cbpwr Skrevet March 4, 2008 Rapporter Skrevet March 4, 2008 Hej. Danske købt i Netto I Sverige til 17sek pr dåse. Findes det billigere i Sverige, eller skal man hellere købe i DK? -CB
Mohlin Besvaret March 4, 2008 Rapporter Besvaret March 4, 2008 Jag har aldrig sett det i Sverige. Tänk på att torsken är hotad nu....
cbpwr Besvaret March 4, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 4, 2008 det hedder Torskrom på svensk
Mohlin Besvaret March 5, 2008 Rapporter Besvaret March 5, 2008 Jag vet vad det heter, men jag har aldrig sett det ändå. men det kanske har kommit nu, iom Netto?
hpn Besvaret March 5, 2008 Rapporter Besvaret March 5, 2008 jeg plejer at importere det fra DK. Jeg har endnu ikke set det i SE.
cbpwr Besvaret March 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2008 de her det nu i netto i sverige - men jo også samme varer som i DK. Fandt bedste pris i super bedst i DK. ca. 15kr for 2 dåser. 2x200g.
Thyper Besvaret February 21, 2009 Rapporter Besvaret February 21, 2009 Jeg har også svært ved at finde det. Er det blevet forbudt at sælge ?
SanneJ Besvaret February 21, 2009 Rapporter Besvaret February 21, 2009 Jeg har også svært ved at finde det. Er det blevet forbudt at sælge ?I SE? I så fald er det også forbudt at sælge pålægschokolade, kærnemælk, makroner...;)
MissCath Besvaret February 21, 2009 Rapporter Besvaret February 21, 2009 I SE? I så fald er det også forbudt at sælge pålægschokolade' date=' kærnemælk, makroner...;)[/quote'] Kan man få kærnemælk i SE? Hvad hedder det?
Lollikken Besvaret February 21, 2009 Rapporter Besvaret February 21, 2009 Da jeg spurgte i min lokale ICA nära om Rogn (Rom) på konserves så kiggede den flinke meget mærkeligt på mig og spurgte først om jeg mente rogn på tube (ala kalles). Efter en længere snak foran konserveshylden, fortalte hun at hun aldrig i hendes liv havde hørt om rogn på konserves. Det må være en dansk ting, ligesom at Surstrømningen forbliver en svensk ting :)
SanneJ Besvaret February 21, 2009 Rapporter Besvaret February 21, 2009 Kan man få kærnemælk i SE? Nej, det var lissom det der var pointen...:o
Thyper Besvaret February 21, 2009 Rapporter Besvaret February 21, 2009 I SE? I så fald er det også forbudt at sælge pålægschokolade' date=' kærnemælk, makroner...;)[/quote'] Der har været snak om at forbyde fisk af gravide torsk.
MissCath Besvaret February 21, 2009 Rapporter Besvaret February 21, 2009 Nej' date=' det var lissom det der var pointen...:o[/quote'] Okay... Jeg anede ikke at man ikke kunne få makroner og pålægschokolade i Sverige...
Don A Besvaret February 21, 2009 Rapporter Besvaret February 21, 2009 pålægschokolade har jeg heller ikke set. Ved ikke om det findes i større velasoteret supermarker..??
Basse Besvaret February 21, 2009 Rapporter Besvaret February 21, 2009 Mmm netto på englandsvej, ved afkørelsen mod malmø - fremragende butik til de danske ting man lige skal have på hjemvejen hehe
Don A Besvaret February 21, 2009 Rapporter Besvaret February 21, 2009 Merner du den i lufthavnen? er det englandsvej?
Gio Besvaret February 21, 2009 Rapporter Besvaret February 21, 2009 er det englandsvej?Nej...det er Kystvejen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu