Jump to content

Dagens Griner (kan indeholde stødende indlæg!)

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Besvaret
Ja - med tanke på den sidste' date=' så må man håbe det ikke er foregået off-air. Men jeg kan skrive under på, at der foregår mage sjove ting på en tv-station, når reklamerne ruller osv. :D[/quote'] det er ikke off air der er mange klip med ham han var konstant stiv på jobbet og blev fyret for det ... et af klippende gör han grin med hans chef fordi chefen dagen för havde ringet ned i studiet og givet ham skideballe
Besvaret

Autocamperen på TV2 Synes indslaget om den autocamper til 3,5 million, der var i Go Morgen Danmark igår morges, er total verdensklasse humor :laugh: Jeg ved ikke hvad der er mest komisk i det indslag, andet end jeg bare skreg af grin da jeg fik set linket igår. Om det er måden Anders Breinholt kommenterer det hele på, den måde Brian (!) pludselig løber efter bilen på og skvatter over sine egne ben mens han når at putte sin cigaret i kæften på sig selv (skulle jo nødig bare smide lortet), den måde Brian rejser sig og nærmest står som en flitsbue i krampe, den måde Anders Breinholt knækker sammen af grin på mens Peter Tanev diskret prøver at få ham ned på jorden, den måde Brian efterfølgende går på i baggrunden hvilket vækker minder om "gakkede gangarter" b101.gif Tjek linket her og skru op for lyden: http://go.tv2.dk/video.php/id-23370340.html

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...