Mr. Kubik Skrevet March 30, 2008 Rapporter Skrevet March 30, 2008 Hej, er der nogen som ved en ca. pris på at bytte kamrem? Evt. et billigt værksted som kan gøre det? Mvh Mr. Kubik
don j Besvaret March 30, 2008 Rapporter Besvaret March 30, 2008 det kommer meget an på hvilken bil det er og hvilken motor det kan svinge lige fra 1500-15000 så lidt detaljer ville være rart for at kunne svare dig mere precist
Mr. Kubik Besvaret March 31, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 31, 2008 Ups, det har du selvfølgelig ret i. Det er en Audi A8 4.2 fra 2003. Mvh Mr. Kubik
credde Besvaret March 31, 2008 Rapporter Besvaret March 31, 2008 Mr. Kubik, spørg Bananas herindefra, da han har samme bilmodel. Jeg ved desuden, at han har fået udført kamremsbyttet for ikke så lang tid siden. Det blev udført oppe hos Bilcentrum i Hörby.
Mr. Kubik Besvaret March 31, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 31, 2008 Nu har jeg ringet til Bilcentrum i Hörby. De skal have Skr. 18.000.
Buddha Besvaret March 31, 2008 Rapporter Besvaret March 31, 2008 Det var da billigt.....:D Send mig lige en PM.... Så skal jeg se om jeg kan fikse en god pris. Nu har jeg ringet til Bilcentrum i Hörby. De skal have Skr. 18.000.
BS Besvaret March 31, 2008 Rapporter Besvaret March 31, 2008 Det var da billigt.....:D Send mig lige en PM.... Så skal jeg se om jeg kan fikse en god pris. Kommer det så til at gå lige så godt og hurtigt som for din RS'er?
Buddha Besvaret March 31, 2008 Rapporter Besvaret March 31, 2008 Min RS'er kører fint..... Det har den gjort længe. Brugte bare en del tid til at lokalisere de rigtige mennesker til at rode med den.... Kommer det så til at gå lige så godt og hurtigt som for din RS'er?
Homer Besvaret March 31, 2008 Rapporter Besvaret March 31, 2008 Kør til Flensburg med den - der kan du leje den nye R8'er som erstatningsbil mens du venter... :th2:
Mr. Kubik Besvaret March 31, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 31, 2008 Har talt med Audi Zentrum i Flensborg, de skal have ca. 1500€ = 11.500 Dkr.
Buddha Besvaret March 31, 2008 Rapporter Besvaret March 31, 2008 Plus bro, benzin og afskrivning for 1000km...... Så kan du selv regne den ud............. Det kan ALDRIG betale sig at køre så langt efter ting.....
BS Besvaret March 31, 2008 Rapporter Besvaret March 31, 2008 Hvilket prisleje havde du selv regnet med?
Homer Besvaret March 31, 2008 Rapporter Besvaret March 31, 2008 Det kan ALDRIG betale sig at køre så langt efter ting..... Joooh, hvis man alligevel har et ærinde i nærheden...
Buddha Besvaret March 31, 2008 Rapporter Besvaret March 31, 2008 Ja du kan vel godt nå en tur på "reberbahn" i løbet af én dag.....Joooh' date=' hvis man alligevel har et ærinde i nærheden...[/quote']
bananas Besvaret March 31, 2008 Rapporter Besvaret March 31, 2008 Nu har jeg ringet til Bilcentrum i Hörby. De skal have Skr. 18.000. Hvad dælen - de tog 19,5K fra mig ved 120.000 km skiftet! Nå men jeg fik også rettet et par småting. Det er måske billigere nu hvor de er kommet i træning? :)
Mr. Kubik Besvaret April 1, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 1, 2008 Jeg tror faktisk at det er den samme pris Audi i Malmø vil have på Skr. 18.000. Bananas, har du Tv i din? Min vil ikke vise billede når jeg sætter tænding på bilen, der kommer en meddelse at det er af sikkerhedsgrunde m.m. Har du oplevet det? Mvh Mr. Kubik
Homer Besvaret April 1, 2008 Rapporter Besvaret April 1, 2008 Jeg tror faktisk at det er den samme pris Audi i Malmø vil have på Skr. 18.000. Bananas, har du Tv i din? Min vil ikke vise billede når jeg sætter tænding på bilen, der kommer en meddelse at det er af sikkerhedsgrunde m.m. Har du oplevet det? Mvh Mr. Kubik Jeg har TV i min Audi, og det slukker automatisk for billedet når bilen sættes i gang... Den "spærring" kan dog fjernes (koster ca. 2.000 kr.)
Gio Besvaret April 1, 2008 Rapporter Besvaret April 1, 2008 Jeg har TV i min Audi' date=' og det slukker automatisk for billedet når bilen sættes i gang... Den "spærring" kan dog fjernes (koster ca. 2.000 kr.)[/quote']2.000,- for at sætte en værdi via VAG-COM? (hvilket jeg er 95% sikker er det der skal til)
Homer Besvaret April 1, 2008 Rapporter Besvaret April 1, 2008 2.000' date='- for at sætte en værdi via VAG-COM? (hvilket jeg er 95% sikker er det der skal til)[/quote'] Njarh, der skal vist nok en eller anden box ind. Det er en digital TV-tuner, måske derfor..?
Gio Besvaret April 1, 2008 Rapporter Besvaret April 1, 2008 Njarh' date=' der skal vist nok en eller anden box ind. Det er en digital TV-tuner, måske derfor..?[/quote']TV-delen for vel bare at vide "If Moving, then TV=false" ;o) Men ok - jeg ved det ikke med sikkerhed. Det er kun min logik der spiller ind hér.
bananas Besvaret April 1, 2008 Rapporter Besvaret April 1, 2008 Bananas, har du Tv i din? Min vil ikke vise billede når jeg sætter tænding på bilen, der kommer en meddelse at det er af sikkerhedsgrunde m.m. Har du oplevet det? Ja jeg har TV - man kan se det så længe man holder stille (og der er strøm på bilen) - når man sætter i gang slår billedet automatisk fra, mens lyden stadig er der. Ellers ville det vist ikke være lovligt. Jeg har da nogengange set/hørt Nyheder eller lign., når jeg holdt helt stille inde i myldretidskøerne i København. Antennen er jeg dog ikke så imponeret over - temmeligt meget sne på skærmen med mindre man holder stille på en flad mark. Jeg tror faktisk at det er den samme pris Audi i Malmø vil have på Skr. 18.000. De skal have hele motoren ud når de skal skifte kamrem. Det ville jeg være noget betænkelig ved at overlade til Audi Malmø. Da Audi Malmø skulle reparere mine vinduesviskere præsterede de at smadre forruden - hvad de så kan nå at fumle med hvis de skal have hele motoren ud tør jeg ikke tænke på.
Gio Besvaret April 1, 2008 Rapporter Besvaret April 1, 2008 De skal have hele motoren ud når de skal skifte kamrem.*arh*...mon ikke de kan nøjes med at afmontere fronten :)
Homer Besvaret April 1, 2008 Rapporter Besvaret April 1, 2008 *arh*...mon ikke de kan nøjes med at afmontere fronten :) Den er god nok, ud med motoren - de gør det samme med en S6'er... Derfor koster det spidsen af en jetjager...
Gio Besvaret April 1, 2008 Rapporter Besvaret April 1, 2008 Den er god nok' date=' ud med motoren - de gør det samme med en S6'er... Derfor koster det spidsen af en jetjager...[/quote']Så blev jeg dét klogere Men har jeg ret i at det ikke er samme procedure som med en standard A4, så?
Homer Besvaret April 1, 2008 Rapporter Besvaret April 1, 2008 Så blev jeg dét klogere Men har jeg ret i at det ikke er samme procedure som med en standard A4, så? Ja - hvis du kigger ned i motorrummet i en A4'er og sammenligner med en Audi med V8-motor eller V10-motor, vil du opdage at der er oceaner af plads i en A4'er. Motorerne i de andre er listet ned med vaseline, skohorn og masser af behändigkeit.. Ikke meget at give af, og derfor skal motoren ud når noget indeni motoren skal skiftes. På min gamle S6'er (V8) skulle der skiftes et slidt leje af en eller anden slags engang, og da de alligel var igang skiftede de også kamremmen. Det kostede 18.000 DKK
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu