Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg sidder og skal lægge budget til et møde med Nordea sidst på måneden - og nu mangler jeg liiiige et fikst regne-ark (excel) med de nødvendige kolonner og formler (læs: de gængse budget-ting allerede indtastet, og fikse udregninger klar løbende under indtastning) Nogle der evt. skulle ligge inde med et sådant, som jeg kunne tilsnige mig :love2:

Besvaret
Nordea har vist nok nogen liggende inde på deres hjemmeside' date=' hvis jeg ikke husker helt forkert.[/quote']Du har ret - det er dog noget knoklet at sidde med i et vindue derinde - og har man været inaktiv i 10 min, så sparkes man af :rolleye: Jeg kigger på det, og ser om jeg kan leve med det - alternativt om der findes en måde man kan rode med det off-line, og så opdatere det når man logger på igen. Takker. :thumbup:
Besvaret
Du har ret - det er dog noget knoklet at sidde med i et vindue derinde - og har man været inaktiv i 10 min, så sparkes man af :rolleye: Jeg kigger på det, og ser om jeg kan leve med det
*bah*... :o
Der er sket en fejl En af årsagerne kan være: Du har ikke brugt systemet inden for de seneste 15 minutter. Klik her for at logge på igen.
Besvaret
...... blandt mennesker i min umiddelbare nærhed :) .....
Ha ha ha Gio.. det siger da lidt.. Du er måske lidt meget på nettet eller hur? hvis det er din umiddelbare nærhed :love2: D' Gas, du kan tage det sømand!
Besvaret
Ha ha ha Gio.. det siger da lidt.. Du er måske lidt meget på nettet eller hur? hvis det er din umiddelbare nærhed :love2: D' Gas, du kan tage det sømand!
Dén var jeg selv ude om ;) Men ja - vi forstod vist alle meningen....og jeg loller stadig :p
  • 2 weeks later...
Besvaret

Gratis budget-program fra Nykredit Jeg faldt lige over to gratis budget-sager fra Nykredit. » Kvikbudget (regneark) Har du brug for et nemt værktøj til at lægge dit månedlige budget, skal du vælge Nykredit Kvikbudget. Du får et hurtigt overblik over din økonomi og kan beregne dit behov for en kassekredit. » Privatbudget (selvstændigt program) Står du overfor store ændringer i din økonomi, skal du vælge Nykredit Privatbudget. Med dette program kan du få svar på, hvor dyr en bolig du kan købe. Resultaterne beregnes på helårsbasis. Jeg bruger dog fortsat det tidligere foreslåede regneark - men skal da klart lige ha´ en kigger på ovenstående :thumbup:

• 6 months later...
Besvaret
Jeg er fuldt tilfreds med http://www.finansraadet.dk/NR/rdonlyres/4F39CFBF-8EBF-4597-8CF7-F13EB97BD871/0/Privatbudget.xls som postet tidligere. Lurer lige på Nykredit´s sager senere i dag. Jeg skal nusse lidt med tal' date= når jeg ellers er færdig med at prokrastinere :rolleyes::cool:
Jeg takker også for linket til Privatbudget.xls-skabelonen. :th2: Aaah, budget... så fik jeg også prøvet at lave den slags. :D Men sh*t... hvor føles det godt bagefter. Tror sgu, jeg fik ALT med! - efter flere timers roden i mapper og kasser med alskens financielle papirer. Phew...
  • 6 months later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...