Michael Stilling Besvaret October 8, 2008 Rapporter Besvaret October 8, 2008 Skriver du til dem eller SKAL jeg :-) Men RUF og Techart har vel lavet lige netop den
Guest Trinity Besvaret October 8, 2008 Rapporter Besvaret October 8, 2008 Jeg er kun enig i at hele denne situation er KANON.... Nu kan vi da kun få endnu hurtigere biler fra samtlige bilfabrikanter. Hurra for det! Dog er jeg stadig tvivlende på Nissan og deres påstulater. Det ligner trods alt IKKE Porsche at gå ud og påstå ting som de ikke er 110% sikre på. De plejer trods alt, at være de mest konservative og tilbageholdende af dem alle. Men men... Alt er muligt. Jeg tror bare ikke på det og slet ikke efter at have kørt så meget i den selv :)
Michael Stilling Besvaret October 8, 2008 Rapporter Besvaret October 8, 2008 Ja det er jo det der er så herligt ved de her debatter, totalt mangel på fakta, så det er rent gæt og spekulation, ja og lidt tro. Det sidste er jo bevist kan flytte bjerge.
Gio Besvaret October 8, 2008 Rapporter Besvaret October 8, 2008 Det er altsammen meget fint. Jeg synes dog Porsche bør vente med skuddene, til de har beviser på at der ikke er blevet fusket. Postulaterne der fyger rundt nu er kun, ja, postulater. Hvis de vil have det her afgjort én gang for alle, så laver de et arrangement med et eksemplar af hver deres bil, og får dem gennemgået fra A-Z inden kørslen. Inkl. dyno og alt hvad dertil hører. På denne måde kan polemikken kommes til livs, og én må sluge den sure kamel - og slentre tudene ned til den nærmeste bierstube, og drukne sorgerne. Men - som jeg læser Nissan's pressemeddelelse, så er der vist også noget i gære. Det skal blive spændende :th2:
Guest Mogens Besvaret October 25, 2008 Rapporter Besvaret October 25, 2008 Ja, det er jo det der er så herligt ved de her debatter - totalt mangel på fakta, så det er rent gæt og spekulation, ja og lidt tro. Det sidste er jo bevist kan flytte bjerge. Maserati styrer :) www.cuoresportivo.dk/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=361&mode=thread&order=0&thold=0
Rikke Rost Besvaret October 25, 2008 Rapporter Besvaret October 25, 2008 Den lader vi lige stå lidt......:) Koenigsegg CCX var den langsomste.....Basseng satte en tid på 7:24.29 i Maserati MC12, hvilket er utroligt taget i betragtning af den er den tungeste af de 5 biler, og langtfra den mest kraftfulde.
credde Besvaret October 25, 2008 Rapporter Besvaret October 25, 2008 Den lader vi lige stå lidt......:) Koenigsegg CCX var den langsomste..... Nu går der vel ikke længe, før Nissan GT-R har kørt ringen rundt på 5½ minut...
Guest PeterK Besvaret October 25, 2008 Rapporter Besvaret October 25, 2008 Hvor hurtigt kører en formel 1 egentlig ringen på?
Rikke Rost Besvaret October 25, 2008 Rapporter Besvaret October 25, 2008 De siger den kan komme under 6 min.....Heidfeld har kørt en uofficiel tid på 6:22
Guest Trinity Besvaret October 25, 2008 Rapporter Besvaret October 25, 2008 Nu går der vel ikke længe' date=' før Nissan GT-R har kørt ringen rundt på 5½ minut...[/quote'] Haha Credde :)
Guest Trinity Besvaret October 25, 2008 Rapporter Besvaret October 25, 2008 Rikke: Mig bekendt var Heidfelds hurtigste omgangstid på 8:34 da han var tvunget til at sænke farten ofte for fotografer og kameravogn etc. Har jeg misset noget efterfølgende så del lige din info tak :) Ærgeligt penge skal stå i vejen for en ordentlig omgangstid, men hey det er jo F1...
Rikke Rost Besvaret October 25, 2008 Rapporter Besvaret October 25, 2008 Vent............. De 8:34 er for den komplette Nurburgring....Incl GP strækningen.... Så kan du selv begynde at trække fra.... http://technorati.com/videos/youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dv5_Bumk5mTg Den siger omkring 6:40 for en komplet omgang....Dog er der sagnet ned for fotoshoots. Der er nogle der påstår at inden der blev filmet, kom han meget tæt på 6 min....
Guest PeterK Besvaret October 25, 2008 Rapporter Besvaret October 25, 2008 Vent............. De 8:34 er for den komplette Nurburgring....Incl GP strækningen.... Så kan du selv begynde at trække fra.... http://technorati.com/videos/youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dv5_Bumk5mTg Den siger omkring 6:40 for en komplet omgang....Dog er der sagnet ned for fotoshoots. Der er nogle der påstår at inden der blev filmet, kom han meget tæt på 6 min.... Ok tak - Var bare usikker på om en F1 er hurtigere end Nissan GTR, efter at have læst denne tråd;) (Var også lidt nysgerrig hvor lang tid det tog en F1)
Guest Mogens Besvaret October 25, 2008 Rapporter Besvaret October 25, 2008 Ok tak - Var bare usikker på om en F1 er hurtigere end Nissan GTR, efter at have læst denne tråd;) (Var også lidt nysgerrig hvor lang tid det tog en F1) Prøv at opleve et F1-løb - så kommer du ikke med den slags dumme spørgsmål mere
Rikke Rost Besvaret October 25, 2008 Rapporter Besvaret October 25, 2008 Det hele handler om vægt/effekt samt setup..... Vægt/effekt er vigtigere end setup'et, men når du når ned hvor det er marginaler i forhold til konkurrenterne, så er det setup det handler om.... Du kan ha' 1000hk i en 2 tons bil, men den er ikke hurtigere på en bane end 1000kg/500hk. Man kan som sagt ikke ophæve fysikkens love, selvom det kunne være sjovt engang imellem.... Men når vi er nede på marginaler som med Porsche/Nissan GT-R, så er evnen bag rattet og setup'et det altafgørende. Og der kan Nissan altså ha' skudt papegøjen i forhold til Porsche....
Guest Trinity Besvaret October 26, 2008 Rapporter Besvaret October 26, 2008 Tror ikke vi skal tale vægt kontra hk for så er Nissan GT-R jo så IKKE-korrekt som overhovedet muligt set i forhold til de "langsommere" konkurrenter som f.eks. F430 Scuderia, 997 GT2 etc.
Guest PeterK Besvaret October 26, 2008 Rapporter Besvaret October 26, 2008 Prøv at opleve et F1-løb - så kommer du ikke med den slags dumme spørgsmål mere Jamen skal også til Barca til sommer og se F1!!!:) Dog har jeg set F1 tidligere i Hochenheim og Barca tidligere!! Så jeg udelukker ikke flere dumme spørgsmål:laugh:
Rikke Rost Besvaret October 26, 2008 Rapporter Besvaret October 26, 2008 Nej men ligesom Maseratien var den tungeste rundt på ringen, men den hurtigste, så handler set om setup når vi når ud i de marginaler.... Og der er GT-R åbentbart bedre sat op til Nurburgring. Tror ikke vi skal tale vægt kontra hk for så er Nissan GT-R jo så IKKE-korrekt som overhovedet muligt set i forhold til de "langsommere" konkurrenter som f.eks. F430 Scuderia' date=' 997 GT2 etc.[/quote']
Peter H. Besvaret October 26, 2008 Rapporter Besvaret October 26, 2008 Nej men ligesom Maseratien var den tungeste rundt på ringen' date=' men den hurtigste, så handler set om setup når vi når ud i de marginaler.... Og der er GT-R åbentbart bedre sat op til Nurburgring.[/quote'] Buddha: du er jo helt ved siden af... En GT-R kan umulig vare hurtigere ind en GT2 og F430 Scuderia... Jeg har kun kört i den (gamle GT2 ) og i forhold til min Turbo er der kämpe forskel.. Så det er de små kinamänd der snakker uden at ha det i noget..:)
Rikke Rost Besvaret October 26, 2008 Rapporter Besvaret October 26, 2008 Jeg kan jo kun sige at den er hurtigere rundt på Nurburgring end Porsche...... Det er vel fakta der taler sit tydelige sprog??? :)
Guest Mogens Besvaret October 26, 2008 Rapporter Besvaret October 26, 2008 Porsche styrer Jeg kan jo kun sige at den er hurtigere rundt på Nurburgring end Porsche...... Det er vel fakta der taler sit tydelige sprog??? :) Jow jow - det er da sikkert rigtigt. Der kommer en dag imorgen... Nice kommentar, Credde
Guest PeterK Besvaret January 11, 2009 Rapporter Besvaret January 11, 2009 Så afgøres det!! Læste at Automotor Sport SE afsløre deres test af Nissanén mod 997 GT2 på ringen i deres februar nummer!!! Very exciting:)
Guest Mogens Besvaret January 12, 2009 Rapporter Besvaret January 12, 2009 Læste at Automotor Sport SE afsløre deres test af Nissanén mod 997 GT2 på ringen i deres februar nummer!!! Very exciting:) Ja, jeg har også set flere tester og rapportager, hvor de kører bilerne mod hinanden - Porschen vinder :) http://magazines.drivers-republic.com/driversrepublic/thetruth030/?fm=2
Juff Besvaret January 12, 2009 Rapporter Besvaret January 12, 2009 Sandheden er ihvertfald at den prisforskel er helt vild Porsche: £ 131.070 Nissan: £ 52.900 Og så at porschen er 300 kilo lettere, og har 50 HK mere ;)
Rikke Rost Besvaret January 12, 2009 Rapporter Besvaret January 12, 2009 Ja meget godt gået at den har højere fart i svingene end en 300kg lettere bil..... Men lad os nu se når sommeren kommer....:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu