Nulla Skrevet January 19, 2008 Rapporter Skrevet January 19, 2008 Hvon funker det med gaming, nogen der har erfaringer med dette ??
BS Besvaret January 19, 2008 Rapporter Besvaret January 19, 2008 De par gange jeg har spillet virkede det fint..Det var primært 7 kabale :D
homer132 Besvaret January 19, 2008 Rapporter Besvaret January 19, 2008 det funger glimrende til gaming. du kan (let) bede windows om at disable smarte desktop visuelle effekts når et spil startes. Så ligger det ikke i baggrunden og presser maskinen. har selv testet, cs source, og wow på vista professional. Kører glimrende. min 2 gb ram er at foretrække
Sune Besvaret January 20, 2008 Rapporter Besvaret January 20, 2008 Også fint her og 4 gb er ikke et must, men meget rare at have hvis du vil have aero slået til.
Gio Besvaret January 20, 2008 Rapporter Besvaret January 20, 2008 Ram er piv-billigt for tiden - men ingen grund til at mokke mere end 4GB i et 32bit system (OS), da disse max. håndterer denne mængde - medmindre vi begiver os ud i memory extensions o.l. 64bit Vista, derimod, kan standard adressere 8/16/128GB hukommelse* *Home Basic (8), Home Premium (16) og Business/Enterprise/Ultimate (128) Mine egne erfaringer med Vista har holdt mig fra at bruge det som primært OS, indtil omkring SP1 - forudsat de får styr på en hel del ting med denne opdatering. Så jeg nusser stadig rundt i XP, og har faktisk ikke et behov for at opgradere.
cbpwr Besvaret January 20, 2008 Rapporter Besvaret January 20, 2008 har ikke prøvet vista, men alle siger man skal blive ved XP. Er nu fint tilfreds med XP - tænk nu hvis M$ fik lavet et stabilt system :o hvad skulle vi så brokke os over :P
biz Besvaret January 20, 2008 Rapporter Besvaret January 20, 2008 XP svarer nogenlunde til ME da XP kom frem, i forhold til Vista.. Vista rulez imho ! :th2:
Nulla Besvaret January 21, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 21, 2008 Ok godt så........men mine knive i skuffen var jo heller ikke de skarpeste, jeg syntes det SUX !!!!!!! :(:(: Sikkert bare mig der lever i stenalderen. Nej jeg prøver at blive gode venner med det:scared: ellers må den ud:fight:
Mulde Besvaret January 22, 2008 Rapporter Besvaret January 22, 2008 Tja, jeg er nu ganske godt tilfreds med Vista - men jeg blev så heller aldrig helt gode venner med XP...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu