Junkeren Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 Hmm... Jeg må være kastet af deres service. Nu har jeg tilmeldt mig igen - men har efter 30 min stadig ikke fået en bekræftelses-SMS.
sup3rior Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 Damn! Det er godt nok lang tid nu. Det må ikke være sjovt at sidde fast i den kø. Det er det heller ikke kan jeg hilse og sige :-(
Guest jxhab Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 Modtog sms kl 7:32 (lidt for sent så det endte osse med en u-turn) Hjemme hos os fik vi sms'en kl. 06:35 - så det passede ganske fint..
skallstorp Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 Det er ikke sjovt Det er ikke sjovt, skulle jeg hilse og sige fra min mand der lige nöjagtig IKKE nåede over. Så han sidder og glaner på nedkörslen fra DK. Men solen skinner siger han, og det er jo dejligt. Her ligger der höjt med sne og der kommer mere Damn! Det er godt nok lang tid nu. Det må ikke være sjovt at sidde fast i den kø.
skallstorp Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 Kl 9 http://sydsvenskan.se/skane/article311356.ece
mrode Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 Bliver spændende at se om de over to timers lukning midt i myldretid skyldes manglende saltning eller for høj fart, når broen skal komme med undskyldninger :) Ud fra artiklen i Sydsvenskan er det ret nemt at se det bliver farten.. :)
Markowitch Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 Bilerne kører på broen!! Så er der blevet åbnet for bilerne! :th2:
st1berg Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 nogen der ved om der er lang kø...... måske man lige skulle vente en halv times tid????
Juff Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 skal man vente lidt med at køre hjemmefra mht kø..... ?
skallstorp Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 Politi mod Sverige Ja, har også lige hört at det ruller ganske langsomt. Men der er lige fräset en politibil igennem tunnelen med blå blink. Bare det ikke er en gentagelse af sidste gang med en ny ulykke. Så er der blevet åbnet for bilerne! :th2:
Markowitch Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 nogen der ved om der er lang kø...... måske man lige skulle vente en halv times tid???? Bilerne ved Annested kører mellem 30-50 km/t, så det går lidt langsomt og der er tæt med biler. Jeg venter selv en 15-20 minutter.
st1berg Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 skal man vente lidt med at køre hjemmefra mht kø..... ? Det kommer jo lidt an på hvor lang køen er, ikk´!
Juff Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 jow..... det er jo det folket ved fronten skal fortælle mig
skallstorp Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 Kö til Sydsvenskan Der er kö helt til Sydsvenskans trykkeri ! Og trafikken står nästen stille. 2 minutter gammel melding fra min mand, der heldigvis körer på dem anden side.
BigToe Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 Det kunne have været rart i en situation som denne, om SMS servicen havde fungeret.
CoolAIR Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 Jeg fik sms kl. 6:43. Godt at den stod på lydløs og at jeg havde byttet fri. Jeg tror at broen er blevet overraskede af sneen - ellers havde der vel være saltet?
Gio Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 Hvad siger du Gio? Kaffe?Dén har jeg skam nydt for længe siden. Jeg holder ferie i denne uge, og har her til morgen været i modsat retning for at få serviceret bilen - og jeg skal love for der var sne og fygning oppe omkring Löperödsrasten. På vejen hjem var det slået over i isslag, og TMC´en gik amok på GPS´en. Men jeg hyggede mig egentlig ganske ok, lige indtil værkføreren ringede omkring min bil Nå..det er jo "bare" penge - og at synshallen ikke bemærkede næsten-defekte bremseslanger for kun syv måneder siden...tja, kan jeg jo så undre mig en del over. Per-Anders...FIX IT! :p Sidespring, egentlig. Men, som skrevet, så røg kaffen ned allerede kl 6 - og nu fik jeg sgu´ lyst til en kop mere :th2: *AHHHH*
Gio Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 Jeg fik sms kl. 6:43.Toft´s SMS-service var en del hurtigere. 06:31 Toft 06:37 Øresundsbron :thumbdown Men jeg kan høre jeg skal være glad for overhovedet at have modtaget en SMS fra Bron
credde Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 Nogen som har nyeste status omkring køen?
Juff Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 Nogen som har nyeste status omkring køen? jeg var på vej men vendte om.... det holdte stille fra svågertorp mod bro...tilkørsler og motorvej.... venter en time...
skallstorp Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 Så åben dog de baner Samme pis som sidste gang. Laaaang kö når den genåbner. Istedet for at åbne så folk bare kan köre igennem. Ja, det koster, men alligevel. De fleste er jo pendlere som de tjener kassen på i forvejen.
Toft Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 Jeg ankom til anlægget kl 6.18 og der var broen præcis blevet lukket. Jeg sad som nr. 4 i kø før bommen i bane 3. Efter 10 minutter kom der et par medarbejdere og informerede om at broen var lukket på ubestemt tid, pga uheldet der. Så sad man der i 2 timer og 20 minutter og fucking sur morgenrøv Da vi endelig kørte over, så kørte folk egentlig meget fint, men hold kæft hvor er der mange der kører rundt på sommerdæk - flot så!
Kvist Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 Hvad blev der i øvrigt af den SMS-service Nogen der har fået besked? Fik SMS 9.20, at broen er lukket mod Danmark - har endnu ikke modtaget SMS om at broen er åben
Toft Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 Fik SMS 9.20' date=' at broen er lukket mod Danmark - [b']har endnu ikke modtaget SMS om at broen er åben Men broen åbnede så præcis kl 8.37 - så kan du se hvor lang tid broen reelt har været åben, når du får sms'en om at "nu er den åben"
jazzy Besvaret March 26, 2008 Rapporter Besvaret March 26, 2008 Jeg har holdt i kø siden 7:15 og da jeg var kommet på arbejde kl. 9:30 fik jeg en sms om at broen var lukket. Jeg har endnu ikke modtaget sms´en om den er åben igen. Nedern service.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu