Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Måske alle kontrakter skulle træde i kraft i Q1 i 2009 ? :D Men, hvad har de andre medarbejdere lavet ? Der må være nogle i det firma der har undret sig ... Hvem mon de har udviklet til/for ? eller hosted ?

Ja ja gu er kunderne fiktive' date=' men IT factory har jo indgået en aftale med dem alligevel. Som vel skal vedligeholdes? af hvem? jeg ville da undre mig hvis vi havde en kunde der lagde 30 mio om året i fee men som ALDRIG ringede og havde problemer....[/quote']
  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Ja ja gu er kunderne fiktive' date=' men IT factory har jo indgået en aftale med dem alligevel. Som vel skal vedligeholdes? af hvem? jeg ville da undre mig hvis vi havde en kunde der lagde 30 mio om året i fee men som ALDRIG ringede og havde problemer....[/quote']Han gjorde vel ligesom så mange andre af os IT-folk: Klarer opgaverne selv :D
Besvaret

Ja, men ... hvad har de udviklet ? Hvem har fortalt dem hvad de skulle lave og hvem har lavet blueprint til det de skulle udvikle ? Der må da være en projektleder der har haft noget kundekontakt ? Projekter går jo næppe igennem direktøren og ingen andre ?

Mange af udviklerne sad oppe på Bregnerødvej 144 blok D. Asger Jensby har iøvrigt kontor på 2 sal i samme bygning. Så de var fysisk adskilt fra kontoret i Gentofte.
Besvaret
Ja, men ... hvad har de udviklet ? Hvem har fortalt dem hvad de skulle lave og hvem har lavet blueprint til det de skulle udvikle ? Der må da være en projektleder der har haft noget kundekontakt ? Projekter går jo næppe igennem direktøren og ingen andre ?
http://www.computerworld.dk/art/49030 fandt lidt her om hvad de reelt har leveret...
Besvaret
Ja...men totalt sindssygt. Fedt at kunne lave penge på den måde....:(
Det er vel ikke unormalt ? eller det ligner jo et typisk leverandør/distibrutør/forhandler forhold =)
Besvaret
Ja' date=' men... bare ikke hvis samme mand står bag alle selskaberne :D[/quote'] nej men det gjorde han vel heller ikke? altså hvis vi snakker om den artikel der henvises til - eller også er det bare blevet sent og jeg ikke kan læse mere :)
Besvaret
Men sjældent at leverandøren skal betale en forhandler for eget produkt.....Kan du følge mig??? Hvis så Stein Bagger sad på de 2 resterende led, så er karrussellen godt igang.....
ah ja jeg tror ikke jeg har læst det grundigt nok, beklager .. jeg er lidt træt - jeg læste det bare som en forhandler som solgte noget til IBM, som de købte af ITF..
Besvaret
Ja men kendte du til de artikler før denne sag med IT Factory?
Jeg anede ikke hvad IT Factory var og jeg anede ikke hvem Stein Bagger var, tilfreds?! Derfor har man vel lov til at undres?!
Besvaret
Jeg anede ikke hvad IT Factory var og jeg anede ikke hvem Stein Bagger var, tilfreds?! Derfor har man vel lov til at undres?!
mjah jeg er vel hverken mere eller mindre tilfreds og jo selvfølgelig kan man undres .. jeg undrer mig også.. især over revisorer og jmi ..
Besvaret

Det er jo også set før at der er fusket med ting fra enkeltpersoner: F.eks. Claus Riskjær, samt Kurt Thorsen har gjort det alene og med Rasmus Trads. At Stein Bagger muligvis ikke har kunne stå for fristelsen er da vel ikke helt utænkeligt? Jeg vil gerne byde på at hvis han dukker op igen om nogle dage/uger, så er det med en velindøvet historie, som virker reel nok. Han skulle bare lige ud og hente et nyt jakkesæt i Argentina eller noget. :D

Besvaret

Uanset hvad, må der sidde en flok sælgere/konsulenter/supportere hos ITF der MÅ have vidst noget. Det sker ganske enkelt ikke at så store accounts ikke ringer til leverandøren omkring det ene eller det andet, og i min verden hvor jeg har en rolle hvor jeg er "sælger/konsulent" for en international IT virksomhed så er det helt umuligt. En teori kunne dog være at de var så store at den ene hånd ikke vidste hvad den anden foretog sig, og at tingene bare gik for stærk. Men lur mig, om der ikke sidder en flok mennesker lige nu og tænker "nååhh ja, det var sgu da også ret underligt..."

Besvaret
Uanset hvad' date=' må der sidde en flok sælgere/konsulenter/supportere hos ITF der MÅ have vidst noget. ...[/quote'] Ja, det undre også mig. Hvad med den projektleder der har stået for udviklingen af deres eget produkt ? Har der ikke været lavet en interessentanalyse hvor der indgår nogle kunder ? Det virker meget meget usandsynligt at han kan lave dette alene
Besvaret
Jeg vil gerne byde på at hvis han dukker op igen om nogle dage/uger' date=' så er det med en velindøvet historie, som virker reel nok. Han skulle bare lige ud og hente et nyt jakkesæt i Argentina eller noget.[/quote'] Ja, og han mangler en bid af den ene finger... :p
Besvaret
Ja, det undre også mig. Hvad med den projektleder der har stået for udviklingen af deres eget produkt ? Har der ikke været lavet en interessentanalyse hvor der indgår nogle kunder ? Det virker meget meget usandsynligt at han kan lave dette alene
Jeg tror også det handler om hvad det er de har solgt.. jeg tror ikke de har haft support og sådan, men jeg kender ikke virksomheden nok i detaljer, men det virker ikke som traditionelt software med support og konsulenter? I øvrigt, kan jeg nu læse at bagmandspolitet kritisere ITF for selv at have gået ind og fjernet ting før de kunne komme til i lokalerne og det synes jeg også virker mærkeligt, om så det drejer sig om ting af privat karakter, så burde man lade alt ligge som det lå og lade politiet vurdere hvad der var relevant for sagen..
Guest michaelbo
Besvaret

Sort arbejde Det må være en hetz altsammen Jf. bloggen som blev taget ned "har han ikke udført eller ladet udføre sort arbejde, samt betalt alle til tiden" Et menneske med den moralske habitus kan kun være offer for en hetz. Jeg synes at man straks skulle foranledige at vi samler ind til at dække mankoen i IT factory's kasse. Vi står her med endnu et eksempel på at et driftigt menneske udsættes for den danske jantelov når den er værst. Se : http://jp.dk/arkiv/?id=1533972&eceExpr=roskilde%20bank%22%20/%3E&eceArchive=o er også et eksempel , hvor en hæderlig mand er kommet i uføre. Vi har her at gør med to pragteksemplarer på dansk driftighed, når den er bedst. Disse hædersmænd udsættes for en helt ubelejlig hetz og mangel på forståelse når deres visioner ikke forstås af den brede almenhed. Ganske som Klaus Riiskær og Thorsen; listen er meget længere men jeg har i sorg fortrængt navnene. Danmark er desværre blevet et land hvor fremsynethed, drivkraft og grådighed er ugleset, et land der med der med stolte aner som C.F.Tiegten Og A.P tydeligvis ikke forstår at værdsætte IT alderens moderne bizznizz matadorer. Donationer til underhold og vedligehold af ovennævntes yachter og ridestalde modtages og videreformidles. ;)

Besvaret
Det må være en hetz altsammen Jf. bloggen som blev taget ned "har han ikke udført eller ladet udføre sort arbejde, samt betalt alle til tiden" Et menneske med den moralske habitus kan kun være offer for en hetz. Jeg synes at man straks skulle foranledige at vi samler ind til at dække mankoen i IT factory's kasse. Vi står her med endnu et eksempel på at et driftigt menneske udsættes for den danske jantelov når den er værst. Se : http://jp.dk/arkiv/?id=1533972&eceExpr=roskilde%20bank%22%20/%3E&eceArchive=o er også et eksempel , hvor en hæderlig mand er kommet i uføre. Vi har her at gør med to pragteksemplarer på dansk driftighed, når den er bedst. Disse hædersmænd udsættes for en helt ubelejlig hetz og mangel på forståelse når deres visioner ikke forstås af den brede almenhed. Ganske som Klaus Riiskær og Thorsen; listen er meget længere men jeg har i sorg fortrængt navnene. Danmark er desværre blevet et land hvor fremsynethed, drivkraft og grådighed er ugleset, et land der med der med stolte aner som C.F.Tiegten Og A.P tydeligvis ikke forstår at værdsætte IT alderens moderne bizznizz matadorer. Donationer til underhold og vedligehold af ovennævntes yachter og ridestalde modtages og videreformidles. ;)
LOOOOOOL... god værkstedhumor :laugh:
Besvaret

LA Times version af hvordan Bagger meldte sig selv. http://www.latimes.com/news/local/la-me-danish7-2008dec07,0,7625078.story Angiveligt troede de ikke helt på ham i starten: Skeptical officers took the lean, 6-foot man back for questioning. "We've had several people come in and tell us they were the king of Denmark," explained Officer Jack Richter. Og det er da også godt at høre at Bagger er et ærligt og redeligt menneske, der ikke har udført eller betalt sort arbejde. Nu stoler jeg da på alt hvad han siger, om at han er blevet truet til kriminalitet. Jeg kunne da ikke finde på at tvivle på hans ord bare fordi han har svindlet for et par milliarder, har begået dokumentfalsk, er blevet anklaget for at have svindlet med registreringsafgifter, har påstået at have en MBA som han ikke har, har hyret en skuespiller til at prøve at bekræfte det osv.osv. Helt igennem fin fyr :D P.S.: Den mest sikre ting ved denne historie er at det er god underholdning!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...