Jump to content

Fed hytte.....Ærgeligt den ligger i et industrikvarter..:o(

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Besvaret

og hvad sker der lige for deres gulve? I stuen ved trappen. Så skifter man over til en anden slags gulv? og på 1 sal. Så skifter man retning af gulvet fra det ene rum til det andet. Lærer simpelthen aldrig at forstå de svenskere mht gulve.

Besvaret

Det ligger røvsygt! (Desværre) Er kørt forbi nogle gange... Det er ikke kun gulvene der springer i øjnene på mig - hvad sker der for den gyselige trappe. Og meget mærkelige farver på badeværelset - men der er der jo råd for - hvis man altså lige stod med 4,750 svenske man ikke vidste hvad man skulle bruge til

Besvaret
Det ligger røvsygt! (Desværre) Er kørt forbi nogle gange... Det er ikke kun gulvene der springer i øjnene på mig - hvad sker der for den gyselige trappe. Og meget mærkelige farver på badeværelset - men der er der jo råd for - hvis man altså lige stod med 4,750 svenske man ikke vidste hvad man skulle bruge til
Ja badeværelset synes jeg også var lidt fesent i forhold til hvad man kan idag!
Besvaret
Jeg er danskstatsborger og bor i Sverige' date=' som de fleste her på sitet,..[/quote'] Bare fordi du imod strømmen synes at det var fedt de ting der var påpeget som kiksede :D
Besvaret

Udefra er huset fedt :th2: Men indeni er der detaljer, som jeg vil have valgt anderledes. Blandt andet, er jeg den eneste, som synes, at køkkenet ser temmelig småt ud. Jeg havde nok også valgt køkkenet i en anden farve for eksempel i hvidt for at bryde træfarven fra gulvene (eller måske lagt klinker), som ganske rigtigt skifter lidt for meget. Synes dog det er fedt med spots overalt i lofterne. Men igen, det er jo ulempen når man køber et spritnyt og færdigt hus, som man ikke selv har været med til at bestemme detaljerne, så må man tage andres smag...

Besvaret
Men igen' date=' det er jo ulempen når man køber et spritnyt og færdigt hus, [b']som man ikke selv har været med til at bestemme detaljerne, så må man tage andres smag...
Eller, smider man 5 millioner på et hus, så har man også råd til at renovere det efterfølgende, så indretningen bliver i egen smag, og ikke sælgers ;)
Besvaret

Hjemmetegnet makværk. :eek: I USA siger man "one shot house" om et hus, der er så lille og elendigt, at når man skyder ind ad fordøren, så fortsætter kuglen ud ad bagdøren. Her er så et one shot house på 270 kvadratmeter uden et eneste bare nogenlunde vellykket rum. Det skulle lige være garagen bortset fra de grimme installationer. Det er da til at få åndenød af den overetage med de store skumle rum - værst er det oven på garagen med skråvægge og det eneste lys fra to veluxvinduer som om det var et kælderværelse. Og hvem vil have et køkken på den måde som en ussel blindtarm i et hjørne. Og ikke et eneste indbygget skab. Og hvor er skorstenen? Og de frygtelige radiatorer. Og hvad er det for en hønsestige? Og der er ikke rigtig nogen forside på huset - bare vinduer og døre i forskellig størrelse og udformning, der er kastet på med skovl. Nå men smag og behag som man siger. Hvis jeg havde de penge ville jeg hellere købe en smukt beliggende mindre herregård i omegnen. :rolleyes:

Besvaret

Hmmm, fint hus, dårlig beliggenhed - meget dårlig, trafiken fra motorvejen lige ved siden af og ind til Malmö centrum og ikke mindst Toftanäs er ikke lige at kimse af. Og check lige indretningen - ikke et eneste indbygget skab eller klädkammer, så det første en køber skal gøre er at smide en masse garderobeskabe ind i huset, hmmmm:scared: Men garagen kunne jeg nu godt bruge... Tommy

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...