mrode Skrevet April 2, 2008 Rapporter Skrevet April 2, 2008 http://www.estate-maeglerne.dk/maegler/index.jsp?page=PrivatBolig.jsp&sagsnr=3120&forretningsnr=260062&fromsite=boligsiden&csref=boligsiden Tuborg Sundvej 10, 4. sal - 162 m2 - 23.000.000 DKK Pludselig bliver priserne i Vestre Hamnen mere rimelige :) Tænk at betale næsten DKK 142.000/m2 Se de 10 dyreste lejligheder i Danmark her: http://www.berlingske.dk/article/20080402/livsstil/80402069/
Guest Mogens Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 Jow jow... Pludselig bliver priserne i Vestre Hamnen mere rimelige :) Jep - foræringspriser til ca. 55.000 SEK pr kvm ;)
Buddha Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 In your dreams boy........:D Men til den pris burde den ligge yderst i ejendommen!! Det der er jo andenrangs placering...:D Jep - foræringspriser til ca. 55.000 SEK pr kvm ;)
Guest Mogens Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 Underlig citatteknik... In your dreams boy........:D Men til den pris burde den ligge yderst i ejendommen!! Det der er jo andenrangs placering...:D Hvad taler du om ??
Buddha Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 55000 sek pr kvm i VH.... Det kan godt være de bliver udbudt til den pris nogle steder, men solgt til den pris bliver de næppe.....:D Hvad taler du om ??
MC Manden Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 [Tuborg Sundvej 10, 4. sal - 162 m2 - 23.000.000 DKK Hehe... 143.000 dkk per måned :D ... Jeg skal lige regne ud hvor mange måneder jeg kan bo der per år.... Bum bum .... ingen ! (ihvertfald ikke hvis man regner min årlige "husleje", den er ihvertfald ikke 143k dkk per år)
Guest Mogens Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 55000 sek pr kvm i VH.... Det kan godt være de bliver udbudt til den pris nogle steder, men solgt til den pris bliver de næppe.....:D Nu taler jeg jo ikke om Dockan, men den anden side af VH. "Bananas" må vel vide det for han er da vist flyttet længere ud?
Buddha Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 http://www.erikolsson.se/Pages/PriceComparison.aspx?id=1037&area=270&rooms=4 Der er lidt statistik.... Den ovenpå Bananen er tilsalg for 8.250.000..... Med den historik der er i huset derude, så tror jeg næppe den går for over 7.000.000.... Men ret mig endelig hvis jeg tager fejl.....:) Nu taler jeg jo ikke om Dockan' date=' men den anden side af VH. "Bananas" må vel vide det for han er da vist flyttet længere ud?[/quote']
Markowitch Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 http://www.estate-maeglerne.dk/maegler/index.jsp?page=PrivatBolig.jsp&sagsnr=3120&forretningsnr=260062&fromsite=boligsiden&csref=boligsiden Tuborg Sundvej 10, 4. sal - 162 m2 - 23.000.000 DKK Det virker som ret mange penge i forhold til hvad man får. Kvarteret er helt nyt og mangler stadig identitet - måske bor der kun nyrige snopper derude? Hvis jeg skulle have en bolig i det prisleje, ville jeg nok kigge en lille smule længere nord på langs strandvejen, hvor de "gamle penge" efter sigende skulle bo. Men en smuk lejlighed og god udsigt. Måtte dog godt være lidt billigere :D
credde Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 Der er lidt statistik.... Den ovenpå Bananen er tilsalg for 8.250.000..... Hr. Bananas bor øverst oppe, hvis det er hans lejlighed du tiltaler, så der bor nu næppe nogen over ham medmindre det er illegale duer Bortset fra det, så er der godt nok mange af de dyre lejligheder som ligger i Tuborg Havn.
Buddha Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 Så er det måske hans lejl der er tilsalg???? Synes bare ikke jeg kunne kende den???? Hr. Bananas bor øverst oppe, hvis det er hans lejlighed du tiltaler, så der bor nu næppe nogen over ham medmindre det er illegale duer Bortset fra det, så er der godt nok mange af de dyre lejligheder som ligger i Tuborg Havn.
Buddha Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 Det er den her...http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/140374
credde Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 Det er den her...http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/140374 Nej nej - det er ikke den. Hvor Bananas bor på, må være op til ham selv at afsløre - det vil jeg ikke gøre.
Buddha Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 Ok... Så var det ikke mig der var rundt på gulvet....:) Og ja......Det skal han selv ha' lov til......:) Nej nej - det er ikke den. Hvor Bananas bor på' date=' må være op til ham selv at afsløre - det vil jeg ikke gøre.[/quote']
bananas Besvaret April 3, 2008 Rapporter Besvaret April 3, 2008 Det er den her...http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/140374 Nej det er ikke min lejlighed som er til salg. Jeg har ingen planer om at flytte lige foreløbigt. Den lejlighed som du har fundet er i nabobygningen. Jeg må indrømme at den lejlighed nok er lige en klasse federe end min egen pga. de 90 kvm tagterasse. Jeg kan dog ikke helt forholde mig til den eftersom at idioterne ikke har lagt nogen plantegning i annoncen. Og det er jeg nok ikke den eneste som har svært ved. Generelt forkaster jeg at kigge på lejligheder som ikke har nogen plantegning med, da rumfordelingen er det jeg finder vigtigst ved en lejlighed. En eller anden teksbeskrivelse som mægleren har lavet kan de stikke op i #######. Jeg begriber ikke at man kan sætte en lejlighed til 8 millioner til salg uden at lave en plantegning. Mægleren får et 6-cifret salær - så skal han da ikke starte med at gøre det sværere for kunderne at kunne lide lejligheden. Men hvis ellers rumfordelingen er fornuftig og mægleren får taget sig sammen kan det godt være at den bliver solgt til prisen. Den har den største og mest solrige tagterasse i hele VH, og den ligger helt uforstyrret. Det er svært at sætte pris på det.
Markowitch Besvaret April 3, 2008 Rapporter Besvaret April 3, 2008 Jeg må indrømme at den lejlighed nok er lige en klasse federe end min egen pga. de 90 kvm tagterasse. Det er en fin lejlighed, men hvad er den store kasse midt på tagterassen? Måske bygningens ventilationssystem?
Markowitch Besvaret April 3, 2008 Rapporter Besvaret April 3, 2008 Berlingeren har en artikel med links til danmarks 10 dyreste lejligheder. Et par stykker ligger i Tuborg havn, men er omkring 5-8 millioner kr. billigere end trådstarteren. http://www.berlingske.dk/article/20080402/bolig/80402069/&page=1
mrode Besvaret April 3, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 3, 2008 Berlingeren har en artikel med links til danmarks 10 dyreste lejligheder. Et par stykker ligger i Tuborg havn, men er omkring 5-8 millioner kr. billigere end trådstarteren. http://www.berlingske.dk/article/20080402/bolig/80402069/&page=1 Den har jeg jo allerede linket til.. der var der jeg fik chokket ;)
Markowitch Besvaret April 3, 2008 Rapporter Besvaret April 3, 2008 Den har jeg jo allerede linket til.. der var der jeg fik chokket ;) Ups :o. Jeg overså dit link.
bananas Besvaret April 3, 2008 Rapporter Besvaret April 3, 2008 http://www.estate-maeglerne.dk/maegler/index.jsp?page=PrivatBolig.jsp&sagsnr=3120&forretningsnr=260062&fromsite=boligsiden&csref=boligsiden Tuborg Sundvej 10, 4. sal - 162 m2 - 23.000.000 DKK Pludselig bliver priserne i Vestre Hamnen mere rimelige :) Tænk at betale næsten DKK 142.000/m2 Jeg har nu altid sagt at det ikke kan være rigtigt at det skal være så mange gange dyrere i Tuborg Havn end i Västra Hamnen. Hvis priserne var indstillet efter hvad jeg kunne lide burde det nærmest være omvendt! Det er de så heldigvis ikke ;) Se de 10 dyreste lejligheder i Danmark her: http://www.berlingske.dk/article/20080402/livsstil/80402069/ Det er jo tankevækkende at 7 af de 10 dyreste lejligheder ligger i Tuborg Havn. Men de har måske været til salg længe? Jeg har vist ikke fattet charmen ved det kvarter - der er ikke et øje uden for selve bygningerne - mest af alt er der øde. Hvis man er mest til en form for "gated community", hvor man gerne vil være fri for andre mennesker og alle former for forstyrrelser er kvarteret fint. Der bor nok ikke særligt mange yngre mennesker i det kvarter pga. prisen og den manglende aktivitet. For mig at se er det et kvarter for ældre (meget velhavende) ægtepar som har solgt et firma eller en strandvejsvilla og har det ene ben på vej i graven! De bor i lejlighed fordi de ikke længere magter at passe et stort hus pga. gigt eller lign. Det er også derfor at alle lejlighederne er i 1 plan og har elevator. Og så kan man jo se solen gå op over havet, men ikke ned. Det er bare sådan at med mindre man er hyper a-menneske så får man ikke så meget ud af sådan en solopgang. Jeg citerer fra en af mæglernes annoncer: ...Klokken er 4.30 om morgenen. Du fornemmer, at solen er ved at stå op. Ude fra den store tagterrasse ser du de første solstråler, der stiger op ude over Øresund. Kaffen er ved at brygge færdig. Du glæder dig til at nyde kaffen fra den store tagterrasse med en helt fantastisk udsigt over Øresund.... Jeg kan love dig for, at hvis nogen vækkede mig klokken 4.30 om morgenen med kaffe, så ville jeg slå dem og hælde den skoldhede kaffe over hovedet på dem!
Futz Besvaret April 3, 2008 Rapporter Besvaret April 3, 2008 ...Klokken er 4.30 om morgenen. Du fornemmer, at solen er ved at stå op. Ude fra den store tagterrasse ser du de første solstråler, der stiger op ude over Øresund. Kaffen er ved at brygge færdig. Du glæder dig til at nyde kaffen fra den store tagterrasse med en helt fantastisk udsigt over Øresund.... Ældre mennesker står op på den tid, til gengæld er de så til sofa og lang pibe når kl. er 10:30 ;)
Gio Besvaret April 3, 2008 Rapporter Besvaret April 3, 2008 "Klokken er 04:30, og du fornemmer at du skal kaste op. Du begiver dig vaklende ud på den trædækkede terrasse, og ofrer nattens indhold udover din rengørinstiltrængte Weber. Bag dig hører du et skrig - som jo nok er dén kost du har slæbt med hjem fra Lurblæseren, som er gået ind i et forkert af dine syv rum - hvor din kæreste ligger og sover. Skidt, tænker du...og ørler igen, da du kommer i tanke om hvor du bor. Tuborg i dén mængde....NEVER AGAIN!"
Futz Besvaret April 3, 2008 Rapporter Besvaret April 3, 2008 "Klokken er 04:30' date= og du fornemmer at du skal kaste op. Du begiver dig vaklende ud på den trædækkede terrasse, og ofrer nattens indhold udover din rengørinstiltrængte Weber. Bag dig hører du et skrig - som jo nok er dén kost du har slæbt med hjem fra Folkets Park, som er gået ind i et forkert af dine syv rum - hvor din kæreste ligger og sover. Skidt, tænker du...og ørler igen, da du kommer i tanke om hvor du bor. Tuborg i dén mængde....NEVER AGAIN!" LOL , send den til mægleren
Gio Besvaret April 3, 2008 Rapporter Besvaret April 3, 2008 LOL ' date=' send den til mægleren[/quote']Hey...quote-fucker! *haha*
Markowitch Besvaret April 3, 2008 Rapporter Besvaret April 3, 2008 "Klokken er 04:30' date= og du fornemmer at du skal kaste op. Du begiver dig vaklende ud på den trædækkede terrasse, og ofrer nattens indhold udover din rengørinstiltrængte Weber. Bag dig hører du et skrig - som jo nok er dén kost du har slæbt med hjem fra Lurblæseren, som er gået ind i et forkert af dine syv rum - hvor din kæreste ligger og sover. Skidt, tænker du...og ørler igen, da du kommer i tanke om hvor du bor. Tuborg i dén mængde....NEVER AGAIN!" Klasse :th2::D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu