Guest Mogens Besvaret July 21, 2008 Rapporter Besvaret July 21, 2008 Det er en OM'er, Peter :) Hvor meget cab er der i den ? Prøv at læse, hvad jeg "svarer" på ! OT - Har du bestilt de dæk??
Toft Besvaret July 21, 2008 Rapporter Besvaret July 21, 2008 Prøv at læse' date=' hvad jeg "svarer" på ![/quote']Måske du så skulle prøve læse alt hvad Thomas Lund skriver, inden du giver et svar til blot en enkelt sætning ud af nedenstående ;) Manden vil have en cab med en sjov motor og plads på bagsædet, hvilket desværre for ham ikke er en 911 cab, og da slet ikke en Cayenne. ;)
Guest Mogens Besvaret July 21, 2008 Rapporter Besvaret July 21, 2008 Måske du så skulle prøve læse alt hvad Thomas Lund skriver, inden du giver et svar til blot en enkelt sætning ud af nedenstående... Næh - jeg kommenterer blot hans indlæg !
Peter H. Besvaret July 22, 2008 Rapporter Besvaret July 22, 2008 Mogens: Ja de er bestilt..:) Thomas: Ja den er flot, og vi ser frem imod dit service :)
MC Manden Besvaret July 22, 2008 Rapporter Besvaret July 22, 2008 Audi har haft massive problemer med deres kædetræk på de nye motorer.....SMC i Gladsaxe laver rigtig mange der har smidt alt i motoren' date=' fordi kæden strækker sig ... og den gør det væsentligt hurtigere end foreskrevet.....:([/quote'] Nu ved jeg godt at man ikke kan sammenligne, men alligevel... Da jeg boede i Holland købte jeg en VW Golf VR6. Den har jo som bekendt også kæde og jeg var da lidt urolig om sådan noget skidt skulle skiftes. Jeg ringede til SMC i Glostrup og de sagde "Jaja, dem skifter vi mange af. De holder typisk 120-150.000 km, og det koster ca 18-20.000 at skifte den, da kæden går rundt om gearkassen"..... Så var det jeg tænkte "Hvad fa'en ved de om det, der er solgt 5 VR6'ere i DK, de kan ikke har nogen erfaring med det" Jeg kørte ud til den lokale VW forhandler.... han gloede på mig som om jeg var åndssvag... og, så sagde han "Vi har endnu ikke skiftet en eneste kæde og vi har flere biler der har kørt over 300.000km" SMC .... My Ass !!!
Gio Besvaret July 22, 2008 Rapporter Besvaret July 22, 2008 SMC .... My Ass !!!Endnu en lille anekdote til bunken af de mange, om SMC Biler og deres måde at drive forretning på. Jeg ser stadig vægten gå den forkerte vej. Og det blev ikke bedre, da VAG-forhandlernettet blev indskrumpet for ikke så længe siden. SMC kan nærmest gøre som de vil nu. Desværre. Ja - jeg véd godt at utilfredse kunder larmer, og tilfredse det modsatte. Men det er sgu' nogle skræmmende forløb man kan læse og høre rundt omkring Gad vide om de er i familie med För(s)enade Bil og Din Bil Malmö!?
Guest PeterK Besvaret July 22, 2008 Rapporter Besvaret July 22, 2008 Er så endt op med at købe mig en sort 2007 S4 cab. Det mest heldige sammentræf længe set af indbyt hos en forhandler og mit ønske om bil:-D Takker for alle kommentarer! Tillykke tillykke............S4 cab, fås til kongepriser og er fuldstændig enig i det med lyden!! Lyd og udseende er KLART vigtigst. Om den så har 344HK eller 420HK, who cares!! Mht diesel i en cab, ja det holder ikke helt, dog lejede jeg en 635D Cab i Tyskland i foråret og den var sgu super sej og perfekt på Autobahn! Så kører man 50.000km+ og insisterer på en cab er den accepteret fra min side!! Men det er jo også en anden motor end VW/Audi´s 1,9tdi Ja det var heldigt, for 99,99% af gangene man spørger om indbytningspris, får man en skodpris....... Det er spild af tid!! Bare for at give et eksempel: Jeg var nede hos BMW Malmø og prøve en 535D mit alles!! Sagde derefter at sådan en bil vil jeg gerne bestille, hvad vil l give i indbytte (Mercedes E 350 kombi W211). På trods af at jeg sidste år også købte en næsten ny Porsche 997S hos BMW Malmø, ville de ikke tage min MB i bytte!!!...............Kundeservice/kundepleje....haha det er en joke i bilbranchen. Magen til inkompetente mennesker skal man lede længe efter!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu