larscph Skrevet September 27, 2008 Rapporter Skrevet September 27, 2008 Hey folks... Er der én der ligger inden med en newzbin konto som kunne have lyst til at sende mig en invitation? Har lige opdatet min Synology DS207 så den nu supporterer nzb filer - og det må da lige prøves :) mail... lars (at) landligt (dot) dk
larscph Besvaret September 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 27, 2008 Hep.. Got it - tak for hjælpen! :th2::th2::th2:
BS Besvaret September 27, 2008 Rapporter Besvaret September 27, 2008 og for os andre hvis nysgerrighed er blevet vækket kraftigt...kan der så løftes et lille slør for hvad vi har med at gøre her? :D
Guest jxhab Besvaret September 27, 2008 Rapporter Besvaret September 27, 2008 og for os andre hvis nysgerrighed er blevet vækket kraftigt...kan der så løftes et lille slør for hvad vi har med at gøre her? :D Søg på google efter enmet, jeg vil nødigt poste links der ligger i gråzonen :)
TDC Besvaret September 27, 2008 Rapporter Besvaret September 27, 2008 Grå zone - nej da. .Nzb er bare en overbygning til det gode gamle NNTp - Usenet. Wikipedia om NZB. At det er så er muligt at finde alt muligt materiale ude i den store verden er en anden sag. Men .nzb og usenet i sig selv er der nu ikke noget ulovligt i.
Guest jxhab Besvaret September 27, 2008 Rapporter Besvaret September 27, 2008 Grå zone - nej da. .Nzb er bare en overbygning til det gode gamle NNTp - Usenet. Wikipedia om NZB. At det er så er muligt at finde alt muligt materiale ude i den store verden er en anden sag. Men .nzb og usenet i sig selv er der nu ikke noget ulovligt i. Nej det ved jeg godt :) .. jeg er selv glad for usenet og har brugt det i rigtig mange år :) Men udover det så mangler jeg egentlig også en invitation :)
larscph Besvaret September 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 27, 2008 Men udover det så mangler jeg egentlig også en invitation :) Jeg deler gerne ud.. Når jeg engang kan - for der går "tid" (as in: jeg ved ikke hvor meget tid) før man får invitationer til rådighed som man kan sende til andre.
TDC Besvaret September 27, 2008 Rapporter Besvaret September 27, 2008 du har 8 uger inden du kan sende invititationer ud
Menace Besvaret September 28, 2008 Rapporter Besvaret September 28, 2008 nu behøver man ikke lige bruge newzbin til at søge, men der er mange andre sider jeg har dog 5 invitationer til uddeling, skriv mail :-)
giffer Besvaret November 8, 2008 Rapporter Besvaret November 8, 2008 Newzbin invitation Hej Hvis der er en der har en newzbin invitation i overskud,vil jeg blive rigtig glad for at få en.. Mvh Torben giffer@city.dk
Mikuz Besvaret January 6, 2009 Rapporter Besvaret January 6, 2009 Newzbin invitation :D Hejsa Gutter :) Hvis der er en der har en newzbin invitation i overskud,vil jeg blive rigtig glad for at få en.. :) Min mail : GameDiesel@hotmail.com Mvh Mike Andreasen
Mikuz Besvaret January 6, 2009 Rapporter Besvaret January 6, 2009 tak Menace du er en skat :d du er på min kærligheds plads nr 1 :D
Raveie Besvaret January 6, 2009 Rapporter Besvaret January 6, 2009 Hey Menace Hvis du skulle have en til i overskud kunne jeg da godt tænke mig en invite. Email: raveie@ofir.dk
Don A Besvaret January 6, 2009 Rapporter Besvaret January 6, 2009 hvad er det i får :) er det torrent
Gio Besvaret January 6, 2009 Rapporter Besvaret January 6, 2009 hvad er det i får :) er det torrenthttp://en.wikipedia.org/wiki/Newzbin
Menace Besvaret January 7, 2009 Rapporter Besvaret January 7, 2009 Hey Menace Hvis du skulle have en til i overskud kunne jeg da godt tænke mig en invite. Email: raveie@ofir.dk done
anderspier Besvaret February 5, 2009 Rapporter Besvaret February 5, 2009 Nogen som har en newzbin invitation Nogen som har en newzbin invitation
GoldMan Besvaret February 5, 2009 Rapporter Besvaret February 5, 2009 Nogen som har en newzbin invitation Det er jo en betalings side... Skal man have invite? :)
larscph Besvaret February 11, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 11, 2009 Det er jo en betalings side... Skal man have invite? :) Ja du skal invites for at oprette en bruger hos dem.
Recommended Posts