Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Spøgelsesbilist på Øresundsbroen http://ekstrabladet.dk/112/article1070307.ece En lille mørk bil kører lige nu i den forkerte retning på Amagermotorvejen - den har foreløbig ramt tre modkørende biler, og politiet jager nu bilisten Københavns Politis centrale vagtleder har netop modtaget en anmeldelse om en spøgelsesbilist på Amagermotorvejen ved lufthavnen. Ifølge anmeldelsen skulle en lille mørk bil være kørt over Øresundsbroen i den forkerte køreretning. - Vi har folk derude nu, men har endnu ikke set bilen, siger den centrale vagtchef John Hansen til ekstrabladet.dk. Bilen skulle have ramt tre modkørende biler på vejen. Der er dog ikke meldt om tilskadekomne. - Tilsyneladende er ingen kommet til skade, men vi forsøger selvfølgelig at finde bilen og få den standset, siger John Hansen. Han kan endnu ikke oplyse, i hvilken retning bilen kører.

Besvaret

Jeg tror jeg ville dø af skræk hvis jeg mødte en modkørende i tunnelen.... Hvor fanden kører man hen?!? Det er til gengæld usandsynligt ringe at de ikke har fået hapset den tosse endnu....

Besvaret

det jo total latterligt at tænke over hvor meget vi som bruger af tunnel og bro betaller til vedligeholdelse når de ikke engang kan finde ud af bruge kamera'ne/ skærme

Besvaret

Så var er den om manden... Så er der den om manden der var på vej hjem fra arbejde. Konen ringer og siger: Du skal köre forsigtigt, de har lige sagt i radionen at der er en spögelses bilist på den vej du plejer at köre ! En !! Der er sgu da flere hundrede !!:lol:

Besvaret

Spøgelsesbilist løs på Amager Københavns Politi forsøgte her til af*ten at finde og stoppe en spøgelsesbil*ist på Amagermotorvejen ved Kastrup lufthavn. Ifølge anmeldelsen skulle en lille mørk bil være kørt over Øresunds*broen i den forkerte køreretning. "Vi sendte vores folk ud for at stand*se den, men den er væk, og vi har ikke fundet den," siger den centrale vagt*chef John Hansen til ekstrabladet.dk. Bilen ramte tre modkørende biler på vejen. Der er dog ingen meldinger om tilskadekomne." http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-16809250.html?forside Ja, hvad skal jeg sige.... Gad vide om han kørte ned om rundkørslen ved lufthavnen eller direkte på Amagerstrandvej eller hvad den nu hedder ved lufthavnen:rolleye: Mvh Nenad

Besvaret

der er nok nogle af de mennesker der sidder og kigger på de skärme der skal til at finde et nyt job... men ok det gir ordet spögelsesbilist en helt ny betydelse når ingen af dem har set ham og politiet ikke kan finde ham

Besvaret
Så er der den om manden der var på vej hjem fra arbejde. Konen ringer og siger: Du skal köre forsigtigt' date=' de har lige sagt i radionen at der er en spögelses bilist på den vej du plejer at köre ! En !! Der er sgu da flere hundrede !!:lol:[/quote'] :laugh::laugh::laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...