Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hej venner, ville lige høre om der var nogen her inde fra som bor i almvik, da det ville være herr dejligt med nogen danske naboer, da konen og jeg lige er flyttet der til (kvartettgatan) og ikke kender helt til tinge i foreningen. så det ville være dejligt hvis det var vi kunne spørger jer om ting og sager hvis vi nu skulle ha brug for lidt hjælp:laugh:

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Besvaret

Hjælp - ViaEuropa Nu har jeg i en måned ikke haft internet, mail og i det hele taget kunne bruge min PC. Pludselig en weekend var der kommet en ny forside med ViaEuropa på min skærm og den forside kan jeg ikke komme af med. Hvis jeg søger at komme på internet, vender den forside bare tilbage hele tiden. Det er ikke ret lang tid siden, at jeg fik opdateret mine konti til bredband 2, men jeg kan ikke bruge noget af det. Kan nogen af jer andre Almvik'ere hjælpe mig med et godt råd???? :confused: Her i weekenden "røg" også min mobile internetforbindelse på min bærbare PC, så jeg er noget lost. Dette er skrevet fra jobbet.

Besvaret

Hej Ulmus, Hvis du selv har tilmeldt dig Bredband2, så er det rigtigt at den viser en viaeuropa startside, da du meget gerne skulle have fået et brev ind ad døren fra bredband2, med aktiverings nøgle som man skal indtaste på den forside, også er man ready to go.. Hvis der er ydeligere problemer, kan jeg sagens komme og hjælpe hvis det er.

Besvaret

samme som macpack vores kode virkede dog ikke så fik en ny og vupti :-) du har bredband2 via viaeuropa (?!!?) er der nogen af jer der har haft sucess med at få tilmeldt jere s betaling til autogiro ? jeg har prøvet en del gange, men de bliver bare ved med at sende papirfakture...... og oplyse mig om at jeg har muligheden for at tilmelde den autogiro :-) det jo dejligt...

Besvaret

Hehe Menace du er ikke den eneste der har forsøgt flere gange, Men de bliver ved med at gentage sig selv, ved at sende en tilmeldings halløj formular.. Så nu har jeg opgivet dette, og betaler den manualt hvermåned.

Besvaret
Hej Ulmus, Hvis du selv har tilmeldt dig Bredband2, så er det rigtigt at den viser en viaeuropa startside, da du meget gerne skulle have fået et brev ind ad døren fra bredband2, med aktiverings nøgle som man skal indtaste på den forside, også er man ready to go.. Hvis der er ydeligere problemer, kan jeg sagens komme og hjælpe hvis det er.
Tak skal du have - nu prøver jeg lige at finde det gamle brev. Jeg HAR jo været på Bredband 2 længe uden problemer, det er derfor, jeg synes, det er noget underligt noget, at der pludselig kommer en anden forside op, som jeg ikke kan komme fra igen. Hvis jeg prøver at hente en af mine foretrukne, går den automatisk hen på ViaEuropa, det er sq da ulogisk. Men jeg prøver, ellers hører du fra mig.:th2:
Besvaret
Hvis jeg prøver at hente en af mine foretrukne' date=' går den automatisk hen på ViaEuropa, det er sq da ulogisk.[/quote']Nej - det giver fint mening. Indtil du taster din kode ind på denne side, så vil du se denne til hver en tid - netop for at det skal være nemt for nye kunder, når de plugger kablet i stikket første gang.
Besvaret
Hvordan fanden gør man det? :) Kan se at malmöhus 23 har en hjemmeside som ligner røv
Start med at dukke op til forenings-møderne, og gør din mening til kende. Evt. selv stille op som medlem af styrelsen. Du får information om, hvornår der er diverse møder. Oftest med en lap i brevsprækken - alternativt på en evt. hjemmeside for din forening.
Besvaret
Malmöhus 23 holder ikke forening møder tror jeg :) - Har ikke hørt noget de sidste 8 måneder
Iflg. jeres hjemmeside, så holder de møder ca. 10 gange om året: Styrelsen sammanträder c:a 10 ggr per år. För att bättre kunna organisera och underlätta arbetet har man även skapat olika arbetsgrupper med varierande uppgifter Ordförande Göte Öberg V.Ordförande Leif Holmkvist Sekreterare Lars Palm Övriga ledamöter Jan Eriksson (Studieorganisatör) Britt Lundberg Roland Sigurdh (v.sekreterare) Conny Andersson för RB Suppleanter Siv Persson Kent Karlsson Anna Olsson Sten Sjunnesson Julia Lakatos Rune Dahlström Birgitta Kristoffersson för RB Evt. kunne du drøne ned på jeres lokal-kontor, og høre hvornår næste møde er fastsat til: Besökstid Förvaltningskontoret Serenadgatan 23 Tisd. kl. 15.00 - 18.00 Torsd. kl. 14.00 - 16.30 :rolleyes:
  • 4 weeks later...
Besvaret
Nu har jeg i en måned ikke haft internet, mail og i det hele taget kunne bruge min PC. Pludselig en weekend var der kommet en ny forside med ViaEuropa på min skærm og den forside kan jeg ikke komme af med. Hvis jeg søger at komme på internet, vender den forside bare tilbage hele tiden. Det er ikke ret lang tid siden, at jeg fik opdateret mine konti til bredband 2, men jeg kan ikke bruge noget af det. Kan nogen af jer andre Almvik'ere hjælpe mig med et godt råd???? :confused: Her i weekenden "røg" også min mobile internetforbindelse på min bærbare PC, så jeg er noget lost. Dette er skrevet fra jobbet.
Tror lige du skal have fat i bredband 2, for det er den side man får vist når man er ny og intet internet har ligesom et velkomst side. tror de er kommet til at opsige/slette/lukke din forbindelse

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...