Jump to content

Recommended Posts

Skrevet
Bare lige til orientering: Et svensk AB er et AktieBolag Et dansk ApS er et AnPartSelskab. Så de to ting kan vel ikke direkte sammenlignes.:confused:
Begge er selskaber. Lad være med at blande dig i ting du ikke forstår.
Besvaret

Og fordi han er NY, så må han ikke ????? Antallet af indlæg er ensbetydende med retten til at svine andre til???? Fjols.......

Okay' date=' sikken en svada at fyre af som ny på debatten.... hvad fanden er det for noget?? :mad:[/quote']
Besvaret
Antallet af indlæg er ensbetydende med retten til at svine andre til???? Fjols.......
Nej, det fremgår jo med al tydelighed her.... Nu tror jeg måske snart det er på tide at diskutere, om moderationen på debatten skal strammes lidt op. Jeg er SÅ træt af dagligt at se dine søde hilsner til folk. Jeg er SÅ træt af, at tonen herinde virker som om den er løbet løbsk den seneste tid. Og jeg kan dårligt tro, jeg kun taler på egne vegne.
Besvaret

Hænger nok sammen med at der er flere "alm" danskere der bruger debatten..... Med al deres jantelovs lort....... Du skal fandme ikke tro du er noget og har du en mening der ikke er "normal", så skal jeg gøre det til min mission at du får det at vide hele tiden...... Jeg gentager mig selv...fjols....

Nej, det fremgår jo med al tydelighed her.... Nu tror jeg måske snart det er på tide at diskutere, om moderationen på debatten skal strammes lidt op. Jeg er SÅ træt af dagligt at se dine søde hilsner til folk. Jeg er SÅ træt af, at tonen herinde virker som om den er løbet løbsk den seneste tid. Og jeg kan dårligt tro, jeg kun taler på egne vegne.
Besvaret
Hænger nok sammen med at der er flere "alm" danskere der bruger debatten..... Med al deres jantelovs lort....... Du skal fandme ikke tro du er noget og har du en mening der ikke er "normal", så skal jeg gøre det til min mission at du får det at vide hele tiden...... Jeg gentager mig selv...fjols....
Får du også private beskeder fra en "gio" om at du skal dæmpe dit sprogbrug eller smutte?
Besvaret

Nej bliver du truet???? :D Bare ignorer det..... Der er en "klike" af rygklappere og moralens vogtere herinde og de har meget travlt med folk der skiller sig ud fra mængden....Eller har meninger der ikke er "acceptable"..... Ej heller køre som en gennemsnitlig mormor.... Jacobe, Gammeldansk osv er udemærket eksempler.... Men det er som regel små mennesker med små hjerner der har lidt svært ved at overskue livet....

Får du også private beskeder fra en "gio" om at du skal dæmpe dit sprogbrug eller smutte?
Besvaret
Bare ignorer det..... Der er en "klike" af rygklappere og moralens vogtere herinde og de har meget travlt med folk der skiller sig ud fra mængden....Eller har meninger der ikke er "acceptable"..... Ej heller køre som en gennemsnitlig mormor....
... hvilket jeg så lige korrigerer til: folk der opfører sig tåbeligt på et offentligt forum.... eller har meninger som strider mod almindelig sund fornuft.... og kører sindssygt stærkt uden ansvarsfølelse og hensyn til andre mennesker...
Men det er som regel små mennesker med små hjerner der har lidt svært ved at overskue livet....
...hvilket jeg så lige korrigerer til: almindelige mennesker med sund fornuft der kan finde livskvalitet i andre ting end en bil med 700 HK... Men for at tale til dig i et sprog, selv du forstår: min far kan tæve din far.
Besvaret
... hvilket jeg så lige korrigerer til: folk der opfører sig tåbeligt på et offentligt forum.... eller har meninger som strider mod almindelig sund fornuft.... og kører sindssygt stærkt uden ansvarsfølelse og hensyn til andre mennesker... ...hvilket jeg så lige korrigerer til: almindelige mennesker med sund fornuft der kan finde livskvalitet i andre ting end en bil med 700 HK... Men for at tale til dig i et sprog, selv du forstår: min far kan tæve din far.
Børnehave :sick:
Besvaret

Meget morsomt..... Jeg føler..........sympati.......og medfølelse......over din eklatante mangel på konkrete PERSONLIGE oplevelser med de ting du nævner her..... HUSK....At fordi DU ikke har meninger der er kompatible med mine, så er de ikke nødvendigvis forkerte....Ej heller er det mangel på ansvarsfølelse.... Men kom nu igen......Taber......:lol: Jeg er vild med biler og helst dem med mange hk...Er det nu forkert??? Mine børn, min kone giver mig så meget livskvalitet at jeg kan ødsle det på andre ting end mig selv.... Kan du sige det samme???? :D

... hvilket jeg så lige korrigerer til: folk der opfører sig tåbeligt på et offentligt forum.... eller har meninger som strider mod almindelig sund fornuft.... og kører sindssygt stærkt uden ansvarsfølelse og hensyn til andre mennesker... ...hvilket jeg så lige korrigerer til: almindelige mennesker med sund fornuft der kan finde livskvalitet i andre ting end en bil med 700 HK... Men for at tale til dig i et sprog, selv du forstår: min far kan tæve din far.
Besvaret

Ej, du.... Credde sagde det vist meget rigtigt. Så ikke mere Troll-feeding fra mig idag. Men håber du blev mæt. Om ikke andet fik du skrevet nogle af dine 8,5 daglige indlæg :rolleyes: Orv.... kom du lige i tanker om noget mere, siden du også lige skulle rette?? :D

Besvaret

Som den kammerat Credde er, så tror jeg ikke det var myntet på mig alene.....;) Hop du bare tilbage til båndoptageren og forsøg at lyde som Anders And...:D

Ej' date=' du.... Credde sagde det vist meget rigtigt. Så ikke mere Troll-feeding fra mig idag. Men håber du blev mæt. Om ikke andet fik du skrevet nogle af dine 8,5 daglige indlæg :rolleyes:[/quote']
Besvaret
Begge er selskaber. Lad være med at blande dig i ting du ikke forstår.
Tak for din venlige tone - jeg blander mig, hvis det passer mig, at du bare ved det. Og hvad ved du i det hele taget om, hvad jeg har forstand på eller ej. Det var en venligt ment oplysning, da man ikke uden videre kan sammenlige et aktieselskab med et anpartsselskab. Og hvorfor ialverden blander du dig i andres indlæg, og ting, der slet ikke kommer dig ved.
Besvaret
Jeg kunne jo også have valgt at skrive det offentligt til dig. Nu fik du istedet en PM - som du så vælger at videregive indholdet i forkert :rolleye: For god ordens skyld, så kan jeg lige gentage hvad jeg skrev til dig d. 24 juni kl. 14:21: Citer: Oprindeligt indsendt af Istdj viewpost.gif Begge er selskaber. Lad være med at blande dig i ting du ikke forstår. Jeg synes din tone er en kende harsk - både i denne tråd, men også i andre idag. Kan du ikke skrue lidt ned for nedladenheden - eller tage en lykkepille, og vende tilbage når du kan tiltale folk på en lidt mere normal måde!? :rolleye::rolleyes: -- Gio Mod.
Besvaret
Nej bliver du truet???? :D Bare ignorer det.....
Nej, Brian. Tror du det er for sjov jeg gør det? Vi kan jo ikke alle være tilhængere af anarki, som du åbenlyst tilkendegiver at være. Brian - hvis du ikke vil rette dig efter flertallets opfattelse af "normal tone og adfærd" herinde, så er du gået forkert. Det er utroligt som du, med vilje, opildner diskussioner og kommenterer komplet ligegyldigt på ting du ikke behøver! Du elsker at provokere - og beder selv om at komme i fedtefadet gang på gang. Jeg vil IKKE acceptere din opfordring til at ignorere opfordringer fra hverken moderator eller administrator. Hvis du bliver ved på den måde, så ryger du ud. Igen og igen, indtil du ikke gider oprette nye profiler længere - hvilket jeg er overbevist om, med din provokerende og små-psykopatiske måde at være på, du vil gøre. Du kan jo sagtens debattere på et fornuftigt plan. Brian...en bøn til dig må være, at du tænker lidt over dine indlæg og måde at være på, når du debatterer herinde. Ellers må det få konsekvenser som ovenstående. Det er min pligt som moderator at oplyse dig herom. Og kom nu ikke med en omgang pladder omkring diktatoriske moderatorer og administratorer, som styrer brugerne som marionetdukker - for det er nok det sidste vi gør herinde. Og jeg véd jeg taler på flertallets vegne, når jeg siger at din udvikling har nået grænsen til hvad der kan/vil tolereres. Forstå det - hvis du vil!
Besvaret

Jeg må tilstår det er en trist dag for DEBAT'EN....... Hvorfor ha' en debat, såfremt alle er enige??? Og ja...Jeg er tilhænger af det frie valg, menneskers frie vilje og ikke mindst mangfoldighed..... Dette er med al ønskelig tydelighed demonstreret i dit indlæg.... Man skal bare rette ind efter flertallet....Men ordet marionetdukker får da en helt anden betydning så.... Nu kalder du mig jo også små-psykopat.....Bare fordi mine meninger er anderledes end dine og dit påberåbte flertal...... Tsk tsk Jesper....... Du er ved at blive sølet ind i din smålumre danskhed, hvor ingen må stikke snuden frem uden at den skal slåes på....Og med beskeden om at det må man ikke da man jo generer flertallet......Altså de alm. mennesker..... At være dum er en ting.....At være dum OG arrogant på samme tid, kan være en cocktail, hvor din "almindelighed" bliver udstillet i en sådan grad at jeg ville føle mig nøgen, såfremt jeg skulle sammenligne med noget......:( Må jeres små indsnævrede sind hvile med jer.....:scared:

Nej, Brian. Tror du det er for sjov jeg gør det? Vi kan jo ikke alle være tilhængere af anarki, som du åbenlyst tilkendegiver at være. Brian - hvis du ikke vil rette dig efter flertallets opfattelse af "normal tone og adfærd" herinde, så er du gået forkert. Det er utroligt som du, med vilje, opildner diskussioner og kommenterer komplet ligegyldigt på ting du ikke behøver! Du elsker at provokere - og beder selv om at komme i fedtefadet gang på gang. Jeg vil IKKE acceptere din opfordring til at ignorere opfordringer fra hverken moderator eller administrator. Hvis du bliver ved på den måde, så ryger du ud. Igen og igen, indtil du ikke gider oprette nye profiler længere - hvilket jeg er overbevist om, med din provokerende og små-psykopatiske måde at være på, du vil gøre. Du kan jo sagtens debattere på et fornuftigt plan. Brian...en bøn til dig må være, at du tænker lidt over dine indlæg og måde at være på, når du debatterer herinde. Ellers må det få konsekvenser som ovenstående. Det er min pligt som moderator at oplyse dig herom. Og kom nu ikke med en omgang pladder omkring diktatoriske moderatorer og administratorer, som styrer brugerne som marionetdukker - for det er nok det sidste vi gør herinde. Og jeg véd jeg taler på flertallets vegne, når jeg siger at din udvikling har nået grænsen til hvad der kan/vil tolereres. Forstå det - hvis du vil!
Besvaret
nej, brian. Tror du det er for sjov jeg gør det? Vi kan jo ikke alle være tilhængere af anarki, som du åbenlyst tilkendegiver at være. Brian - hvis du ikke vil rette dig efter flertallets opfattelse af "normal tone og adfærd" herinde, så er du gået forkert. Det er utroligt som du, med vilje, opildner diskussioner og kommenterer komplet ligegyldigt på ting du ikke behøver! Du elsker at provokere - og beder selv om at komme i fedtefadet gang på gang. Jeg vil ikke acceptere din opfordring til at ignorere opfordringer fra hverken moderator eller administrator. Hvis du bliver ved på den måde, så ryger du ud. Igen og igen, indtil du ikke gider oprette nye profiler længere - hvilket jeg er overbevist om, med din provokerende og små-psykopatiske måde at være på, du vil gøre. Du kan jo sagtens debattere på et fornuftigt plan. Brian...en bøn til dig må være, at du tænker lidt over dine indlæg og måde at være på, når du debatterer herinde. Ellers må det få konsekvenser som ovenstående. Det er min pligt som moderator at oplyse dig herom. Og kom nu ikke med en omgang pladder omkring diktatoriske moderatorer og administratorer, som styrer brugerne som marionetdukker - for det er nok det sidste vi gør herinde. Og jeg véd jeg taler på flertallets vegne, når jeg siger at din udvikling har nået grænsen til hvad der kan/vil tolereres. Forstå det - hvis du vil!
det er hørt!
Besvaret
Jeg må tilstår det er en trist dag for DEBAT'EN....... Må jeres små indsnævrede sind hvile med jer.....:scared:
Dette læser jeg som Buddha har forladt debatten...... Så er jeg egentlig i tvivl om det er en trist dag for debatten. Jeg bryder mig egentlig ikke om at debattere, med det ene formål at debattere. Det giver jo ingen menig. Jeg har læst en hel del indlæg som jeg vil kalde så åbentlyst dumme og provokerende (ikke kun fra Buddha, der er flere der er mere eller mindre leveringsdygtige i dette, migselv inklusiv....) De fleste er sikkert skrevet i vrede eller irritation over et-eller-andet og når gassen er gået af ballonen, så er man på et fornuftigt niveau igen. Men, når man gang på gang bliver ved med at provokere, så handler man altså ikke særlig fornuftigt. Og, det bliver særdeles trættende. For mig er det helt fint at Gio og Steen holder lidt ro og orden herinde.
Besvaret
Tak for din venlige tone - jeg blander mig, hvis det passer mig, at du bare ved det. Og hvad ved du i det hele taget om, hvad jeg har forstand på eller ej. Det var en venligt ment oplysning, da man ikke uden videre kan sammenlige et aktieselskab med et anpartsselskab. Og hvorfor ialverden blander du dig i andres indlæg, og ting, der slet ikke kommer dig ved.
Kunne du så ikke være så venlig, med sukker på og fløde ved siden af, at forklare forskellen på et dansk aps og et svensk AB. Altså den væsentlige forskel som peter_k her efterlyser. Ikke at det er et anpartsselskab eller et aktieselskab. Forklar nu med alt din indsigt hvad det er for en forskel peter_k som allerede har et selskab ikke forstår? Jeg blandede mig med det håb at du ville tage ved lære.
Besvaret
Jeg må tilstår det er en trist dag for DEBAT'EN....... Hvorfor ha' en debat, såfremt alle er enige??? Og ja...Jeg er tilhænger af det frie valg, menneskers frie vilje og ikke mindst mangfoldighed..... Dette er med al ønskelig tydelighed demonstreret i dit indlæg.... Man skal bare rette ind efter flertallet....Men ordet marionetdukker får da en helt anden betydning så.... Nu kalder du mig jo også små-psykopat.....Bare fordi mine meninger er anderledes end dine og dit påberåbte flertal...... Tsk tsk Jesper....... Du er ved at blive sølet ind i din smålumre danskhed, hvor ingen må stikke snuden frem uden at den skal slåes på....Og med beskeden om at det må man ikke da man jo generer flertallet......Altså de alm. mennesker..... At være dum er en ting.....At være dum OG arrogant på samme tid, kan være en cocktail, hvor din "almindelighed" bliver udstillet i en sådan grad at jeg ville føle mig nøgen, såfremt jeg skulle sammenligne med noget......:( Må jeres små indsnævrede sind hvile med jer.....:scared:
Du mangler bare sociale kompetencer det er alt. Tror ikke du er uintelligent overordnet. Men du mangler helt klart evner i at socialicere med andre mennesker. Du kan helt sikkert ikke interagerere med andre på et forum. Men dine indlæg vil blive savnet. Du bringer uden tvilv den største moro til dette forum. Tilmed det antal af indlæg du bringer vil blive savnet, ikke mindst af diverse nyhedssider der dermed mister en væsentlig traffikkilde. Men som du selv er inde på, i dette foum skal man gå med strømmen, eller fedte for hinanden. Ikke for meget debat eller for mange personlige holdninger. 3 indlæg og så kom truslen fra en moderator... Det er sgu meget godt klaret.
Besvaret
Kunne du så ikke være så venlig, med sukker på og fløde ved siden af, at forklare forskellen på et dansk aps og et svensk AB. Altså den væsentlige forskel som peter_k her efterlyser. Ikke at det er et anpartsselskab eller et aktieselskab. Forklar nu med alt din indsigt hvad det er for en forskel peter_k som allerede har et selskab ikke forstår? Jeg blandede mig med det håb at du ville tage ved lære.
Nej, det ved Gud, jeg ikke vil. Jeg er ikke ansat som lærer for dig eller andre. Hvis du ikke selv kender forskellen på et anpartsselskab og et aktieselskab, så er det sq da op til DIG at finde ud af det, hvis du skal bruge det til noget. Og så kan jeg slet ikke se, hvordan det nogen sinde kan blive din opgave at "lære mig noget". Du er meget ny her i debatten, og hvis du kun ser det som din opgave at LÆRE os andre noget og ellers tale ned til/provokere, så synes jeg ærlig talt, du skulle fise af snarest muligt. :thumbdown
Besvaret
Nej, det ved Gud, jeg ikke vil. Jeg er ikke ansat som lærer for dig eller andre. Hvis du ikke selv kender forskellen på et anpartsselskab og et aktieselskab, så er det sq da op til DIG at finde ud af det, hvis du skal bruge det til noget. Og så kan jeg slet ikke se, hvordan det nogen sinde kan blive din opgave at "lære mig noget". Du er meget ny her i debatten, og hvis du kun ser det som din opgave at LÆRE os andre noget og ellers tale ned til/provokere, så synes jeg ærlig talt, du skulle fise af snarest muligt. :thumbdown
Ganske som jeg vidste allerede. Du ved det ikke. Derfor skulle du lade være med at blande dig. Det er muligt jeg er nytilkommet på dette forum, men jeg kan lære dig meget. Jeg har læst mange af dine indlæg. du bidrager desværre ikke med noget. Der er ingen af dine indlæg der bare har et ord der kan anses for rådgivende. Du burde fise af snarest muligt. Du kan jo ikke engang sproget, du har ingen svenske venner, du bor ved motorvejen. Hvad kan du bidrage med?
Besvaret
Ganske som jeg vidste allerede. Du ved det ikke. Derfor skulle du lade være med at blande dig. Det er muligt jeg er nytilkommet på dette forum' date=' men jeg kan lære dig meget. Jeg har læst mange af dine indlæg. du bidrager desværre ikke med noget. Der er ingen af dine indlæg der bare har et ord der kan anses for rådgivende. Du burde fise af snarest muligt. Du kan jo ikke engang sproget, du har ingen svenske venner, du bor ved motorvejen. Hvad kan du bidrage med?[/quote'] hmm.. sjovt som du kritiserer andre for ikke at bidrage til noget, når du på dine alle 9 indlæg primært sviner folk til og bestemt heller ikke bidrager med noget.. du er da en spøjs lille indebrændt størrelse. Men jeg gætter nu mest på at du er en fake profil fra en af de andre brugere herinde som har set sig sur på nogle andre, men er bange for at vise sit sande ansigt.
Besvaret

Kære moderator, Gio eller Steen Dette har vi virkelig ikke brug for på denne debat, så kan I ikke tage op til overvejelse hvad I vil gøre ? Jeg mener helt seriøst ikke at en profil som indtil videre kun har svinet andre til, har en berettigelse herinde... Det er fint nook at være uenige og skabe en debat, men personangreb (om det så er på Ulmus eller Buddha (og sikkert snart på mig også)) hører ingen steder hjemme.... Kan vi ikke blive fri for dette herinde ?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...