakkels ofre de mener har handlet forkert.... Hvor tit det sker er så en anden sag, men muligheden findes der...
Paul Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Det er jo offentlig viden' date=' så man kan vel næppe kalde det hetz ![/quote'] Nu bliver nummerpladen jo først offentlig viden når man oplyser den i et forum som dette.
Paul Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Jeg står gerne til ansvar for mine handlinger' date=' men jeg bryder mig ikke om at folk så nemt kan finde ud af hvor mit köretöj står parkeret om natten[/quote'] Måske derfor det er udbredt med aflåste garager i Sverige? ;)
bananas Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 damn.... Kanske man skal holde igen med at overhale indenom med fingeren ud af vinduet så :D Jeg kunne ellers godt tænke mig at få flere af den slags typer med i min pensionskasse - hvis de altså kan holdes uden for gruppelivs- og invalidepensions-ordningerne.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu