Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Fordi den kun har kørt 16.000' date=' måske??[/quote'] Mener du det er nok til at en Ford Mondeo skal kost 2.7 millioner danske kroner.. I så fald så har jeg en ældre Peugeot 406 du gerne må købe af mig for 500.000 :-)
Besvaret

Hmm !! .. hvis man nu får vurderet bilen til at være 3 mill værd i DK .. og så eksporterer den til Sverige ... hvor meget får man mon så udbetalt ? :D

nu er jeg ikke den klogste her i sverige. men er det ikke ret tungt sådan noget titanium?? vægtafgift :)
Tvært i mod. Titanium bruges til rumfærger, fly og lette brillestel ;) Det ka' være at den lette bil sparer dig en formune i benzinpriser og vægtafgift (hvis den stadig fandtes).
Hvis du har betalt 3M DKK for en Mondeo' date=' er afgifter vist mindre relevant :P[/quote'] Jeps, jeg ville sætte alt på psykologhjælp i stedet :D
  • 6 months later...
Besvaret

Sælger har åbenbart overvurderet folks evne til at bruge penge - og især i disse krisetider - at han har givet prisen et ordentlig hak nedad til et lidt mere realistisk niveau! Ligegyldig tråd - ved det godt - faldt bare tilfældigvis over dette gode tilbud :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...