Emmi Skrevet June 13, 2008 Rapporter Skrevet June 13, 2008 hvad er det for noget, jeg havde bestilt et pendlerbiz fra deres net uden problemer, men så fik jeg et telefon opringning af dem, hvor hun sagde at min bestilling ikke var godkendte da de ikke benyttet "online shopping kort", det var da underligt for med den "online kort" har jeg været i ulandet og shoppe og været på al verden cafer. kan det virkerlige passe at sådan et "stort firma" ikke acceptere et visa electron som er godkendt af andre lande?. men hvordan kan det være at de så accepter benzin kort for det kunne jeg godt bruge hvis jeg havde sådan en sagde hun... er det ikke lidt underligt!
Rene Larsen Besvaret June 14, 2008 Rapporter Besvaret June 14, 2008 I.f. broen kan du kun benytte følgende kort: http://www.oresundsbron.com/documents/document.php?obj=6348 Accepterede kort Disse kredit- og betalingskort kan knyttes til din aftale om BroPas eller ØresundPendleren: Dankort VISA Mastercard/EuroCard Diners Club American Express (betaling foregår i SEK) EuroShell Statoil (ikke Statoil Europa) HydroTexaco OK/Q8 DK-Benzin Metax Rikskort JCB Bankkort (Sparbanken) Ingen elektroniske kort Af tekniske grunde kan du ikke knytte elektroniske betalingskort som VISA Electron eller Maestro til din aftale.
GoldMan Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 Visa Electron - Er det ikke en slags 15-18 år wannabe dankort?
SanneJ Besvaret June 20, 2008 Rapporter Besvaret June 20, 2008 Jeg fik også et Visa Electron först da jeg fik svensk bank. Der er mange steder det ikke virker. Jeg havde bare bestilt et visakort, anede sgu ikke der fandtes begränsede visakort. Få dig et andet betalingskort. I min svenske bank bruger de Mastercard i den forstand om jeg forstår ved visakort og ikke som Mastercard i DK:rolleye:.
rasmusrene Besvaret June 28, 2008 Rapporter Besvaret June 28, 2008 hvad er det for noget, jeg havde bestilt et pendlerbiz fra deres net uden problemer, men så fik jeg et telefon opringning af dem, hvor hun sagde at min bestilling ikke var godkendte da de ikke benyttet "online shopping kort", det var da underligt for med den "online kort" har jeg været i ulandet og shoppe og været på al verden cafer. kan det virkerlige passe at sådan et "stort firma" ikke acceptere et visa electron som er godkendt af andre lande?. men hvordan kan det være at de så accepter benzin kort for det kunne jeg godt bruge hvis jeg havde sådan en sagde hun... er det ikke lidt underligt! Det er noget med at onlinekort kun virker sammen med en pinkode og du gider jo næppe at stopppe og taste koden, det er ikke broens skyld, jeg havde samme problem med mit benzinkort, men som der skrives så få et andet kort.
hpn Besvaret July 1, 2008 Rapporter Besvaret July 1, 2008 Da vi flyttede herover fik jeg også et visa electron fra Skånes provinsbank. De sagde, at jeg ikke kunne få et alm visa til min konto!!!! på trods af, at jeg i Danmark har haft Visa i mange år. Der er utroligt mange begränsninger på electron.
timler Besvaret December 5, 2008 Rapporter Besvaret December 5, 2008 rki hvad nu hvis man står i rki eller på anden måde er blevet (udstødt) af det danske system? jeg kan ik oprette et kort med kredit på! betyder det så at jeg er nød til at køre dyrt over broen hver dag??.......hhhmmm tramp da på dem der ligger ned.....lorte firma.
Menace Besvaret December 5, 2008 Rapporter Besvaret December 5, 2008 1. du står kun 5 år i RKI 2. du kommer kun deri hvis du ikke laver en afbetalingsordning :th2: 3. vil din bank (dansk/svensk) ikke udsted et kort til dem ville jeg finde en anden :thumbdown 4. hvis du står i RKI, skulle du måske vælge den billige løsninger over broen der hedder tog/bus.....
Tomcat Besvaret December 5, 2008 Rapporter Besvaret December 5, 2008 Hvis du ikke på nogen måde kan anvende et kort kan du få dig et pendlerabonnement hvor du kan betale det via postgiro en gang om måneden. Du skal dog blot betale 50kr i administrationsafgift ved hver regning.
timler Besvaret December 6, 2008 Rapporter Besvaret December 6, 2008 man skal også kredit godkendes ved giro ordning. og med tog fra malmø til ørestaden koster det 2500 om måneden og så skal man ha en bil til at holde på begge sider for at komme vidre.... bliver ik så billigt endda... der må squ da findes en løsning..?? eller er man bare fuckt?
larscph Besvaret December 6, 2008 Rapporter Besvaret December 6, 2008 Mon ikke det er en mulighed at indbetale på sin konto forud?
Rene Larsen Besvaret December 6, 2008 Rapporter Besvaret December 6, 2008 Hvis du har an arbejdsgiver, kan du jo lade dem betale din brobizz via enten fakture eller kontokort, og så få trukket prisen i din bruttoløn (hvis du søger herinde vil du finde en del tråde hvor dette er diskuteret)
Basse Besvaret December 6, 2008 Rapporter Besvaret December 6, 2008 Løsning: Trin 1. Betal hvad du skylder, og kom ud af RKI (ved godt der er gråzoner, for hvorfor man havner i RKI) Trin 2. bestil et visa/mastercard i din bank. Da jeg kørte med tog, betalte jeg da kun 1730 sek fra Malmø til Hovedbanegården i dk ? det var tilbage i august 08 dog. Ellers få en anden til at bruge sit visa/kreditkort, og så betal vedkommende - skal nok være en god ven så hehe - men det er da også en løsning.
Tomcat Besvaret December 6, 2008 Rapporter Besvaret December 6, 2008 En noget alternativ løsning er jo at du får dine forældre til ligge kort til også kan du betale dem... Men den er jo en smule besværlig.
timler Besvaret December 6, 2008 Rapporter Besvaret December 6, 2008 mine de gamle? hmmm tror de mener når man er blevet 32 så er man gammel nok til at klare sig selv. men den med vennen er gået i gennem.... til vi finder en løsning. ud over det vil jeg da lige høre om man kan betale forud!? takker for (hjælpen) og vi ses snart på vejen over vandet.... bare hold godt øje for det går stærkt....:-)
Gio Besvaret December 6, 2008 Rapporter Besvaret December 6, 2008 og vi ses snart på vejen over vandet.... bare hold godt øje for det går stærkt....:-)Bare du holder øje, og kører efter omstændighederne, så skal vi andre nok gøre det samme.
timler Besvaret December 6, 2008 Rapporter Besvaret December 6, 2008 det er en aftale.....men høre vist under blød trafikant så skal nok passe på....
Gio Besvaret December 6, 2008 Rapporter Besvaret December 6, 2008 men høre vist under blød trafikant så skal nok passe på....Altid et plus når folk er ærlige ;)
Menace Besvaret December 7, 2008 Rapporter Besvaret December 7, 2008 og med tog fra malmø til ørestaden koster det 2500 lige nu koster det 1218 Dkr hvis du køber dit kort i malmø, pr måned
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu