larscph Besvaret November 24, 2008 Rapporter Besvaret November 24, 2008 De skal have det varme tøj på' date=' de folk der skal på øvelse. Kørte over 18:45 mod SE, og oplevede et fald fra -0.5 grader til -4 over mod fastlandet - plus at det væltede ned med sne omkring Lernacken.[/quote'] Sådan er det... Jeg ved ikke hvad det er - men temperaturen falder når du køre derind midt i Skåne! Men ja, det er facinerende så meget temperaturen kan falde på ingen vej...
larscph Besvaret November 25, 2008 Rapporter Besvaret November 25, 2008 Broen blev i øvrigt så først åbnet igen klokken 23.20... Det er da dygtig planlægning...
dabp Besvaret November 25, 2008 Rapporter Besvaret November 25, 2008 Jeg kører fra Kastrup nu hvertfald. Så må vi se om jeg kommer til SE i aften! Hvad så? Gik det? Jeg fik sms 23.35(tak for vækning i øvrigt :D) om at broen var åben igen....
thygesen Besvaret November 25, 2008 Rapporter Besvaret November 25, 2008 Broen blev i øvrigt så først åbnet igen klokken 23.20... Det er da dygtig planlægning... Jeg sad der og ventede og bandede.. men så kom jeg til at tænke på.. Det er FANDME mange mennesker der er indblandet og chancen for at ingenting går galt når der er så mange indblandet er nok relativ lille.. Derfor synes jeg ikke det var så galt, men måske de skulle have skrevet til 24 istedet for og så have åbnet før istedet for.. man bliver altid gladere over en overraskelse.. Så jeg synes i sidste ende ikke det var så galt med 20-25 min. forsinkelse.
Marraffay Besvaret November 25, 2008 Rapporter Besvaret November 25, 2008 Hvad så? Gik det? Jeg fik sms 23.35(tak for vækning i øvrigt :D) om at broen var åben igen.... Jaja, det gik skam. Men man skal også lige tænke på at jeg hverken havde nogen is-skraber med eller endnu skiftet til vinterdæk... Så jeg tror først jeg ramte røret 1940 ca, men nåede heldigvis over på den anden side til en mindre snestorm :)
larscph Besvaret November 25, 2008 Rapporter Besvaret November 25, 2008 Jeg sad der og ventede og bandede.. men så kom jeg til at tænke på.. Det er FANDME mange mennesker der er indblandet og chancen for at ingenting går galt når der er så mange indblandet er nok relativ lille.. Derfor synes jeg ikke det var så galt, men måske de skulle have skrevet til 24 istedet for og så have åbnet før istedet for.. man bliver altid gladere over en overraskelse.. Det var så ikke mig - men min bedre halvdel der havde skubbet sin vagt en halv time for at undgå at skulle køre klokken 19.30 for at møde klokken 23.15 som var så heldig at vinde en lille halv times ventetid ved broen. Jeg kan sagtens se masser og masser af ting kan gå galt ved sådan en øvelse der får tidsplanen til at skride. Og netop som du skriver forstår jeg ikke hvorfor man bare ikke "lægger godt til" så man med garanti er klar til den lovede tid. Det giver erfaringsmæssigt meget gladere kunder! :) Men det kan være de har lært det til næste gang... :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu