michael k Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 Og Michael gravede sig længere og længere og længere ned........og længere.......længere........ og hvad kalder du så det gio???
Gio Besvaret October 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 20, 2008 og hvad kalder du så det gio???Det var nu bare en henvisning til' date=' at du konverserer med debattens mest stædige person - under nyt nick. I det tilfælde du [i']ikke var klar over det. Men det ser ud til, at det er du :th2: sup3rior: Ja - bestemt. Hun hedder Anna, og er super-effektiv.
sup3rior Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 Det var nu bare en henvisning til' date=' at du konverserer med debattens mest stædige person - under nyt nick. I det tilfælde du [i']ikke var klar over det. Men det ser ud til, at det er du :th2: sup3rior: Ja - bestemt. Hun hedder Anna, og er super-effektiv. Kan man møde hende
michael k Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 ah troede det var en "stop så" hentydning .. men ja vidste det godt der er vidst kun en herinde jeg har set skrive om starlet og audi men fangede den faktisk först lige da jeg havde svaret på hans indläg hehe
dannemare Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 Hun hedder Anna' date=' og er super-effektiv.[/quote'] Jaja, men hold nu lige et vågent øje med hende alligevel, ikk'. ;) "Då kom den dagen jag inte trodde fanns..." :D
Rikke Rost Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 Tak for det Jesper..... Jeg har lånt min kones profil et øjeblik, da Steen har lukket min Buddha profil ned. Michael K.... Når du tydeligvis ikke er klar over hvordan et regnskab for en virksomhed hænger sammen og i den henseende, hvilke muligheder der for at bogføre tab osv, så vil jeg mene du er på ganske tynd is. Er du stadig overbevist om at det offentlige dækker virksomheders tab på kunder og du kender nogen med den erfaring, så er jeg helt sikker på at der er nogle aviser og andre medier der meget gerne vil høre om det. Det var nu bare en henvisning til' date=' at du konverserer med debattens mest stædige person - under nyt nick. I det tilfælde du [i']ikke var klar over det. Men det ser ud til, at det er du :th2: sup3rior: Ja - bestemt. Hun hedder Anna, og er super-effektiv.
SanneJ Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 Tak for det Jesper..... Jeg har lånt min kones profil et øjeblik' date=' da Steen har lukket min Buddha profil ned. [/quote']Det er nu ikke så svært at gætte;), buddha forsvinder og der kommer en "Rikke" som 100% ikke er en pige:rolleyes: Men velkommen tilbage:)
michael k Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 Tak for det Jesper..... Jeg har lånt min kones profil et øjeblik, da Steen har lukket min Buddha profil ned. Michael K.... Når du tydeligvis ikke er klar over hvordan et regnskab for en virksomhed hænger sammen og i den henseende, hvilke muligheder der for at bogføre tab osv, så vil jeg mene du er på ganske tynd is. Er du stadig overbevist om at det offentlige dækker virksomheders tab på kunder og du kender nogen med den erfaring, så er jeg helt sikker på at der er nogle aviser og andre medier der meget gerne vil høre om det. netop derfor trak jeg mig lidt tilbage og blankt indrömmede at jeg ikke vidste nok om det men gladeligt skulle undersöge hvordan det hang sammen... det ändrer stadig ikke på hvor usammenhängende din post var
Guest jxhab Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 netop derfor trak jeg mig lidt tilbage og blankt indrömmede at jeg ikke vidste nok om det men gladeligt skulle undersöge hvordan det hang sammen... det ändrer stadig ikke på hvor usammenhängende din post var I korte træk så skal bezinselskabet stadig betale.. dvs. de skal stadig betale afgiften til staten, co2 osv osv og hvis der er en der løber med 100 liter fra en tankstation, så skal benzinselskabet dækket det i sidste end, så det kan godt være forpagteren kan afskrive det som tab - men som jeg sagde, så skal nogen betale regningen, der er ingentin der er gratis i denne verden, så som med så meget andet, så skal én eller anden betale regningen...
Gio Besvaret October 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 20, 2008 Tak for det Jesper..... Jeg har lånt min kones profil et øjeblik' date=' da Steen har lukket min Buddha profil ned.[/quote']Du har en PM.
Paul Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 Forudbetaling på benzin - så kom ikke her...
Miriam Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 Vi var sammen med et sæt venner i weekenden, som også var blevet bedt om kørekort, og det var i en dansk bil, så det er ikke kun svenskerne... Michael skulle også vise kørekort forleden dag, og der fortalte tankmandan at han i sidste måneden har haft folk der var kørt væk for 24.000 tilsammen. Jeg tror da helt sikkert de får dækket tabet, men der går jo tid, men at behandle sådan en sag, så han ligger sikker ude med en helt masse og der er sikkert også en selvrisiko, så det er vel derfor de tager forholdsregler.
Gio Besvaret October 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 20, 2008 Hvor hulen er begrebet "service" blevet af!? Så må de sgu', som i gamle dage, komme ud og tanke bilen op for os, og samtidig pudse vinduerne og fylde sprinklervæske på. Men, næ nej...vi skal bare gøre som det passer dem, og ikke brokke os over de skyhøje brændstofpriser (som så er faldet lidt igen)...og i det hele taget være glade for at de gider stille en optanknings-mulighed til rådighed for os iblandt pøblen.
Rikke Rost Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 Lige præcis dét der er blevet meget udbredt på de tyske motorvejsstationer.... Oplevede det 3 gange på vej hjem fra Nurburgring... Hvor hulen er begrebet "service" blevet af!? Så må de sgu', som i gamle dage, komme ud og tanke bilen op for os, og samtidig pudse vinduerne og fylde sprinklervæske på.
Don A Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 det er også chell. Tænker på den lokale OKQ8 i svedala og Q8 søborg. det er et sikkert hit hver gang. :)
Guest jxhab Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 Hvor hulen er begrebet "service" blevet af!? Så må de sgu', som i gamle dage, komme ud og tanke bilen op for os, og samtidig pudse vinduerne og fylde sprinklervæske på. Men, næ nej...vi skal bare gøre som det passer dem, og ikke brokke os over de skyhøje brændstofpriser (som så er faldet lidt igen)...og i det hele taget være glade for at de gider stille en optanknings-mulighed til rådighed for os iblandt pøblen. Ahhh.. Tag lige en tudekiks.. Fordi en forpagter gerne vil beskytte sin forretning og du ikke gider gå 5 meter ind for at vise hvem du nu er når du skal tanke ... og lad nu være med at skyde tankene de "skyhøje" benzinpriser i skoene, jeg troede godt du vidste hvordan det hang sammen?
Guest jxhab Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 "På Statoil bliver der årligt stjålet benzin for mere end 6 mio. kr., fortæller sikkerhedschef Leif Mortensen til TV2/Lorry." "Shell, Hydro Texaco og til dels Q8 bekræfter overfor TV2/Lorry at mængden af benzin, der tankes, men ikke betales for, er vokset på det seneste. I alt bliver der stjålet for ca. 20 millioner benzin fra de danske tankstationer om året." Og det var endda i 2006 .. Mon ikke det tal er steget siden .. det er noget af et "tab" for benzinselskaberne, tankene og alle andre der er impliceret.. så ja jeg kan udemærket forstå de gerne vil sikre deres forretning.. Kilde: http://www.bt.dk/article/20060706/krimi/107060088/ Det er ikke alle, der vil betale de stigende priser på benzin og diesel. Tankstationerne oplever en kraftig stigning i antallet af bilister, der stikker af fra regningen, når tanken er fuld. Det førte for to uger siden blandt andet til en udmelding fra Shell om, at de overvejer at indføre forudbetaling på alle deres benzinstationer. Og nu følger Q8 trop i en pressemeddelelse. Q8 vurderer, at brændstoftyveri koster dem omkring fire millioner kroner om året i tabte indtægter. Smertegrænsen er nu ved at være nået, og selskabet overvejer derfor at lade alle kunder betale, før de tanker på en Q8-station. I første omgang kan forudbetalingen blive indført på stationer, der er særligt udsatte for tyveri. Men Q8 vil ikke udelukke, at de strammere regler vil blive indført på alle selskabets stationer. Problemet er særligt stort på motorvejsstationer og andre steder, hvor tyvene hurtigt kan slippe væk. Opklaringsarbejdet bliver yderligere besværliggjort af, at bilerne ofte er forsynet med stjålne nummerplader. Kilde: http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php?id=12764947#related
Rene Larsen Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 Forudbetaling på benzin - så kom ikke her... Jeg forstår ikke at diverse tankselskaber ikke for længe siden har indført denne form for 'kontrol' - ikke kun i DK, men også i resten af EU. Da jeg var i USA første gang i 1992, var det en naturlig ting at gøre når der skulle tankes (den gang kunne man ikke benytte kort ved standeren). I dag kan man dog betale med kort ved standeren, næsten alle steder i USA.
MRoderick Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 Hvor hulen er begrebet "service" blevet af!? Så må de sgu', som i gamle dage, komme ud og tanke bilen op for os, og samtidig pudse vinduerne og fylde sprinklervæske på. Jeg sad lige og tænkte det samme ... og dem der laver en "service-station", kunne sikkert lokke flere kunder til :-) Når man kigger på hvad de fleste tankstationer betaler deres medarbejdere, lider de jo ikke noget nævneværdigt tab ved at ansætte et par stykker mere, kontra det at kunderne kører fra regningen. Men, et af problemerne ved at folk betaler ved standeren, er jo så at så får tanken jo ikke solgt rom-kugler, øl, smøger, chokolade, Knorr Lasagne, tandpasta og hvad man ellers lige står og mangler til en lang tur på motorvejen. Men, mon ikke der findes en mere kundevenlig løsning på problemerne, end at inddrage folks kørekort?
Guest jxhab Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 Jeg sad lige og tænkte det samme ... og dem der laver en "service-station", kunne sikkert lokke flere kunder til :-) Når man kigger på hvad de fleste tankstationer betaler deres medarbejdere, lider de jo ikke noget nævneværdigt tab ved at ansætte et par stykker mere, kontra det at kunderne kører fra regningen. Men, et af problemerne ved at folk betaler ved standeren, er jo så at så får tanken jo ikke solgt rom-kugler, øl, smøger, chokolade, Knorr Lasagne, tandpasta og hvad man ellers lige står og mangler til en lang tur på motorvejen. Men, mon ikke der findes en mere kundevenlig løsning på problemerne, end at inddrage folks kørekort? hehe ja og når man så tænker på at de fleste tanke rent faktisk tjener flere penge på at sælge sådan nogle ting end ren benzin, så kan jeg godt forstå det - men jeg forstår vitterligt ikke hvad problemet er .... hvis man er så utilfreds, så kan man jo bare tanke på en quicktank hvor man kan betale med sit kort :-)
Miriam Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 hehe ja og når man så tænker på at de fleste tanke rent faktisk tjener flere penge på at sælge sådan nogle ting end ren benzin' date=' så kan jeg godt forstå det - men jeg forstår vitterligt ikke hvad problemet er .... hvis man er så utilfreds, så kan man jo bare tanke på en quicktank hvor man kan betale med sit kort :-)[/quote'] Ja, det er jo i princip ikke anderledes end at man stortset hvergang man handler i en butik i SE, skal vise leg.
MRoderick Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 hehe ja og når man så tænker på at de fleste tanke rent faktisk tjener flere penge på at sælge sådan nogle ting end ren benzin' date=' så kan jeg godt forstå det - men jeg forstår vitterligt ikke hvad problemet er .... hvis man er så utilfreds, så kan man jo bare tanke på en quicktank hvor man kan betale med sit kort :-)[/quote'] Og så får de jo heller ikke solgt Tigerrouladen ...
mrode Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 Ja' date=' det er jo i princip ikke anderledes end at man stortset hvergang man handler i en butik i SE, skal vise leg.[/quote'] a'hva.. det må da være fordi du ser småkriminel ud ;) Jeg kan tælle antallet af gange jeg har måtte vise ID når jeg har betalt på en hånd i de tre år jeg nu har boet herovre..
lindholm Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 Jeg kan så til gengæld ikke tælle det på mine + min kærestes hænder og fødder tilsammen i de 3 måneder jeg har boet her.
Guest jxhab Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 a'hva.. det må da være fordi du ser småkriminel ud ;) Jeg kan tælle antallet af gange jeg har måtte vise ID når jeg har betalt på en hånd i de tre år jeg nu har boet herovre.. Hver gang jeg køber noget i Siba eller OnOff skal jeg vise ID om det er en vare til 400SEK eller 40.000SEK .. det er de ligeglade med
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu