skallstorp Skrevet October 20, 2008 Rapporter Skrevet October 20, 2008 Vi bor I Skurup. Vi har aldrig haft problemer med 3 däkning för. Men nu hopper den på Telia net ret så ofte. Er der andre der har fået problemer med det ?
michael k Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 ja min gör det konstant .. bor dog ved sjöbo ..
SanneJ Besvaret October 21, 2008 Rapporter Besvaret October 21, 2008 Vores gör det af og til, men synes ikke det er värre nu for tiden end tidligere. Det värste er roamingbeskederne som kan komme midt om natten, det er dog meget själdent... Men altså det er ikke et irritationsmoment i öjeblikket...
larsk Besvaret October 21, 2008 Rapporter Besvaret October 21, 2008 Vi bor I Skurup. Vi har aldrig haft problemer med 3 däkning för. Men nu hopper den på Telia net ret så ofte. Er der andre der har fået problemer med det ? Jeg bor, modsat dig, syd for Skurup og har en rimelig 3-dækning, men min telia-DK mobil gik tidligere næsten altid på andet net (oftest IQ), og det er den faktisk holdt op med, så jeg tænker at Telia har udbygget i området. Og for mig var det jo ret positivt :o Jeg ryger tilgengæld ALTID af 3's net når jeg kører af E65 omkring sturup rundkørslen. Fra 5 km før rundkørslen og til kort før Svedala. Derefter har jeg ustabilet 3-net til jeg når Oxie-afkørslen, og først der fuld effekt på 3. Ret belastende, hvis man skal tale i sin håndfrie, for samtalen ryger hele tiden.
SanneJ Besvaret October 21, 2008 Rapporter Besvaret October 21, 2008 Jeg ryger tilgengæld ALTID af 3's net når jeg kører af E65 omkring sturup rundkørslen. Fra 5 km før rundkørslen og til kort før Svedala. Derefter har jeg ustabilet 3-net til jeg når Oxie-afkørslen' date=' og først der fuld effekt på 3. Ret belastende, hvis man skal tale i sin håndfrie, for samtalen ryger hele tiden.[/quote']Ja, det er en klassiker omkring Svedala, der skal man ikke tale i tlf:)
CarTrends.dk Besvaret October 21, 2008 Rapporter Besvaret October 21, 2008 min ryger konstant på telia herhjemme når jeg indenfor, jeg nød til at gå ud på terassen før den ka fange 3, men det fordi HTC er en lorte tlf for damens SE K850i fanger 3 hele tiden :(
keno Besvaret October 21, 2008 Rapporter Besvaret October 21, 2008 Vi har haft 3 siden vi flyttede til Skurup og vi har aldrig haft særlig god dækning fra 3, den ryger konstant over på Telia/Sweden 3G... Skurup ligger i et sort hul hvad dækning af 3 mobil og andre signaler....(radio og tv)
SanneJ Besvaret October 21, 2008 Rapporter Besvaret October 21, 2008 Skurup ligger i et sort hul hvad dækning af 3 mobil og andre signaler....(radio og tv)Hvis du så hvor jeg boede ville du udfra mit indläg se, at det så ikke gälder alle steder i Skurup;)
CarTrends.dk Besvaret October 21, 2008 Rapporter Besvaret October 21, 2008 man ka få GSM booster, der monteres med en antenne indvendig og udvendig som forstærker signalet, de koster fra ca 100euro på ebay og skulle virke ret godt
Thomas Besvaret October 21, 2008 Rapporter Besvaret October 21, 2008 Vi har haft 3 siden vi flyttede til Skurup og vi har aldrig haft særlig god dækning fra 3' date=' den ryger konstant over på Telia/Sweden 3G... Skurup ligger i et sort hul hvad dækning af 3 mobil og andre signaler....(radio og tv)[/quote'] Sverige er et stort hul når det gælder 3 dækning!!!
michael k Besvaret October 21, 2008 Rapporter Besvaret October 21, 2008 Sverige er et stort hul når det gælder 3 dækning!!! haha ja de påstår de däkker 98% af sverige ... så er jeg med e de sidste 2% uanset hvor i sverige jeg befinder mig .. for både her i skåne er den aldrig på 3s net og i sthlm og halland er den heller ikke
CarTrends.dk Besvaret October 22, 2008 Rapporter Besvaret October 22, 2008 jeg syntes nu 3 dækker fint det er kun lige når jeg indendørs at den ryger på telia... husk nu på at SWEDEN også er 3 net, det er kun Sweden 3g som er fy fy, jeg ved når jeg i stockholm eller trelleborg er den tit på SWEDEN nemli og det jo stadig 3 net
Toft Besvaret October 28, 2008 Rapporter Besvaret October 28, 2008 Vi bor I Skurup. Vi har aldrig haft problemer med 3 däkning för. Men nu hopper den på Telia net ret så ofte. Er der andre der har fået problemer med det ?Nej, det sker ca. én gang i kvartalet at der ikke står SWEDEN i mit display når jeg er på hjemmebane. Jeg er meget tilfreds :)
skallstorp Besvaret October 28, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 28, 2008 Joke Hvad mener du ? Der skal vel netop IKKE stå Sweden Nej' date=' det sker ca. én gang i kvartalet at der ikke står SWEDEN i mit display når jeg er på hjemmebane. Jeg er meget tilfreds :)[/quote']
Toft Besvaret October 28, 2008 Rapporter Besvaret October 28, 2008 Hvad mener du ? Der skal vel netop IKKE stå Sweden .....
CarTrends.dk Besvaret October 29, 2008 Rapporter Besvaret October 29, 2008 SWEDEN = 3, Sweden 3g = Telia, så JO Sweden er go nok ;) Hvad mener du ? Der skal vel netop IKKE stå Sweden
SanneJ Besvaret October 29, 2008 Rapporter Besvaret October 29, 2008 fuck, hvor tit skal vi igennem det... Nå, men om ikke andet, står det efterhånden i samtlige mobil/3 tråde, så folk lärer det vel nok en dag... Det burde stå i en sticky eller på forsiden, det er åbenbart noget som er rigtig forvirrende for folk og set er jo synd:)
skallstorp Besvaret October 29, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 29, 2008 Syntes jeg har läst på det ellers Syntes jeg har läst på det ellers, men er forvirret igen. Nå men jeg bruger den bare aldrig hvis Swenden ordet er der. Min står enten på Telia, 3 3 eller 3 se 3
SanneJ Besvaret October 29, 2008 Rapporter Besvaret October 29, 2008 Syntes jeg har läst på det ellers' date=' men er forvirret igen. Nå men jeg bruger den bare aldrig hvis Swenden ordet er der. Min står enten på Telia, 3 3 eller 3 se 3[/quote']Du kan bare huske på, at det er "G"-et der er fy, så er den på noget med "3", "sweden" eller "SE" uden "g" er det ok :th2:
skallstorp Besvaret October 29, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 29, 2008 Så er den ok Så er det bare når der står Telia der er problemer Du kan bare huske på' date=' at det er "G"-et der er fy, så er den på noget med "3", "sweden" eller "SE" [b']uden "g" er det ok :th2:
SanneJ Besvaret October 29, 2008 Rapporter Besvaret October 29, 2008 Så er det bare når der står Telia der er problemer Ja, i dit tilfälde, men det regnede jeg med du godt selv kunne regne ud:p (ärgeligt der ikke er "G" i Telia...)
larsk Besvaret October 29, 2008 Rapporter Besvaret October 29, 2008 Ja' date=' i dit tilfälde, men det regnede jeg med du godt selv kunne regne ud:p (ärgeligt der ikke er "G" i Telia...)[/quote'] Teglia
jolin Besvaret October 29, 2008 Rapporter Besvaret October 29, 2008 FULD 3 dækning udendørs. Men ligesåsnart jeg er inden døre, falder signalet til 0-2 bar. Tit går den også over på Telia. Møg irriterende at man skal helt hen til vinduet for at være sikker på man ikke får en mega mobilregning. :thumbdown
SanneJ Besvaret October 29, 2008 Rapporter Besvaret October 29, 2008 FULD 3 dækning udendørs. Men ligesåsnart jeg er inden døre' date=' falder signalet til 0-2 bar. Tit går den også over på Telia. Møg irriterende at man skal helt hen til vinduet for at være sikker på man ikke får en mega mobilregning. :thumbdown[/quote']Du bor sikkert i beton, tilgengäld er der så dejligt lydisoleret:)
dan Besvaret November 3, 2008 Rapporter Besvaret November 3, 2008 I januar fik min kone og min søn en mega regning fra 3 (1000 kr i stedet for 200 kr). Jeg ringede og brokkede mig da jeg så på regningen at de hele måneden havde væfret på et andet 3 net en "3". Det mente de imdilertid dog ikke var deres problem da "man" jo bare kunne se på sin tlf hvad der stod af udbyder. Skiderikken har selvfølgelig ret og alligevel var han pisse flabet. Sit efternavn ville han ikke oplyse ligesom han ikke ville oplyse hvem hans chef var. Ville jeg klage kunne jeg henvise til samtalens tidspunkt så kunne man via vagtliste se hvem der havde været til stede. Jeg var rystet. Nå, men i hvert fald oplyste han at han kunne spærre for andres net, så hvis det gik ned, kunne man ikke autmatisk bare ryge over på en anden udbyder. Det fik vi så lavet og har ikke haft problemet siden. Vi bor I Skurup. Vi har aldrig haft problemer med 3 däkning för. Men nu hopper den på Telia net ret så ofte. Er der andre der har fået problemer med det ?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu