ZeNi Skrevet April 1, 2008 Rapporter Skrevet April 1, 2008 Så kommer sommeren, så kommer arrangementet til fotbollsgolf og grill naturligvis også. - Kommer solen mon? - Kommer der mon flere end 37 tilmeldte som er rekorden? - Kommer der en ny vinder/ bane rekord? - Skyder en person mere end 3 bold i samme sø? - Bliver klokken mere end 0530 før musikken slukker? Det finder vi ud af den 31 maj. Nu ved I det i god tid, så arbejdsplaner kan ændres,fødselsdag flyttes og rejser aflyses. Programmet er: 0900 afgang fra Rönnhagegatan 22 i Malmö. 1015 Tee'r/ sparker ud. Vi spiller i grupper med 4-5, men med hver sin bold(e). Vi spiller en 18 huls bane hvor der er alt fra bunkars til vandgrave som efter undersøgelser fra tidligere deltagere faktisk indeholder ganske meget vand. 1230 Frokost, hvor der serveres sandwich og frisk frugt. Drikkelse skal du selv have med. 1315 vi spiller videre. Alle skulle være færdige med første runde så der mixes hold og spilles på en anden 18 huls bane, hvor der er lidt andre udfordringer :D 1530 så er det hjemmad. Nogle bliver og hænger ud på Rönnahagegatan, hjælper med grill og salat. Andre tager hjem og bader og gør sig lækre. 1700 grillen tændes 1730 så griller der. Man har selv kød og drikkelse med, men pasta, salat, ketchup/sennep ol, flutes findes her. XXXX så er der bordfodbold/dart/kubb/krocket den dem med energi. Musik og dans til dem som vil vise de evner mens vi andre blot fejre vores sejre og bliver klogere og klogere . . . 0530 så smides de sidste altså ud hvis ik de altså skal sove her. Prisen er SEK 160 per person inclusiv - fotbolls golf gebyr - sandwich/frugt - tilbehør til grill bøffen (salat, flutes, pasta . . . . ) - det løse (wc papir, grill kul, sterinlys .... tændstikker) Du skal: - Indbetale senest 26 maj 2008 på 5502-0029432 i SEB Sverige men dit sunddebat profil navn i teksten. - Ikke nødvendigvis være god til fodbold. - Selv have drikkelse & grill kød med. - Komme til tiden (0900) - være klar over at vi deles alle om udgifterne til at køre der op (50 km fra Malmö) så derfor kører vi samlet og det kan være svært at finde . . selv med GPS OBS - nej dagen kan ikke ændres - nej I kan ikke bestille specielt pålæg i jeres sandwich - Ja, I kan godt komme til grill kun, det er 50,- - Ja, I kan godt komme til fodgolf kun, det er 110,- - nej jeg skal ikke tjene på det, så de penge der skulle bliver i overskud købes der sodavand, chips o.l for. I behøver ikke skrive her at I vil med eller ej. Indbetaling er bekræftigelse på deltagelse. Hvis det viser sig vejret er helt imod os, aflyses fodgolf, folk får de penge retur, men grill vil altid blive til noget. Sports hilsener Zeni FOTBOLLSGOLF . . www.fotbollsgolf.se Det er som alm golf, bare med læderfodbolde. Det er vand hindringer, broer, åer, sandgrave, rør man skal gennem (bolden), skove der skal forceres. Det er ikke altid en fordel at kunne sparke langt . . specielt hvis bolden misser forhindringen eller ryger ud af banen. Derfor kan alle være med, piger som drenge, proffer som boldmongoler. Børn kan dog have det svært og det kan nok være en lang dag for dem, men det vurderer I som forældre selv.
hsahirf Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 Lyder sjovt ... er bankindbetalingen i sig selv tilmelding nok, eller skal man skrive her i tråden eller på PM når man har fundet ud af om dagen passer?
Gio Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 Morten...mangler der ikke en: Jeg er frisk, men nægter at spille med samme mongol-bold som sidst!Jeg er sikker på der nok ville komme en enkelt stemme på dén Jeg tjekker kalender, og vender tilbage. Om ikke andet, så er der jo grilleriet om aftenen. (forudsat du har noget jeg kan sparke væk! :o)
Lynge Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 Man kunne jo selv vælge sin bold, så spørgsmålet er vel hvem der så er mongolen:p Morten...mangler der ikke en: Jeg er frisk, men nægter at spille med samme mongol-bold som sidst!Jeg er sikker på der nok ville komme en enkelt stemme på dén Jeg tjekker kalender, og vender tilbage. Om ikke andet, så er der jo grilleriet om aftenen. (forudsat du har noget jeg kan sparke væk! :o)
BS Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 Har jo været så heldig de sidste par år ikke at kunne komme til dette legendariske arrangement. MEN i år skal det være anderledes. Fodboldgolf er jeg dog ikke den store tilhænger af. Såååå Count me in :D
APGraph Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 Lydder som er super arrangement, Vi er på
mrode Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 Har jo været så heldig de sidste par år ikke at kunne komme til dette legendariske arrangement. MEN i år skal det være anderledes. Fodboldgolf er jeg dog ikke den store tilhænger af. Kan være jeg kan lokkes med og skyde lidt billeder men ellers bæller jeg bare bajere :D Såååå Count me in :D Så Brian.. selv undertegnede, som selverklæret boldmongol, kunne deltage ;)
BS Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 Så Brian.. selv undertegnede' date=' som selverklæret boldmongol, kunne deltage ;)[/quote'] Ja men synes det er kedeligt! og tilmed med 2 ben hvor fødderne sidder forkert bliver det bare ikke sjovere....Kun for dem der kigger på :D
Miriam Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 Hvad hvis man kun kan være med til at spille, hvad er prisen så ? Har desværre også misset det de sidste pr år :)
credde Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 Hvad hvis man kun kan være med til at spille, hvad er prisen så ? Har desværre også misset det de sidste pr år :) Det tror jeg godt kan arrangeres, så tager du bare min plads i spillet. Jeg kommer nemlig først til grill-arrangementet senere, da jeg skal spille "rigtig" fodboldkamp.
Miriam Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 Det tror jeg godt kan arrangeres' date=' så tager du bare min plads i spillet. Jeg kommer nemlig først til grill-arrangementet senere, da jeg skal spille "rigtig" fodboldkamp.[/quote'] Ja, men vi er i givet fald 2 stk :)
Lynge Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 Jeg vil da tro at det så må være 100 kroner det koster. Hvad hvis man kun kan være med til at spille, hvad er prisen så ? Har desværre også misset det de sidste pr år :)
ZeNi Besvaret April 3, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 3, 2008 Undskylder. Har rettet i oprindelige indlæg, da priserne var forkert. Bemærk at Fodgolf er 110,- Grill er 50,- Samlet pris er uændret 160,- Man er så klart velkommen til at tage med og kigge på fodgolf, tage billeder o.l. Det vil dog ikke være muligt at deltage til grill som kigger kun.
Toft Besvaret April 3, 2008 Rapporter Besvaret April 3, 2008 Det vil dog ikke være muligt at deltage til grill som kigger kun.:th2: Som indehaver af rekorden på hul 3 (bane 2), så vil jeg nu også mene at man ikke behøver vide at en bold er rund for at deltage PS. Det er i øvrigt mig der har stemt på: "NEJ, det fis gider jeg ik"
M&M's Besvaret April 3, 2008 Rapporter Besvaret April 3, 2008 Godt initiativ!! Vi er 2 stk. der gerne vil deltage
MC Manden Besvaret April 3, 2008 Rapporter Besvaret April 3, 2008 : PS. Det er i øvrigt mig der har stemt på: "NEJ, det fis gider jeg ik" Det kan jeg egentlig godt forstå...... glasben :D Du bliver jo skadet bare du ser en fodbold
BS Besvaret April 8, 2008 Rapporter Besvaret April 8, 2008 Så blev der sq også betalt. Kan vi få en tilbage melding om hvor mange vi er på nuværende tidspunkt?
Jette Besvaret April 8, 2008 Rapporter Besvaret April 8, 2008 Vi vil også være med 2 deltagere mere til hele pakken :th2:
Gio Besvaret April 8, 2008 Rapporter Besvaret April 8, 2008 Jeg "nøjes", som sidst, med at komme og patte pils og lege med ild. Jeg nænner ikke at slå Toft af pinden :D
spinner Besvaret April 8, 2008 Rapporter Besvaret April 8, 2008 Heps... Her var 2 mere til hele balladen ... ;)
Lynge Besvaret April 14, 2008 Rapporter Besvaret April 14, 2008 Jeg må deværre melde fra:thumbdown Men håber alle for en rigtig go dag:thumbup:
molnartos Besvaret April 20, 2008 Rapporter Besvaret April 20, 2008 Jeg melder mig under fanerne.. Og som "hole-in-one" i skovhullet har jeg jo noget at leve op til
SanneJ Besvaret April 22, 2008 Rapporter Besvaret April 22, 2008 Hey! Er det i orden kun at komme til grill... ... ... Tilmelder 2 personer -dog ikke den bedre halvdel, men Mette (det er også meget bedre:p -og nej Molnartos, det er ikke hende med håret, men du kan jo kigge i medlemslisten:rolleye:). Men vi kommer altså kun til grill (og bordfodbold):)
credde Besvaret April 22, 2008 Rapporter Besvaret April 22, 2008 Jeg kommer også, men kun til grill-arrangementet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu