Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Øh, er der andre end mig der pt bliver spammet i postkassen med flotte postkort fra Porsche Center Syd, hvor man opfordres til at komme og prøvekøre en ny bil? Har fået et par stykker nu, og igår var der kort med en Cayman S, og en kode jeg skulle opgive når jeg bookede prøvekøring :rolleye: Idag kom der et nyt kort med tilbud om prøvekøring af Boxster S, samt kode jeg skal opgive når jeg booker tid.. Har ikke lige fattet hvad jeg skal bruge den kode til :confused: Altså jeg kan sgu da bare køre op til dem og få en prøvetur i deres biler hvis det er, kode eller ej :rolleyes: Nåh, jeg afventer og ser hvilket postkort der kommer på mandag, forhåbentlig en noget mere spændende model end indtil videre... 997 Turbo, eller noget... Men hva, så længe det ikke er Peugeot, eller noget i den stil der sender kort hver 2. dag :D

Besvaret
Øh, er der andre end mig der pt bliver spammet i postkassen med flotte postkort fra Porsche Center Syd, hvor man opfordres til at komme og prøvekøre en ny bil? Har fået et par stykker nu, og igår var der kort med en Cayman S, og en kode jeg skulle opgive når jeg bookede prøvekøring :rolleye: Idag kom der et nyt kort med tilbud om prøvekøring af Boxster S, samt kode jeg skal opgive når jeg booker tid. Nåh, jeg afventer og ser hvilket postkort der kommer på mandag, forhåbentlig en noget mere spændende model end indtil videre... 997 Turbo, eller noget...
At opfatte den slags henvendelser fra Porsche som spam må være at betragte som blasfemi :laugh: Vi har også fåt nogle "bilag" tilsendt hér i huset he he...
Besvaret

Det er ikke kun Porsche der gør det ;) Vi købte jo en Peugeot 207CC i Januar. Herefter har jeg modtaget adresseret til mig et brev fra Volvo med tilbud om at prøvekøre en solgul C70, vedlagt var også en fin pakke solsikkefrø ;) Audi har også været der med en reklame og tilbud om at prøvekøre den nye A3 cabriolet - dog ingen goodies til haven i dét brev. Get used to it... Man kan købe adresser fra VV's register ud fra forskellige kriterier og bruge dem til direct marketing.

Guest jxhab
Besvaret

Det er da også super.. man får lov at prøve en masse sjove biler =).. jeg får tid invitationer til forskellige arrangmenter. Sidste var en 2 dagstur med Porsche Syd langt oppe nord på hvor man skulle ud og køre snekørsel og lave snescooterræs osv.. =)

Besvaret
Det er ikke kun Porsche der gør det ;) Vi købte jo en Peugeot 207CC i Januar. Herefter har jeg modtaget adresseret til mig et brev fra Volvo med tilbud om at prøvekøre en solgul C70, vedlagt var også en fin pakke solsikkefrø ;) Audi har også været der med en reklame og tilbud om at prøvekøre den nye A3 cabriolet - dog ingen goodies til haven i dét brev. Get used to it... Man kan købe adresser fra VV's register ud fra forskellige kriterier og bruge dem til direct marketing.
Spøjst ... Nogen tid efter levering af min VW Eos en af de første dage i januar fik jeg brev - og solsikkefrø - fra SAAB De bruger måske samme marketingkonsulenter som Volvo :rolleyes:
Besvaret

Solsikkefrø haha, hvad faen skal man lige bruge det til :confused: De kunne jo lige så godt sende en pose kørnerprikker v98.gif

Toft' date=' de forsøger vel bare at lokke dig over i et rigtigt bilmærke[/quote'] Mjah, hver sin smag, men en Porsche bliver det næppe før jeg vinder i lotto eller noget :p
Besvaret
Spøjst ... Nogen tid efter levering af min VW Eos en af de første dage i januar fik jeg brev - og solsikkefrø - fra SAAB De bruger måske samme marketingkonsulenter som Volvo :rolleyes:
Ja det er da mig der ikke kan huske.. Det var selvfølgelig den nye Saab Cab jeg fik en reklame for - medfølgende et brev solsikkefrø! :rolleye:
Guest PeterK
Besvaret
At opfatte den slags henvendelser fra Porsche som spam må være at betragte som blasfemi :laugh: Vi har også fåt nogle "bilag" tilsendt hér i huset he he...
PRÆCIS.................Prøv at ring til Porsche i DK og sig du godt vil prøve en ny 911:th2: Det ville være nemmere at krydse Berlin muren fra øst til vest i 1985, ved højlysdag iført t-shirt og bukser med USA-flag og uden ID:laugh:
Guest PeterK
Besvaret

Jeg er iøvrigt lige blevet inviteret til forpræmiere på den nye Indiana Jones af PCS i Stockholm eller Lund!! Får også et hav af materiale/invitationer fra BMW, Jaguar, Ferrari, Maserati etc. fordi jeg har ejet en 997S.

Besvaret
Prøv at ring til Porsche i DK og sig du godt vil prøve en ny 911:th2:
DK og SE er jo to forskellige verdener på det punkt, så den sammenligning med hvad de gør i DK er overflødig. Her i landet (læs: Skåne) ringer man til PCS og booker en tid, og så kører man en tur :th2:
Guest PeterK
Besvaret
DK og SE er jo to forskellige verdener på det punkt' date=' så den sammenligning med hvad de gør i DK er overflødig. Her i landet (læs: Skåne) ringer man til PCS og booker en tid, og så kører man en tur :th2:[/quote'] Det var jo også ment som en joke:th2: Syntes bare det er sjovt at forskellen på at prøve en lækker bil i DK og SE er så stor.........Bilerne koster jo det samme i begge lande (for forhandler/leverandør) Syntes egentlig også det er coolt (lys i mørket) at få "direct-marketing" med luksusbiler, i forhold til de tonsvis af sælgere som kimer os ned med TOTALT ubrugelige ydelser. Vi bliver ringet op flere gange om dagen, da vi har firmaadresse hjemme. 50% smider røret på når de hører vi taler dansk!!
Besvaret
Syntes bare det er sjovt at forskellen på at prøve en lækker bil i DK og SE er så stor.........Bilerne koster jo det samme i begge lande (for forhandler/leverandør)
Ja forskellen er stor, landene i mellem. Skal man give en lille smule kredit til diverse danske forhandlere af luksus biler, så forstår jeg egentlig godt at det er noget sværere at få en prøvetur i DK, end i SE. Markedet for de biler i DK er nærmest ikke-eksisterende, hvilket vil sige at sælgeren på forhånd ved at der er lige så stor sandsynlighed for at det ender op i et salg af en luksus bil, som at pågældende sælger vinder i lotto på lørdag. På den anden side: ingen køber en bil de ikke har prøvet først, sååå :) Men godt man ikke lever i et land med så besværende tilstande :thumbup:
Guest Mogens
Besvaret
Markedet for de biler i DK er nærmest ikke-eksisterende, hvilket vil sige at sælgeren på forhånd ved at der er lige så stor sandsynlighed for at det ender op i et salg af en luksus bil, som at pågældende sælger vinder i lotto på lørdag.
Wrong - der sælges dyre biler i DK som aldrig før, læste jeg for nyligt i avisen ! Jeg fik dette bekræftet i sidste uge, hvor jeg boede på Hotel Marina i Vedbæk - så mange nyere Jaguar, Porsche, MK SL og Aston Martin på danske plader.
Besvaret

Jeg prøvede en Porsche Cayman S! F U C K den er fed - med PASM og Sportsudstødning! Im in love! Jeg håber jeg en dag får en økonomi der tillader mig at køre i Porsche Cayman S Vollaustatung og have en 2v i Malmö samtidig. Drøm!

Besvaret
Jeg prøvede en Porsche Cayman S! F U C K den er fed - med PASM og Sportsudstødning! Im in love! Jeg håber jeg en dag får en økonomi der tillader mig at køre i Porsche Cayman S Vollaustatung og have en 2v i Malmö samtidig. Drøm!
hehe... Du er for glad! Det er den hvor man trykker på en knap så larmer udstødningen lidt mere ikk?
Besvaret
hehe... Du er for glad! Det er den hvor man trykker på en knap så larmer udstødningen lidt mere ikk?
Nej.. det er den hvor man trykker på en knap så larmer udstødningen MEGET mere :D:D:D!!!
Guest PeterK
Besvaret
Nej.. det er den hvor man trykker på en knap så larmer udstødningen MEGET mere Jeg havde sådan en knap på min 997S.........Konen kaldte den "BRIAN-MODE":) Den snerrede sgu dejligt og fik en R8 til at lyde som en Fabia TDI på en kold vinterdag:laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...