Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

[bROK ON] Hold da helt k*ft en lortebro vi har der. Tager 1 time før fri fordi jeg skal hjem og pakke til LeMans og så er der bare SPÆRET! Men for satan hvor gik det dog langsomt. Hvorfor ikke åbne op i det andet spor? Hvorfor spære broen i begge retninger? Nej nej nej...[/bROK OFF]

Guest jxhab
Besvaret
Jamen her er årsagen.... Der kan man da bare se.....Langsomt kørende genstande årsag til ulykken...... http://www.berlingske.dk/article/20080609/danmark/806090379/ :D Kombinere man det så med uopmærksomhed, som det jo tyder på når man brager op i røven på folket, så er det jo farligt........:lol:
Ja okay! I det mindste så kan du da citere artiklen, så man ikke får det indtryk af at det er en personbil der har ligget og kørt langsomt.. hvis du nu gad læse hvad der stod. "Konvojens bagtrop var en såkaldt ledsagevogn, der med blinkende lamper og skilte gjorde opmærksom på, at rækken af militære køretøjer bevægede sig meget langsomt fremad. Det må føreren af den første personbil imidlertid have overset, for bilen pottede i høj fart op bag ledsagevognen. Herefter fulgte to personbiler, der påkørte den første bil." Så hvis de 2 andre biler pløjer op i den første bil, så er der jo noget der tyder på nogen har kørt for stærkt og ikke har holdt den rigtige afstand???? Ergo kan jeg jo konkludere lige så meget som du kan.. vi kommer nok bare ikke frem til samme udgangspunkt ;)
Besvaret
....... Så hvis de 2 andre biler pløjer op i den første bil, så er der jo noget der tyder på nogen har kørt for stærkt og ikke har holdt den rigtige afstand???? Ergo kan jeg jo konkludere lige så meget som du kan.. vi kommer nok bare ikke frem til samme udgangspunkt ;)
Måske de bare har nydt udsigten og ikke kigget på vejen foran dem. ;)
Besvaret
Godt jeg sidder og hygger mig i Miami' date=' så jeg ikke skulle hænge i den suppedas :D[/quote']Vejret var godt, så det var ud og nyde solen. Og så fik jeg da lige en sludder med de nærmeste omkring mig - og en venlig bilist havde kolde colaer i køletasken - så dem kiggede vi lige på. Jeg holdt som nummer ti i køen ned mod tunnelen på DK-siden, og nåede lige akkurat ikke med over. Men hellere dét, end at sidde fast nede i røret ;) Nå ja - på vejen op ad broen (med politi-eskorte og 50 km/t hele vejen) så blev vi overhalet indenom af en motorcyklist, der mente at nødsporet var lavet til ham :rolleye:. Padde!
Besvaret

Hold op jeg er glad for at skulle sent hjem i dag.

Så hvis de 2 andre biler pløjer op i den første bil, så er der jo noget der tyder på nogen har kørt for stærkt og ikke har holdt den rigtige afstand????
Artiklen siger godt nok høj fart - men det er nu nok fordi man sammeligner fx. 50 km/t med 110 km/t. Der står jo ikke noget om FOR høj fart. Så var der nok nogen som var døde. Men tilstrækkelig bremseafstand er der helt sikkert IKKE holdt. Men man skal ærlig talt være uanstændigt meget uopmærksom for at overse en bil med blink på inde i højre bane. Kan folk dog for fanden ikke tage og vågne op og koncentrere sig om at køre bil ude på den bro i stedet for at glo på udsigten.
Besvaret

Jeg så godt alle de store lastbiler med kampvogne - hvordan kan man overse både markeringsbil og lastbil de mennesker bør snarest søge enten optiker og hvis her ikke er hjælp at hente så måske læge for at få undersøgt hovedet....

Besvaret

Ja passerede også transportbilerne et stykke efter broen - hvor der igen var klumper i trafikken fordi folk skulle forbi dem. Man (eller jeg) undrer sig så også over hvorfor i alverden man lægger den slags i myldretiden?! Og så er der jo det med følgevogne - det var skam fint.. Aller forrest - foran alle blokvognene og "follow me" vognen. Var der en bil der advarede om "bred last" - ja det er da ret velplaceret med sådan en efter man er kørt forbi hele balladen? :rolleye:

Besvaret

Hvis de nu havde placeret en kampvogn bagerst, var der sgu nok ikke nogen i konvojen der havde opdaget noget. Men helt ærligt ... det burde sgu give en frakendelse af pappet i et stykke tid for at knalde op bag i en konvoj der er grundigt skiltet ... uanset hvor god udsigten er, hvor mange unger der skriger på bagsædet, hvor idiotisk ægtefællen er i mobilen. Fjolser. Men, min kammerat og jeg nåede lige akkurat at høre det i trafikradioen, inden vi kørte ned på den sidste afkørsel ... så vi tog en softice på amager strandvej, gik en tur og fik tilmed fin udsigt til et par topløse nymfer på stranden ... så vi kedede os da ikke :th2:

Besvaret
Hvis de nu havde placeret en kampvogn bagerst, var der sgu nok ikke nogen i konvojen der havde opdaget noget. Men helt ærligt ... det burde sgu give en frakendelse af pappet i et stykke tid for at knalde op bag i en konvoj der er grundigt skiltet ... uanset hvor god udsigten er, hvor mange unger der skriger på bagsædet, hvor idiotisk ægtefællen er i mobilen. Fjolser.
Ja svære at opdage kan man IKKE ligefrem sige at de var - følgevogn eller ikke følgevogn.
Men' date=' min kammerat og jeg nåede lige akkurat at høre det i trafikradioen, inden vi kørte ned på den sidste afkørsel ... så vi tog en softice på amager strandvej, gik en tur og fik tilmed fin udsigt til et par topløse nymfer på stranden ... så vi kedede os da ikke :th2:[/quote'] Nice... Det er da en fornuftig måde at bruge tiden på bestemt!! :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...