Jump to content

Recommended Posts

• Svar 70
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Guest PeterK
Besvaret

Jeg ville også tage Audi med og for at gøre en LANG historie kort: Audi: Flotteste interiør/exteriør Mercedes: Mest komfort/eksklusivitet BMW: Mest køreglæde/dynamik Ovenstående kan udspecificeres RIGTIG meget og selvfølgelig er der visse undtagelser og sidst men ikke mindst, så har "RELIGION" rigtig meget at sige:)

Besvaret
og folk der har råd til at kører mercedes' date=' tror at taximærket giver størst køreglæde fordi det er dyrt :D[/quote'] heh det samme siger amerikanere om "danskere", det kan de ikke helt forstå at der kører mercedes som taxa i dk (da det er en prestige bil i usa) og at danskere køber alt deres møg gamle lort og sætter helt vildt i stand, er også en gåde for mange :)
Besvaret
Jeg ville også tage Audi med og for at gøre en LANG historie kort: Audi: Flotteste interiør/exteriør Mercedes: Mest komfort/eksklusivitet BMW: Mest køreglæde/dynamik Ovenstående kan udspecificeres RIGTIG meget og selvfølgelig er der visse undtagelser og sidst men ikke mindst, så har "RELIGION" rigtig meget at sige:)
Heh .. religion / blær / smag eller hvad man har lyst til at kalde det, er meget individuelt når det kommer til biler. Audi: God teknik, gode detaljer, relativt pæn, 5 stjerner i Euro NCAP for A6 Mercedes: Generelt få pæne modeller, overdreven instrumentering, meget komfortabel at køre, holder _længe_, C-klassen er formålsløs ... hvis man skal køre Mercedes, skal man have en stor eller en lille ... ikke det mellemfis som er for stor til at være sjov, og for lille til at være fed, 5 stjerner i Euro NCAP for E-klassen BMW: Sporty og frisk, gode motorer, gode bremser, grimt design, elendig instrumentering og ikke bygget til folk over 1.80, 4 stjerner i Euro NCAP for 5 serien Volvo: Lidt for pæn / kedelig ... omend en S80 med de rigtige specs, nok kunne overbevise alligevel, 4 stjerner i Euro NCAP for S80 Saab: Relativt pæn, super instrumentering og sans for detaljer, ikke specielt sporty, men min 9-5 Aero kan da som regel tage en BMW 525 / 530 uden problemer ;-) Dog er min Kombi nok lidt for meget en "konebil", hvis man går efter blæreeffekten, 5 stjerner i Euro NCAP Den nye 9-3 er ganske pæn, den nye 9-3 Kombi er grim, den burde de skamme sig over. Deres nye 1,9 TTiD motor (400nm!!!) til 9-3 ser interessant ud, håber på en 3,0TTiD i den nye 9-5, når de engang får taget sig sammen til at gøre den færdig. (Lad os ikke snakke om Dame Edna brillerne, som ville blive lakeret i bilens farve, hvis jeg skulle købe en ny 9-5) http://www.euroncap.com/executive.aspx - Tjek selv stjerner og alt muligt
Besvaret

Har "selvfølgelig" valgt BMW..... og det på trods af at jeg pt har 2 mercere og kun en BMW......:th2: Mercedes laver nogle flotte biler efter min mening og de er dejlige at køre i med stor komfort....... Men fuck hvor de har problemer med at holde. Motor mæssigt er der ingen tvivl om at det holder længe, men alt andet er crap. De ruster, deres el systemer er efterhånden lige så pålidelige som de italianske biler...... De har ikke lavet en ordentlig kvalitetsbil siden w124´eren (og sådan en har jeg!:D) Spørg en ældre taxa vognmand og han vil sige det samme..... Synes at BMW laver biler der træder ud, de har deres egen stil og det kan jeg lide. Desuden kører de bedre og der er i min verden ikke meget der slår en række 6´er fra BMW i det prislag......

Besvaret
Folk der kører i BMW' date=' er folk der ikke har råd til at køre i Mercedes. :th2:[/quote'] eller også er det folk der er trætte af mercedes tørre konservative design og her tænker jeg mest på deres interiør .. der er mercedes omtrent ligeså kedeligt som volvo og mroderick jeg er 190 og der er da mere end rigeligt plads i min e39 hvis jeg kører sædet helt tilbage kan jeg ikke træde koblingen i bund og der er da masser plads i højde og bredde også
Besvaret
og mroderick jeg er 190 og der er da mere end rigeligt plads i min e39 hvis jeg kører sædet helt tilbage kan jeg ikke træde koblingen i bund og der er da masser plads i højde og bredde også
Det er da dejligt ... nu ved jeg ikke lige hvad en e39 er ... anyhow, så kommer min personlige erfaringer fra at køre andres BMW'er, og der var der knæ+rat udfordringer selv i en 740. Er også selv. 1,90m
Besvaret

Nu må i fandme tage jer sammen...... Audi er noget lort...... Smart teknik der ikke kan holde til at blive brugt. Design der er ens i alle bilerne..... BMW...... Jooo, idet mindste gør de noget der er anderledes end de andre. Mercedes. Det bliver min næste bil..... Jeg er også lidt kedelig, så indtrækket passer fint til mig.... Japaner biler....Been there, done that....Got that T-shirt...... Flame on/

Besvaret

Porsche er fine biler..... Bare synd at man ikke kan bruge dem til så meget....:( Kører du stærkt i en Cayenne, skal du tanke hver time i Tyskland.... Man kan ikke køre i Bauhaus og købe sig en bordplade OG tage den med hjem i en 911.... Nej..... Jeg køber mig en W211 E55 AMG næste gang.....

Porsche... Ja tak :th2:
Besvaret

Det er vel en prioritetssag hvad man skal bruge en bil til, og hvor meget man vil bruge på benz.... Når folk uden bil og folk med mc kan få hverdagen til at fungere, kan man sikkert også med en bil hvor der ikke er plads til en bordplade fra bordhaus :rolleyes:

Besvaret

Folk uden bil betaler en formue for at få transporteret ting...:lol: Men det virker da som om at 98-99% af alle har bil i dag.....Ikke nødvendigvis at de bruger den hver dag, men at de har én....

Besvaret

Så derfor konkludere jeg hermed at man altså ikke behøver en stationcar fordi at man får børn, eller for at få en normal hverdag til at fungere :th2:

Besvaret

Det har du sikkert ret i......Dog er det påfaldende at Porscher som regel er bil nr 2, efter en mindre benzinbesparende sag.... Eller en Saab/Volvo med plads til hele familien.....:lol: Synes ikke man ser mange pendler porscher mere over broen.... :)

Så derfor konkludere jeg hermed at man altså ikke behøver en stationcar fordi at man får børn' date=' eller for at få en normal hverdag til at fungere :th2:[/quote']
Besvaret
Det har du sikkert ret i......Dog er det påfaldende at Porscher som regel er bil nr 2, efter en mindre benzinbesparende sag.... Eller en Saab/Volvo med plads til hele familien.....:lol: Synes ikke man ser mange pendler porscher mere over broen.... :)
Folk har nok luret hvad afskrivningen er på at pendle i sådan en satan :eek:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...