Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

det funger glimrende til gaming. du kan (let) bede windows om at disable smarte desktop visuelle effekts når et spil startes. Så ligger det ikke i baggrunden og presser maskinen. har selv testet, cs source, og wow på vista professional. Kører glimrende. min 2 gb ram er at foretrække

Besvaret

Ram er piv-billigt for tiden - men ingen grund til at mokke mere end 4GB i et 32bit system (OS), da disse max. håndterer denne mængde - medmindre vi begiver os ud i memory extensions o.l. 64bit Vista, derimod, kan standard adressere 8/16/128GB hukommelse* *Home Basic (8), Home Premium (16) og Business/Enterprise/Ultimate (128) Mine egne erfaringer med Vista har holdt mig fra at bruge det som primært OS, indtil omkring SP1 - forudsat de får styr på en hel del ting med denne opdatering. Så jeg nusser stadig rundt i XP, og har faktisk ikke et behov for at opgradere.

Besvaret

har ikke prøvet vista, men alle siger man skal blive ved XP. Er nu fint tilfreds med XP - tænk nu hvis M$ fik lavet et stabilt system :o hvad skulle vi så brokke os over :P

Besvaret

Ok godt så........men mine knive i skuffen var jo heller ikke de skarpeste, jeg syntes det SUX !!!!!!! :(:(: Sikkert bare mig der lever i stenalderen. Nej jeg prøver at blive gode venner med det:scared: ellers må den ud:fight:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...