hpn Skrevet October 15, 2008 Rapporter Skrevet October 15, 2008 Er der nogle gode forslag til, hvor man kan få en bærbar - uden software? Vi har allerede Windows XP, og jeg vil ikke have vista! Den skal bare bruges til alm brug (ingen online-spil).
Don A Besvaret October 15, 2008 Rapporter Besvaret October 15, 2008 er der et god tilbud på vej fra zepto måske til sunddat
Guest Trine Besvaret October 15, 2008 Rapporter Besvaret October 15, 2008 Altså det er lidt sparsomt hvad du slynger ud af krav:) Men jeg kiggede på en Toshiba til min mor i netop denne uge.. Det virkede som et ret godt tilbud til en der bruger sin PC til hjemmebrug, måske lidt billedbehandling og den slags.. Toshiba Satl350D10z til 5990 i Elgiganten.. 17" skærm og ganske ok specifikationer... det havde 8 på lager igår i Jägersro
Miriam Besvaret October 15, 2008 Rapporter Besvaret October 15, 2008 er der et god tilbud på vej fra zepto måske til sunddat ja, kunne da sikkert godt finde ud af noget mængde rabat hvis der er flere der skal bruge :)
Homer Besvaret October 15, 2008 Rapporter Besvaret October 15, 2008 Jeg ville vælge Dells nye Latitude E-serie; den kan vælges med "Vista-downgrade", dvs. XP som styresystem... Og Dell giver altid rabat!! :)
Don A Besvaret October 15, 2008 Rapporter Besvaret October 15, 2008 den her må være god, den er godt nok dyr, i al fald før den blev sat ned med 4500kr.. det er ikke en bærbar
Homer Besvaret October 15, 2008 Rapporter Besvaret October 15, 2008 den her må være god' date=' den er godt nok dyr, i al fald før den blev sat ned med 4500kr.. det er ikke en bærbar[/quote'] Sidder du og ryger fede??
Don A Besvaret October 15, 2008 Rapporter Besvaret October 15, 2008 Sidder du og ryger fede?? jaaa maaann,.. http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?b=&c=dk&cs=dkdhs1&l=da&oc=D10X608&rbc=D10X608&s=dhs den her self :-)
Don A Besvaret October 15, 2008 Rapporter Besvaret October 15, 2008 zepto.dk :) men kunne da være sjovt at se hvad rabat man kunne få ved køb af +10stk ca. hvis man kunne få en god rabat så kunne det være der var nogen der var friske..
Miriam Besvaret October 15, 2008 Rapporter Besvaret October 15, 2008 men kunne da være sjovt at se hvad rabat man kunne få ved køb af +10stk ca. hvis man kunne få en god rabat så kunne det være der var nogen der var friske.. hvad er en god rabat syntes du ?
Don A Besvaret October 15, 2008 Rapporter Besvaret October 15, 2008 hvad er en god rabat syntes du ? uha.. 100% til mig og 0% til dig ej, ved ikke lige hvor meget rabat man kan lave på en bærbar. men 20% ville da ikke være dumt. men aner intet om det.. syntes bare det kunne være sjovt at se hvad men kunne få. kunne jo så være der var nogen der have interresse..:)
Gio Besvaret October 15, 2008 Rapporter Besvaret October 15, 2008 Personligt var jeg nok nærmere interesseret i en go' pris på Zepto's LCD-TV - men det er nok bare mig...og en hel del OT. Så tilbage til tråden
Miriam Besvaret October 15, 2008 Rapporter Besvaret October 15, 2008 Personligt var jeg nok nærmere interesseret i en go' pris på Zepto's LCD-TV - men det er nok bare mig...og en hel del OT. Så tilbage til tråden ja og hvis der er flere der er det, må vi jo se hvad vi kan gøre det, hvis der ligges en samlet ordre :)
Don A Besvaret October 15, 2008 Rapporter Besvaret October 15, 2008 ja og hvis der er flere der er det' date=' må vi jo se hvad vi kan gøre det, hvis der ligges en samlet ordre :)[/quote'] måske du skulle undersøge hvor meget der skal bestilles før det kan betale sig :)
Nils Besvaret October 15, 2008 Rapporter Besvaret October 15, 2008 Er der nogle gode forslag til, hvor man kan få en bærbar - uden software? Vi har allerede Windows XP, og jeg vil ikke have vista! Den skal bare bruges til alm brug (ingen online-spil). Til almindeligt brug uden software Et forslag: www.laptops.dk :)
hpn Besvaret October 15, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 15, 2008 Til almindeligt brug uden software Et forslag: www.laptops.dk :) ja, altså jeg har allerede de programmer, jeg skal bruge (dog ikke drivers osv). Hvad jeg mente er, at jeg ikk vil have en af dem fra en käde, hvor alt er klart til at köre med Vista og Norton. Tak for svarene... vil kigge lidt på det.
Miriam Besvaret October 15, 2008 Rapporter Besvaret October 15, 2008 ja, altså jeg har allerede de programmer, jeg skal bruge (dog ikke drivers osv). Hvad jeg mente er, at jeg ikk vil have en af dem fra en käde, hvor alt er klart til at köre med Vista og Norton. Tak for svarene... vil kigge lidt på det. Hos Zepto bliver den bygge udfra de ting du vil have i den, lidt som at konfigurere en bil, bare noget billigere :)
Homer Besvaret October 15, 2008 Rapporter Besvaret October 15, 2008 Hos Zepto bliver den bygge udfra de ting du vil have i den' date=' lidt som at konfigurere en bil, bare noget billigere :)[/quote'] Det er sgu smart!! Godt fundet på!! :th2:
Lasse Besvaret October 15, 2008 Rapporter Besvaret October 15, 2008 Jeg kan kun anbefale de nye eee minilaptops. Har købt denne til konen med LINUX på, og den kører super godt. Man skal dog kunne leve med en lille skærm og småt tastatur. Fordelen er på den anden side at den er utrolig nem at transportere, kan være i en dametaske eller lignende. Der kan også laves dual boot, så den samtidig kører windows (nok kun XP). 2000 kr for en laptop er da fantastisk :th2:
Don A Besvaret October 16, 2008 Rapporter Besvaret October 16, 2008 Jeg kan kun anbefale de nye eee minilaptops. Har købt denne til konen med LINUX på' date= og den kører super godt. Man skal dog kunne leve med en lille skærm og småt tastatur. Fordelen er på den anden side at den er utrolig nem at transportere, kan være i en dametaske eller lignende. Der kan også laves dual boot, så den samtidig kører windows (nok kun XP). 2000 kr for en laptop er da fantastisk :th2: ja det er en god pris. ville dog ikke købe hos GetMore da der har været mange probs med det i pressen..
hpn Besvaret October 16, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 16, 2008 Hos Zepto bliver den bygge udfra de ting du vil have i den' date=' lidt som at konfigurere en bil, bare noget billigere :)[/quote'] Det var sådan noget, jeg var på udkig efter. Vi sammensatte selv vores stationäre, og det har väret helt fint.
Lasse Besvaret October 16, 2008 Rapporter Besvaret October 16, 2008 ja det er en god pris. ville dog ikke købe hos GetMore da der har været mange probs med det i pressen.. Vi købte i Sverige, mener det var hos Komplett.se, men vi valgte bare den billigste forhandler på listen på daværende tidspunkt. http://www.pricerunner.se/pl/27-1130936/Baerbara-datorer/ASUS-Eee-PC-900-Intel-Celeron-900MHz-1024MB-16GB-TFT-8.9-Linux-priser
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu