Basse Besvaret February 3, 2009 Rapporter Besvaret February 3, 2009 Jeg må melde pas idag - kan se min forkølelses ikke egner sig til fysiskudfoldelse ud over arbejde :(
Don A Besvaret February 3, 2009 Rapporter Besvaret February 3, 2009 oki. hvem kommer så, bare såjeg ikke møder op alene :)
dannemare Besvaret February 3, 2009 Rapporter Besvaret February 3, 2009 oki. hvem kommer så' date=' bare såjeg ikke møder op alene :)[/quote'] Vi tror umiddelbart, at vi alle, med undtagelse af Basse, kommer. Og Kress, hvis du læser med her, så dukker du self. også bare op.
Don A Besvaret February 3, 2009 Rapporter Besvaret February 3, 2009 møder man bare op i hallen og håber et dansk navn og så håber nogen svare. ellers må en godt lige smide en SMS til mig på 28106776 hvis der er mulighed for det. :) ang hvis det er et bestem sted man skal henvende sig.
Miriam Besvaret February 3, 2009 Rapporter Besvaret February 3, 2009 møder man bare op i hallen og håber et dansk navn og så håber nogen svare. ellers må en godt lige smide en SMS til mig på 28106776 hvis der er mulighed for det. :) ang hvis det er et bestem sted man skal henvende sig. du kommer bare op, det er kun os og en far og søn der spiller :) Men ring til mig på 3122 5060 hvis du ikke kan finde det, der kan være lidt krænglet :)
Don A Besvaret February 3, 2009 Rapporter Besvaret February 3, 2009 hey. fedt. ringer hvis jeg ikke hitte rundt. ses sener
Basse Besvaret February 3, 2009 Rapporter Besvaret February 3, 2009 du kommer bare op, det er kun os og en far og søn der spiller :) Men ring til mig på 3122 5060 hvis du ikke kan finde det, der kan være lidt krænglet :) Jeg kan personligt garantere at Miriam er en god vejviser hehe - kunne heller ikke finde rundt, første gang jeg var derude. Men pas på Dannemare, han napper din p-plads lige foran næsen på dig, hvis han kan komme afsted med det hehe
dannemare Besvaret February 3, 2009 Rapporter Besvaret February 3, 2009 Jeg kan personligt garantere at Miriam er en god vejviser hehe - kunne heller ikke finde rundt, første gang jeg var derude. Men pas på Dannemare, han napper din p-plads lige foran næsen på dig, hvis han kan komme afsted med det hehe :laugh:
Don A Besvaret February 3, 2009 Rapporter Besvaret February 3, 2009 At jeg napper P-pladsen.. Ikke denne gang. Cheften ville spille bordfodbold inde jeg kunne køre :D Men næsten gang må jeg sgu lige våge op så jeg ikke tabe alle kampe igen.. Hve, var det jeg spillet imod idag endelig :) har kørt på i 17 timer nu så er godt flad på batterier. Ses tirsdag Det var hugsomt. Selvom nogen dog er af højer spille standart end mig selv :)
dannemare Besvaret February 4, 2009 Rapporter Besvaret February 4, 2009 Hve' date=' var det jeg spillet imod idag endelig :) har kørt på i 17 timer nu så er godt flad på batterier. Ses tirsdag[/quote'] Det var mig, du spillede mod. :) Yeps, ses tirsdag. Så håber vi, at Basse også er frisk igen.
Basse Besvaret February 4, 2009 Rapporter Besvaret February 4, 2009 Dannemare, har du fundet en du kan tæske ? - så må jeg hellere blive frisk til på tirsdag, så du kan sættes lidt på plads igen hehe. Ej det er bare gas :-) Ender jo med jeg blir tvunget til at få tæsk af miriam eller Anders hehe,...ufff hehe..
Don A Besvaret February 8, 2009 Rapporter Besvaret February 8, 2009 Ville bare lige sige at jeg er klar igen tirsdag, men fornyet batterier.. :)
Basse Besvaret February 8, 2009 Rapporter Besvaret February 8, 2009 satser på jeg er blevet rask til tirsdag også -
Don A Besvaret February 10, 2009 Rapporter Besvaret February 10, 2009 humm,. når men jeg dummer op. Så må vi se om der kommer nogen til et spil..
dannemare Besvaret February 10, 2009 Rapporter Besvaret February 10, 2009 humm' date='. når men jeg dummer op. Så må vi se om der kommer nogen til et spil..[/quote'] Jeg kommer.
Basse Besvaret February 10, 2009 Rapporter Besvaret February 10, 2009 Kan mærke på min hosten og snotten, at jeg ikke skal ud og pruste idag...... Men så blir det vel også helt perfekt ? 2 mand ?, istedet for 3 :-)
Gio Besvaret February 10, 2009 Rapporter Besvaret February 10, 2009 Det dér bordtennis er da ikke for godt for helbreddet, tilsyneladende. Synes tråden taler sit tydelige sprog
Basse Besvaret February 10, 2009 Rapporter Besvaret February 10, 2009 Det dér bordtennis er da ikke for godt for helbreddet' date=' tilsyneladende. Synes tråden taler sit tydelige sprog [/quote'] Hehe, det er sq vejret og kollegaer der kommer for tideligt på arbejde efter sygdom, der er skyld i mit fravær - ikke bordtennisen :D Og ja Gio, kom med ud og spil - Du kan ikke sidde oppe i dit hus og nørde IT hele tiden jo :D
Miriam Besvaret February 16, 2009 Rapporter Besvaret February 16, 2009 Håber i er klar i morgen, regner med at skal gøre comeback/være reserve i weekenden ....tror jeg får ørene i maskinen :)
michael og carina Besvaret February 16, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 16, 2009 Jeg kommer, skal lige høre Anders med den octavia. Blev du tusset Miriam?
Miriam Besvaret February 16, 2009 Rapporter Besvaret February 16, 2009 Blev du tusset Miriam? ik endnu men MEGET snart, onsdag og torsdag :)
jacobe Besvaret February 16, 2009 Rapporter Besvaret February 16, 2009 Hm, det lyder sgu da meget sjovt og hyggeligt, dét hersens.... må man være med?? Skal godtnok lige ud og finde mig et bat...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu