Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Det er kulturberigernes nat. Jeg skriver fra Danmark og har lige været ufriviligt vidne til at en flok på ca. 15-20 utilpassede unge af anden etnisk herkomst stak ild til en bil. Strategien var simpel men effektiv. I samlet flok gik de rundt på parkeringspladsen mens de højlydt råbte til hinanden. Lige pludselig stilhed. Så væltede de en bil om på siden og et par sekunder efter sås de første flammer. Bebyggelsen genlød af små eksposioner fra den døende bil... Minutterne gik... Brandvæsnet kom sammen med politiet - en sikkert fornuftig forholdsregel. Branden er nu slukket og det er atter mørkt, men jeg ved sgu ikke rigtig om jeg vil hoppe i seng - min bil står jo derude!

Besvaret

Det er da MEGA synd for de unge mennesker - pas hellere på bilen, de holder ikke op før de bliver accepteret, som den ene af dem så yndefuldt udtalte... Starter du med at acceptere dem????? :rolleye:

Besvaret

Update: Jeg er lidt ekstra opmærksom på lyde ude fra p-pladsen. Det er dog kun lyden af startende biler. En del biler har allerede forladt bebyggelsen i Greve. Det minder lidt om Nørrebro hvor politiet har opfordret folk til at flytte deres biler ud af området - Så kan man læse følgende i en netavis: "Unge: Uro skyldes hån af Muhammed". Nåhhh, det er derfor???! :rolleye: Kan I også stave til "administrativ udvisning"?

Besvaret

eneste der dækker ens bil ordentligt er en gyromonteret Browning MaDeuce í vinduet så skal de nok få fingrene af fadet ..... sådan noget fordærvet bolleaffald send pisset hjem hvis de ikke kan tilpasse sig her de viser jo gang på gang at de ikke er menneskelige nok til at befærde sig i civiliserede samfund så så længe dere r steder i verden med folk der har samme overbevisning som dem så send dem for faen derhen!! så er vi fri for de problemer de hiver med hertil

Besvaret
Her er hvad man gør ved folk, som piller ved ens bil: http://www.youtube.com/watch?v=LtWLnB4WyGk&feature=related Hvem ringer til Charles Bronson? :D Hvis Huckabee trækker sig fra sin præsident-kampagne kan det også være at Chuck Norris bliver ledig.!
Hehe. Chuck havde selvfølgelig givet dem begge to et roundhouse kick tilbage til stenalderen :rolleye:www.chucknorrisfacts.com :laugh:"Chuck Norris doesn't sleep. He waits."
Besvaret

Hehe....Chuck er GUD -Chuck Norris recently had the idea to sell his urine as a canned beverage. We know this beverage as Red Bull. -If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris you may be only seconds away from death. -The chief export of Chuck Norris is pain. -Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried. -Chuck Norris once shot a German plane down with his finger, by yelling, "Bang!" -When Chuck Norris plays Oregon Trail his family does not die from cholera or dysentery, but rather roundhouse kicks to the face. He also requires no wagon, since he carries the oxen, axels, and buffalo meat on his back. He always makes it to Oregon before you. -Chuck Norris does not sleep. He waits. -The quickest way to a man's heart is with Chuck Norris' fist. -What was going through the minds of Chuck Norris' victims before they died? His shoe. -Chuck Norris once showed up at Google and demanded that they rename their search engine "Chuck Norris." When they refused, Chuck roundhouse kicked Google in the face, transforming it's bruised remains into Google Dark. -Chuck Norris affects the price of stock quotes and land values. Wherever he is, prices drop due to the danger of a sudden catastrophe. He bought his own home for 30 cents and one roundhouse kick. -If you spell Chuck Norris in Scrabble, you win. Forever. -The following is a short list of things Chuck Norris cannot do: . -If you make a list of 10 things Chuck Norris cannot do, he will appear at your house and perform them all. Your life may be forfeit. -Chuck Norris once taught a class called "Ass Kicking 101". There were no survivors. -Chuck Norris does not hunt because the word hunting implies the possibility of failure. Chuck Norris goes killing. -When the Boogeyman goes to sleep every night he checks his closet for Chuck Norris. -Chuck Norris can slam revolving doors. -The Big Bang was actually Chuck Norris roundhouse kicking God in the face. -Chuck Norris has to maintain a concealed weapon license in all 50 states in order to legally wear pants. -Chuck Norris Isn't funny, stop laughing. -Chuck Norris has an unbeatable poker face, concealed beneath an even more unbeatable poker beard. -While a normal poker face conceals the emotion of its wearer, Chuck Norris’s poker face skips all that and just drives other players insane. As a result, the only way to survive a game of poker against Chuck Norris is to play online, and even then you still might go insane.

Besvaret

Jeg ved ikke om Bronson eller Mr. Chuck Norris er begyndt at patruljere herude, men i aftes fik bilerne lov til at stå i fred. Måske er vagtværn, som man kender dem i Sverige, med knippler og håndjern en løsning! :fight:

Besvaret

Tror mere der er brug for lidt øje for øje mentalitet. Det er dét eneste sådanne mennesker har forståelse for hvad enten det gælder møgungerne fra GentofteUngeren eller 2., 3. 4.G´erne. For hver bil der brændes af skal der ryge en Bimmer eller pizzaria. Så kan de fandeme lære det. Er så pissetræt af at folk ikke kan opføre sig ordentligt og smadrer boligområder og brænder folks ejendele af. Nakkeskud.dk Pede

Besvaret
Måske er vagtværn' date=' som man kender dem i Sverige, med knippler og håndjern en løsning! :fight:[/quote'] Jeg tror det ikke, så får de bare nogen at slå på, og vi har tabt slaget idet vi har bukket nakken for deres 'gade terror'. Det ville være uheldigt om vi blev tvunget til at leve i frygt med vagtværn til at beskytte os, pga en reelt relativ lille gruppe af primært 2G'ere der ikke kan finde ud af at opføre sig ordenligt. Vi skulle fra starten have slået en streg i sandet, og sagt 'her til og ikke længere', I kan få lov til at lave lidt småballade en gang imellem for at få taget trykket på kedlen, men så hellere ikke mere. Istedet har politikerne med Ritt i spidsen nu sendt signalet, via den mislykkede tackling af de autonomes gadeoprør, at nogle få 2G'ere bare skal blive ved med at lave ballade, og når 'gade-terroren' bliver for slem eller for dyr i overarbejdstimer for politiet, vil de sikkert få deres vilje (om det så er "respekt", eller hvad det så end er de vil ha...tvivler på at de selv ved det) Nu da den forebyggende indsats efterhånden har spillet fallit, tror jeg at løsningen nu må være at få : 1) identificeret og interceptet uromagernes kommunikation, 2) dermed kan du så forhåbentlig få identificeret bagmænd og ledere i de forskellige 2G og BZ grupperinger. 3) når de så er sat ud af spillet på den ene eller den anden måde kan man gå igang med 4) rygtespredningen, dette skal få dem til internt i gruppen at bekrige hinanden om lederskabet, 5) når det så er kørende kan man evt supplere med at spille grupperne ud mod hinanden, så kan de få noget andet at tænke påend at brænde vores biler af. Et andet skridt der er vigtigt, er at 'få medierne over på folkets side', iøjeblikket bliver ballademagerne fulgt med kamerahold og sentationshungrende journalister i gaderne, som savler efter konfliktsøgende udtalelser og billeder der sætte frygt i livet os danskerne og dermed sælge aviser. Det er til at brække sig over, for de tjener desværre 2G'ernes sag og 2G'erne elsker opmærksomheden og føler sig en kort stund som var de farfar den heltmodige HAMAS krigere der i Palæstina kæmpede mod den israelske overmagt. Desuden får de respekt og street-credibility hos deres yngre fætre, som ønsker at gøre dem kunsten efter, ikke just det vi ønsker skal ske. Danskerne derimod får jaget en skræk i livet af billeder og udtalelser der oftest tegner et billede væsentligt mere skræmende og negativt end virkeligheden er. Resultat: En konfliktspiral der er svær at komme ud af igen. Reminder: Modstanderen her er en lille gruppe frustrerede unge som det burde være muligt at få skovlen under med en fælles indsats og ikke det dansk-muslimske miljø som helhed.
Besvaret
For hver bil der brændes af skal der ryge en Bimmer eller pizzaria. Så kan de fandeme lære det. Pede
Og du er offentlig ansat............... Hvor? Rådgiver på kommunens Center for Indvandrer & Flytninger? :D
Besvaret
man burde starffe dem efter deres hjemlands love så ku det være de ku tænke sig lidt om når de hverken har arme eller ben tilbage og ligger og blir stenet på rådhuspladsen
Såvidt jeg ved så har man (endnu) ikke den slags love i deres hjemland - Danmark. Eller man skal måske bøje sig så meget for de få vandaler og terroristspirer at de får indført Sharia bare ved at brænde nogle biler af? Interessant tankegang...
Besvaret
Nej vi skal ikke bare vente på at de 2ger bare ødelægger' date=' vores nok så yndige land.[/quote'] Din kommentar om "vores nok så yndige land", var ved at få mig til at skrive, at det jo foregår i DK og ikke i S, men så tænkte jeg, at du jo principielt kunne være en svensker i DK eller en, der overvejer at flytte til S. Det fik mig lige til at checke dit handle... Hvorfor oprettet man handles, der kun skal bruges i een diskussion? Og hvorfor er det altid i denne diskussion (indvandrere?)
Besvaret

Brande koster bilejerne dyrt http://epn.dk/finans/forsikring_pension/article1269039.ece :thumbdown Det kan ikke passe at folk skal selv betale for de skader de har fået! Det er det danske stat (regering) (+politi) der har pligt at beskytte borgene (egendele) og hvis de ikke kan finde ud af det så skal "Dansk Stat" betale for skaderne...det synes jeg! Hvorfor ikke? Jeg kan godt huske da var krig i Kroatien og de folk som fik ødelagt sine hus pgs. krig, fik pengene fra den kroatisk regering for at bygge de nye :th2: Så kom med pengene "DK Stat" og betal for de skader folk har fået! :) For? Imod? Hvorfor?

Besvaret
http://epn.dk/finans/forsikring_pension/article1269039.ece :thumbdown Det kan ikke passe at folk skal selv betale for de skader de har fået! Det er det danske stat (regering) (+politi) der har pligt at beskytte borgene (egendele) og hvis de ikke kan finde ud af det så skal "Dansk Stat" betale for skaderne...det synes jeg! Hvorfor ikke? Jeg kan godt huske da var krig i Kroatien og de folk som fik ødelagt sine hus pgs. krig, fik pengene fra den kroatisk regering for at bygge de nye :th2: Så kom med pengene "DK Stat" og betal for de skader folk har fået! :) For? Imod? Hvorfor?
Fordi, det vil blive misbrugt. Pludselig vil der være overfyldt af parkerede biler i de området, hvor der er problemer med bilafbrændinger. Folk vil garanteret udnytte en sådan mulighed ved at stille deres biler, som de ikke kan få solgt og så håbe på de bliver brændt af. Det er surt både for dem, der får ødelagt deres biler men også andre med biler i området, da forsikringerne med stor sandsynlighed vil stige.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...