dkrath Skrevet June 18, 2008 Rapporter Skrevet June 18, 2008 Hey, Jeg bliver helt i tvivl... Da jeg kørte gennem betalingsanlæget i går var der lagt gule vejbump ud ved tolderne og der stod 2 mænd - den ene med gul vest. Jeg kravlede henover med 5 km/t - skråt, da jeg ikke vil ødelægge bilen. De kiggede meget på mig, som om jeg var åndsvag eller et eller andet. Da jeg så kom over fik den hele armen og lidt til og den gule man vendte sig om og stirrede enormt... nu kommer jeg i tvivl om det var politiet? Mvh
Lollikken Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 Hey, Jeg bliver helt i tvivl... Da jeg kørte gennem betalingsanlæget i går var der lagt gule vejbump ud ved tolderne og der stod 2 mænd - den ene med gul vest. Jeg kravlede henover med 5 km/t - skråt, da jeg ikke vil ødelægge bilen. De kiggede meget på mig, som om jeg var åndsvag eller et eller andet. Da jeg så kom over fik den hele armen og lidt til og den gule man vendte sig om og stirrede enormt... nu kommer jeg i tvivl om det var politiet? Mvh Det finder du ud af når du skal tilbage over broen senere :)
GoldMan Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 "Han vil følge dig, resten af dit liv"
Gio Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 Der er gule bump igen i dag...kun i bizz-banerne
MC Manden Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 Der er gule bump igen i dag...kun i bizz-banerne Næ nej... Også i kortbanerne.
Gio Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 Næ nej... Også i kortbanerne.Oh...så har de udvidet siden jeg kørte over *suk*
dkrath Besvaret June 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 18, 2008 "Han vil følge dig' date= resten af dit liv" Det er jeg nu ikke så bange for! :rolleye:
dkrath Besvaret June 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 18, 2008 Der er gule bump igen i dag...kun i bizz-banerne Okay... cool - takker! :th2:
dkrath Besvaret June 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 18, 2008 Who gives a flying shit?????? Det er der ingen der gør, men det kunne da være nice at vide om det var dem i går og om de også står der idag :th2:
Buddha Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 Men lastbilbanerne går for det meste fri ;)
biz Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 Nu kan der jo heller ikke smugles så store mængder med en lastbil som med en personbil..
Gio Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 Nu kan der jo heller ikke smugles så store mængder med en lastbil som med en personbil.. Det er ikke derfor de smider dem ud - det er fordi de mener der bliver kørt for hurtigt i banerne.
molnartos Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 Vi har lige fået "lynbaner" og så skal vi alligevel bremse ned til 5 kilometer i timen pga de gule ting... håber kun det er nogle de vil bruge når tolderne laver storvask og ikke at de bliver permanente
Gio Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 håber kun det er nogle de vil bruge når tolderne laver storvask og ikke at de bliver permanenteDesværre....de ryger ud i banerne, når de mener der bliver kørt for stærkt. Ergo, så bliver det for forgodtbefindende
biz Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 Det er ikke derfor de smider dem ud - det er fordi de mener der bliver kørt for hurtigt i banerne. Ok så :th2: Troede bare ikke at toldvæsenet også havde fartkontrollerende virksomhed.. Måske fordi det er svært at se kaht´en blive tygget i personbilerne oppe fra kaffebordet hvis der bliver kørt mere end 5 km/t :D Jeg er selv blevet stoppet, kropsvisiteret og adspurgt om hvor, hvad, hvem m.m. Ja, enhver kaht-smugler med respekt for sig selv har vel en brobizz hængende i forruden..
Mulde Besvaret June 19, 2008 Rapporter Besvaret June 19, 2008 Nåh - men i går havde de da sat et fint lille skilt op - helt henne ved "tolder-skuret" - som viste, at der var et bump. Det var nu mest et tilfælde, at jeg så det, så derfor var det rart at være advaret på forhånd - tak Gio :th2:
Juff Besvaret June 19, 2008 Rapporter Besvaret June 19, 2008 De har efterhånden været der nogle gange de gule skodbump Det er da røv irriterende når ens bil har sportslige tendeser ...... Så vidt jeg ved er det tolderne...
Menace Besvaret June 19, 2008 Rapporter Besvaret June 19, 2008 jeg stopper ihvertfald HELT op når jeg skal over de bump, det er jo ikke fordi de er små Jeg ville ikke engang køre over en kantsten på den størrelse.....
Toft Besvaret June 19, 2008 Rapporter Besvaret June 19, 2008 5 km/t svarer til alm gang for et menneske, så hurtigt kan mine biler godt nok ikke kravle over de syge bump der Tror jeg kommer over med max 1 km/t
fletcher199 Besvaret June 19, 2008 Rapporter Besvaret June 19, 2008 Jeg kører nu over dem med mindst 30 km/t uden det store ubehag..
Gio Besvaret June 19, 2008 Rapporter Besvaret June 19, 2008 Jeg kører nu over dem med mindst 30 km/t uden det store ubehag..Så bør du nok, i samme sætning, fortælle hvilken SUV-kampvogn du kører i. En normal personbil drøner ikke over med dén hastighed - medmindre man er klaphamrende ligeglad med sin undervogn ;)
dkrath Besvaret June 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 19, 2008 Jeg kører nu over dem med mindst 30 km/t uden det store ubehag.. Hehehe... SYGT! Hvilken bil kører du i? Jeg kan kun lige snige mig over i min - Boxster.
MissCath Besvaret June 19, 2008 Rapporter Besvaret June 19, 2008 Jeg fatter ikke hvad de der forpu**** gule vejspærringer skal gøre godt for? Hvis man kører bare en anelse over 20 km/t gennem bane 1 eller 2, skal man alligevel holde stille foran bommen og vente på den gider tage sig sammen og gå op. Dammit! Jeg er SÅ træt af den forbandede bro! Det er ikke andet end sure udgifter og besværligheder! Flytter sq snart tilbage eller får mig et job i Sverige. Barrieren bliver større og større... *SUK*
dkrath Besvaret June 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 19, 2008 Jeg fatter ikke hvad de der forpu**** gule vejspærringer skal gøre godt for? Hvis man kører bare en anelse over 20 km/t gennem bane 1 eller 2, skal man alligevel holde stille foran bommen og vente på den gider tage sig sammen og gå op. Dammit! Jeg er SÅ træt af den forbandede bro! Det er ikke andet end sure udgifter og besværligheder! Flytter sq snart tilbage eller får mig et job i Sverige. Barrieren bliver større og større... *SUK* Bommen virker nu fint nok for mig Måske er din brobizz monteret forkert i din bil? Normalt bruger jeg bane 3 + 4, da 1 og 2 altid er fyldt mens de andre altid er tomme, men jeg har nu aldrig oplevet problemer de gange jeg har brugt bane 1 og 2.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu