dkrath Besvaret August 19, 2008 Rapporter Besvaret August 19, 2008 En dansk bager - HELT SIKKERT! Med romkugler, træstammer, basser, wienerbrød... osv. osv.! Så ville jeg blive glad :)
ulmus Besvaret August 19, 2008 Rapporter Besvaret August 19, 2008 Efter vi fik udleveret et fint lille skilt fra HSB Fastighedskontoret så stoppede strømmen af reklamer. Tilgengæld er vi begyndt at få Kevins post i stedet =( Der ER markeret på postboksen, at der ikke skal reklamer i, men alligevel er de her i sommer begyndt at smide dem ind. Det er p....irriterende.
Lollikken Besvaret August 19, 2008 Rapporter Besvaret August 19, 2008 Der ER markeret på postboksen' date=' at der ikke skal reklamer i, men alligevel er de her i sommer begyndt at smide dem ind. Det er p....irriterende.[/quote'] Så for at holde tråden on-topic så savner vi et velfungerende postvæsen eller et effektivt værn mod reklamer ? :)
patbateman Besvaret August 19, 2008 Rapporter Besvaret August 19, 2008 Mine forslag: 1) som tidligere nævnt - et pizza sted med udbringning af typen Dominoes eller Peppes Pizza. Nøglen er american style pizza samt udkørningsmulighed og firmakonto (overtidsmad). Jeg kender en kæde der vokser veldigt, men endnu ikke er på plads i Sverige. Bedste pizza efter min vurdering. Jeg har selv vurderet at bringe denne til Sverige, men da som en "silent" finansiel partner. 2) Udenlandsk mad-butik med færdigretter (ikke frosne). Dvs. at foruden chips med vinegar, macaroni & cheese, ægte peanut butter osv. så skal det også være et lille udvalg af aftensmad der kan købes med hjem og varmes.
Lynge Besvaret August 19, 2008 Rapporter Besvaret August 19, 2008 Yes lige præcis dem køber jeg med glæde, dog næppe nok til et solidt forretnings grundlag:laugh: chips med vinegar
plup Besvaret August 19, 2008 Rapporter Besvaret August 19, 2008 ParadIS - åh, det savner jeg virkelig! Et virkelig godt italiensk pizzaria - ingen amerikansk pizza til mig, tak En god italiensk café med ægte café latte, italienske sandwich og kager :th2: Børneskobutik - hvor pokker ligger de henne Bager - som de andre har foreslået Bortset fra det, hvis man skal være selvstændig er det vel ret vigtigt at kende til den enkelte branche, før man investerer en hulens masse penge og tid.
Nenad Besvaret August 20, 2008 Rapporter Besvaret August 20, 2008 Svømmehal, p-pladser og måske flere svensker i nogle dele af Malmö Jeg savner en svømmehal samt flere legepladser, der er nogle med der er altid overfyldt. Mvh Nenad
bozzen Besvaret August 20, 2008 Rapporter Besvaret August 20, 2008 Det findes 1000 cafeér, men det er ju allesammen cafébarer! hvad med en rigtig sunday brunch bar? Generellt så tror jeg at en restaurang er en bra idé, specielt en med lidt bedre ideér end merparten af de som findes ( Bøf Black & white, bøf bernaisesauce, steakhouse style ) Så en god kvalitetsrestaurang a la Vespa måske? billig, med god kvalitetsmad. Kbh har en væld af gode steder, Malmö er bare deprimerende.. Edit stavebøf ( og der er nok mere af dem )
repeat Besvaret August 22, 2008 Rapporter Besvaret August 22, 2008 Helt enig med svømmehaller.....det er en kæmpe mangelvare. Og gerne nogle med babysvømning:D Dog mht legepladser, må det være det kvarter du bor i. Jeg kan ikke gå 1 km hen til den lokale ICA uden at skulle forbi 3 legepladser. Det tager mig minimum 1½ time at gå ned for at handle,når jeg har hentet min datter:rolleye: Svømmehal, p-pladser og måske flere svensker i nogle dele af Malmö Jeg savner en svømmehal samt flere legepladser, der er nogle med der er altid overfyldt. Mvh Nenad
credde Besvaret August 26, 2008 Rapporter Besvaret August 26, 2008 Dansk bager. Lune te-birkes' date=' basser, franskbrød, Kærgården m.m....også om søndagen! Og gerne med udbringningsservice, så man kan bestille lidt tid i forvejen. Både praktisk ved større ting - men sandelig også til en søndag morgen med tømmermænd :D[/quote'] Hørt og den må gerne placeres i Vellinge :th2:
credde Besvaret August 26, 2008 Rapporter Besvaret August 26, 2008 Måske du åbner den første Dominos Pizza i Sverige? Eller den første T.G.I. Friday's i Danmark? Åh ja en Friday's kunne nu være fedt nok, kom der nogle gange da jeg arbejdede i Lima, Peru - så hvis de kan have én der, hvorfor så ikke Malmö ;) Eller hvad med en Hooters
Lollikken Besvaret August 26, 2008 Rapporter Besvaret August 26, 2008 Åh ja en Friday's kunne nu være fedt nok, kom der nogle gange da jeg arbejdede i Lima, Peru - så hvis de kan have én der, hvorfor så ikke Malmö ;) Eller hvad med en Hooters Ifølge forsiden så er der allerede nogen der er etableret i Sverige .. så må det jo bare være at gribe knoglen :)
testeren Besvaret August 28, 2008 Rapporter Besvaret August 28, 2008 ParadIS - åh, det savner jeg virkelig! Et virkelig godt italiensk pizzaria - ingen amerikansk pizza til mig, tak Jeg troede også Paradis var himlen, men når man har været i den sicilianske på Drottningstorget, så glemmer man ALT om Paradis som egentlig er ret ordinær! Pizza - jeg kan anbefale VESPA der ligger på den lille parkeringsplads ved Burger King ved Gustav Adolfs Torg - det er fremragende - og de har også en filial i Lund :-)
splint Besvaret August 29, 2008 Rapporter Besvaret August 29, 2008 Det der mangler i Malmø er helt sikkert et værtshus/diskotek hvor kun rygere er ansat og der kun er adgang for rygere. Der vil helt sikkert være run på.
MRoderick Besvaret August 29, 2008 Rapporter Besvaret August 29, 2008 Det der mangler i Malmø er helt sikkert et værtshus/diskotek hvor kun rygere er ansat og der kun er adgang for rygere. Der vil helt sikkert være run på. Så et udendørs diskotek?
Guest jxhab Besvaret August 29, 2008 Rapporter Besvaret August 29, 2008 Så et udendørs diskotek? Nederste del af etage, der kan man da fint ryge - plus de fleste steder på lilla torg
BS Besvaret August 31, 2008 Rapporter Besvaret August 31, 2008 Back to topic! Jeg var på besøg i Frederecia og oplevede noget smart som du med fordel kunne indføre herovre. www.i-need.dk Morgenmad bragt til døren med online bestilling til rigtig gode priser!
Gio Besvaret August 31, 2008 Rapporter Besvaret August 31, 2008 Morgenmad bragt til døren med online bestilling til rigtig gode priser!...som jeg har foreslået indtil flere gange herinde
BS Besvaret August 31, 2008 Rapporter Besvaret August 31, 2008 ...som jeg har foreslået indtil flere gange herinde Må være gået tabt i strømmen af indlæg i tråden her :D
Gio Besvaret August 31, 2008 Rapporter Besvaret August 31, 2008 Må være gået tabtIkke bare i denne tråd' date=' faktisk. Men kan se nogle [i']har nappet min gode idé nu. :th2:
Guest DorteT Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 hmmm....... hvad med eeennn....... DRIVE-IN-BIO????!! Behøver måske ikke ligge så'en HELT centalt i Malmö, men bare i en nogenlunde fornuftig afstand
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu