jpc Skrevet August 31, 2008 Rapporter Skrevet August 31, 2008 Nogen, der ved, om/hvornår vi får mulighed for at se DR update igen herovre?
thomas_lund Besvaret August 31, 2008 Rapporter Besvaret August 31, 2008 Øh - jeg har lige set DR update via DVB-T Så hvad mener du præcist?
BS Besvaret August 31, 2008 Rapporter Besvaret August 31, 2008 Øh - jeg har lige set DR update via DVB-T Så hvad mener du præcist? Kan du ikke komme med nogen oplysninger om på hvilket bånd man hitter den? Og hvilken kanal plads måske? Lidt lettere at end at søge det hele igennem.
Lollikken Besvaret August 31, 2008 Rapporter Besvaret August 31, 2008 Nogen' date=' der ved, om/hvornår vi får mulighed for at se DR update igen herovre? [/quote'] Jeg antager du mener via nettet. Det må være fornyligt at de har blokkeret udenlandske IP'er. Jeg har da været på DRs TV sider for nyligt ... Dog tror jeg ikke du skal forvente at DR.dk åbner for udenlandske IPer i fremtiden. Samme er set hos tysk og engelsk tv. Men det er vel meget fair at det kun er de danske licensbetalere der har adgang til godterne :)
jpc Besvaret August 31, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 31, 2008 Jeg antager du mener via nettet. Det må være fornyligt at de har blokkeret udenlandske IP'er. Jeg har da været på DRs TV sider for nyligt ... Dog tror jeg ikke du skal forvente at DR.dk åbner for udenlandske IPer i fremtiden. Samme er set hos tysk og engelsk tv. Men det er vel meget fair at det kun er de danske licensbetalere der har adgang til godterne :) Jamen, blokeringen lavede de, da OL begyndte, fordi de ikke havde rettigheder til at udsende OL over nettet til udlandet, heri indbefattet via dr update. Før OL kunne vi også her i Sverige se dr update over nettet, og jeg regnede derfor med, at så snart OL var ovre, så ville de åbne op igen. Derfor spørger jeg, om nogen kender nogle flere detaljer om hvornår/hvorvidt de vil åbne igen...???
dannemare Besvaret August 31, 2008 Rapporter Besvaret August 31, 2008 Kan du ikke komme med nogen oplysninger om på hvilket bånd man hitter den? Og hvilken kanal plads måske? Lidt lettere at end at søge det hele igennem. Jeg hiver den ned på frekvens 714 MHz ifølge vores billige Thomson digitaltuner i soveværelset, men nu er jeg så blevet lidt forvirret, for den påstår samtidig, at også DR1, DR2 samt TV2 forefindes på selvsamme frekvens (dog med andre værdier for Video PID, Audio PID, etc). Ved ikke så meget om TV-frekvenser og specielt ikke DVB-T... :o Hermed alle kanaloplysningerne for DR UPDATE, som de fremgår af Thomson'en: Channel DR UPDATE Frequency 714.000 Video PID 311 Audio PID 321 Service ID 103 Transport ID 1007 Original Net ID 84000 Ved ikke, om det kan bruges...? Tilføjelse: Fandt dette link, som ligeledes nævner 714 for de danske kanaler.
Gio Besvaret September 1, 2008 Rapporter Besvaret September 1, 2008 Før OL kunne vi også her i Sverige se dr update over nettet, og jeg regnede derfor med, at så snart OL var ovre, så ville de åbne op igen. Derfor spørger jeg, om nogen kender nogle flere detaljer om hvornår/hvorvidt de vil åbne igen...??? Jeg tror du vil komme langt med at kontakte DR direkte.
jpc Besvaret September 1, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 1, 2008 Jeg tror du vil komme langt med at kontakte DR direkte. De oplyser, at det er fordi der stadig ligger klip fra OL, som de ikke har rettigheder til at udsende til udlandet. Først når de er væk (om en uge eller to) bliver det igen muligt at se DR Update over nettet her i S.
Gio Besvaret September 1, 2008 Rapporter Besvaret September 1, 2008 De oplyser, at det er fordi der stadig ligger klip fra OL, som de ikke har rettigheder til at udsende til udlandet. Først når de er væk (om en uge eller to) bliver det igen muligt at se DR Update over nettet her i S.Super...det giver jo god mening
LotteB Besvaret September 1, 2008 Rapporter Besvaret September 1, 2008 De oplyser, at det er fordi der stadig ligger klip fra OL, som de ikke har rettigheder til at udsende til udlandet. Først når de er væk (om en uge eller to) bliver det igen muligt at se DR Update over nettet her i S. Super...det giver jo god mening Ja, det giver god mening, men desværre også rigtig mange henvendelser om netop dette:( Men jeg kan love for, at der bliver arbejdet på sagen. Desværre er det ikke altid tingene flasker sig lige så hurtigt som ønsket i et hus, hvor mange afdelinger er involveret, men 1 til 2 uger er også den tidshorisont jeg har fået bekræftet d.d.:)
Gio Besvaret September 1, 2008 Rapporter Besvaret September 1, 2008 men 1 til 2 uger er også den tidshorisont jeg har fået bekræftet d.d.:)...medmindre der er vand i kælderen igen :o
LotteB Besvaret September 1, 2008 Rapporter Besvaret September 1, 2008 ...medmindre der er vand i kælderen igen :o uhh ja, gummirøjser er et must, for at færdes der efterhånden:scared:
BS Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 Jeg hiver den ned på frekvens 714 MHz ifølge vores billige Thomson digitaltuner i soveværelset, men nu er jeg så blevet lidt forvirret, for den påstår samtidig, at også DR1, DR2 samt TV2 forefindes på selvsamme frekvens (dog med andre værdier for Video PID, Audio PID, etc). Ved ikke så meget om TV-frekvenser og specielt ikke DVB-T... :o Hermed alle kanaloplysningerne for DR UPDATE, som de fremgår af Thomson'en: Channel DR UPDATE Frequency 714.000 Video PID 311 Audio PID 321 Service ID 103 Transport ID 1007 Original Net ID 84000 Ved ikke, om det kan bruges...? Tilføjelse: Fandt dette link, som ligeledes nævner 714 for de danske kanaler. Thanx. Det var det jeg søgte. Må prøve og se hvad samsung'en siger til det.
jpc Besvaret September 4, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 4, 2008 Update Så er DR Update tilgængelig igen
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu