Jump to content

Recommended Posts

• Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Men som en anden også skriver: "Hvor i Sverige" ??
Altså jeg køber hos Humac fordi jeg får en del rabat. Jeg har lige købt endnu en MB Pro til arbejdsbrug:D - Næste køb på dagsordnen er den nye 24" LED, pebret, men for f***** da den er lækker! :thumbup: - Den har jeg faktisk tænkt mig at købe i England grundet den lave kurs for tiden. Prisen i DK er kr. 6.600, men i England kan den erhverves til kr. 5.000 Ved køb i sverige så skal man jo lige overveje tastatur og lign. hvis det er en bærbar man søger. Jeg ville kontakte Humac, Fona eller det nye Eplehuset ved Nørreport. Ellers, som andre også nævner, så er der online direkte hos Apple. Jeg har kun hørt gode ting om det. Til sidst, så er der jo den store Macworld Expo i næste uge, og der er keynote på tirsdag. Alle forventer at Mac Mini'en bliver opdateret, så hvis nogen skulle overveje den, så vent lige lidt endnu.
Besvaret

Jeg har købt to computere med DK tastatur hos Apple i SE ... det er meget nemt, man ringer bare til dem, så klarer den rare mand i telefonen resten :-) Og, hvis man køber dyre maskiner, kan det godt betale sig med et ADC abonnement ... jeg fik f.eks. 21% rabat, da jeg købte min MacBook Pro for 2 år siden, og en gratis opgradering til Leopard :-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...