Jump to content

Hvor er en hel Grillkylling billigst?

Recommended Posts

Skrevet

prisen på dem er forhøjet en del, untagen lige i City Gross, hvor man kan købe en hel kylling færdiglavet til 44.95sek, men de har tit udsolgt kl 16, så ligger der 2-3 stykker nede ved Malmø Universitet hospital hvor de tager 60sek. kender i nogen steder? til en fornuftig pris?

Besvaret

jo cføli, nygrillet und alles, i ICAen nede ved mig i bara, står der endda et lille ur oven på montren hvor de ligger i så man kan se hvornår de grillet de første plejer og være klar ca kl 11 pænt irriterende hvis man køre ned for at købe rundstykker der og så lugter der bar af kylling:D, i maxi i toftenæs der ligger de grillede kyllinger på hjørnet nede hvor alt brødet er der ka man både få hele og halve grillede

Besvaret

jeg har faktisk ik oplevet de har været udsolgt endnu, også selvom jeg har været der lige før lukketid så der altid 1-2 tilbage, i ICA ved mig ligger der måske 10-12 ad gangen når der fyldt der ik så meget plads, men i maxi tror jeg næsten der ligger 40-50 stykker og de fylder jo løbende op

Besvaret

Hos ICA Maxi ved Vestre Hamnen har de dem også. De er super gode. Vi fik dem meget lige da vi var flyttet her over. Priserne ligner meget dem i nævner, altså en 45 kr. ca. De har også Spareribs og Chicken Wings hvis det var noget.

Guest michaelbo
Besvaret

Dum titel

prisen på dem er forhøjet en del' date=' untagen lige i City Gross, hvor man kan købe en hel kylling færdiglavet til 44.95sek, men de har tit udsolgt kl 16, så ligger der 2-3 stykker nede ved Malmø Universitet hospital hvor de tager 60sek. kender i nogen steder? til en fornuftig pris?[/quote'] Hvis jeg nu fortalte dig at ICA Bunkeflo solgte grill kyllinger for 35 sek. ,ville du så sætte dig dig ind i din bil og køre hele vejen til Bunkeflo for at spare ca. 10 sek ? Ok det ville du altså , siden du rykker et spørgsmål i debatten om hvor man får en billig kylling. Men Bunkeflo har fine kyllinger men de kost ca 45 - 50 sek så de er vel for dyre ? Jeg mener du efterlyser jo en billig grill kylling og qua dit indlæg lader det til at du vil endda vil køre efter den. Hvor langt ? Jeg frygter nogen gange at der er svenskere der læser indlæg på her på debatten og det ender med at danskere bliver sendt hjem af racehygieiniske hensyn.
Besvaret
danskere bliver sendt hjem af racehygieiniske hensyn.
Mener du at fordi man ønsker en vare billigt så er der noget galt ? Vi handler normalt i netto fordi den ligger tæt på, men ser vi et tilbud kører vi gerne længere, skal vi så smides ud af landet ? ps. vi ville have gjort præcis samme i danmark :th2:
Besvaret

der er vel nok en grænse, den skal jo helts være varm når han kommer hjem også ik :) du køre da vel også lidt længere hvis du ved brændstoffet er billigere 1km længere fremme:D

Hvis jeg nu fortalte dig at ICA Bunkeflo solgte grill kyllinger for 35 sek. ,ville du så sætte dig dig ind i din bil og køre hele vejen til Bunkeflo for at spare ca. 10 sek ? Ok det ville du altså , siden du rykker et spørgsmål i debatten om hvor man får en billig kylling. Men Bunkeflo har fine kyllinger men de kost ca 45 - 50 sek så de er vel for dyre ? Jeg mener du efterlyser jo en billig grill kylling og qua dit indlæg lader det til at du vil endda vil køre efter den. Hvor langt ? Jeg frygter nogen gange at der er svenskere der læser indlæg på her på debatten og det ender med at danskere bliver sendt hjem af racehygieiniske hensyn.
Besvaret
Hvis jeg nu fortalte dig at ICA Bunkeflo solgte grill kyllinger for 35 sek. ,ville du så sætte dig dig ind i din bil og køre hele vejen til Bunkeflo for at spare ca. 10 sek ? Ok det ville du altså , siden du rykker et spørgsmål i debatten om hvor man får en billig kylling. Men Bunkeflo har fine kyllinger men de kost ca 45 - 50 sek så de er vel for dyre ? Jeg mener du efterlyser jo en billig grill kylling og qua dit indlæg lader det til at du vil endda vil køre efter den. Hvor langt ? Jeg frygter nogen gange at der er svenskere der læser indlæg på her på debatten og det ender med at danskere bliver sendt hjem af racehygieiniske hensyn.
hvor du latterlig at høre på, få et liv
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
  • Tilføj...