Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvad sker der ved de sidste 4 punkter? :D MALMO STURUP, SE 08-12-2008 0:58 SCANNING VED ANKOMST GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK 05-12-2008 23:57 SCANNING VED AFSENDELSE MALMO STURUP, SE 05-12-2008 21:00 SCANNING VED ANKOMST GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK 05-12-2008 19:50 SCANNING VED AFSENDELSE 05-12-2008 16:30 SCANNING VED ANKOMST BARKING, GB 04-12-2008 8:29 SCANNING VED AFSENDELSE 04-12-2008 6:42 EKSPORTSCANNING 04-12-2008 6:12 SCANNING VED ANKOMST TAMWORTH, GB 04-12-2008 3:37 SCANNING VED AFSENDELSE 04-12-2008 1:59 SCANNING VED ANKOMST 04-12-2008 1:54 SCANNING VED ANKOMST EDINBURGH, GB 03-12-2008 19:30 SCANNING VED AFSENDELSE 03-12-2008 18:46 OPRINDELSESSCANNING GB 03-12-2008 10:31 FAKTURERINGSOPLYSNINGER MODTAGET

Besvaret

Du er ikke den eneste :-D MALMO STURUP, SE 12/08/2008 3:33 A.M. IN-TRANSIT SCAN 12/08/2008 3:33 A.M. IMPORT SCAN 12/08/2008 12:58 A.M. ARRIVAL SCAN GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK 12/05/2008 11:57 P.M. DEPARTURE SCAN MALMO STURUP, SE 12/05/2008 9:00 P.M. ARRIVAL SCAN GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK 12/05/2008 7:50 P.M. DEPARTURE SCAN 12/05/2008 12:31 P.M. ARRIVAL SCAN

Besvaret
det er vel bare det sädvanlige .. så snart post.dk er indblandet så går der kage i det !!
Det ved du vist ikke så meget om, hva ? ... Hvordan kan du se at det er Post Danmark ? Eller, at Post DK har lavet fejlen ... i Sturup ??? Så vidt jeg ved, så fordeler PDK ikke pakker fra Glostrup eller sender dem til Sturup. Det er vist FedEx eller UPS ?
Besvaret

Hvad med at lave en reklamtion hos posten ?? I stedet for at brokke Jer. At den går retur til Glostrup kunne jo tyde på at der er et eller andet ivejen og desuden er det PNL der køre pakker fra Glostrup/Prior Parken til Malmø hvem det så er der fra og ud IRLwho cares Og god jul btw.

Besvaret
Det ved du vist ikke så meget om, hva ? ... Hvordan kan du se at det er Post Danmark ? Eller, at Post DK har lavet fejlen ... i Sturup ??? Så vidt jeg ved, så fordeler PDK ikke pakker fra Glostrup eller sender dem til Sturup. Det er vist FedEx eller UPS ?
jeg kan jo se den har väret i dk !! ergo var det vel logisk at konkludere at post.dk har väret indblandet.. jeg sagde ikke direkte det var deres fejl.. bare at det altid går i kage når de er indblandet ... arbejder du for post.dk siden du tog det så ilde op lol
Besvaret

Man behøver jo ikke at arbejde hos Post DK, for at kunne svare som MC Manden nu engang gør. Hvis man bare en enkelt gang har modtaget en pakke fra Post DK, og her har benyttet Track & Trace, vil man kunne se at det der blev skrevet i det første indlæg ikke kom fra Post DK... ex. post ansat 87-99

arbejder du for post.dk siden du tog det så ilde op lol
Besvaret
jeg kan jo se den har väret i dk !! ergo var det vel logisk at konkludere at post.dk har väret indblandet.. jeg sagde ikke direkte det var deres fejl.. bare at det altid går i kage når de er indblandet ...
Altså, bare fordi den har været i DK, så har Post Danmark da ikke nødvendigvis været indblandet. UPS, DHL, DPD ... du kan sikkert flere transportfirmaer
arbejder du for post.dk siden du tog det så ilde op lol
Nej, men det har jeg gjort og syntes det er lidt latterligt at de altid bliver hængt ud, også når det intet har med dem at gøre. Det svarer lidt til: A:"det er for dårligt at jeg skal betale så meget for mit bilservice" B: "ja, du skal ikke bruge Din Bil i Malmö" Altså, drage en konklusion uden at vide hvad der snakkes om.
Besvaret

Så kan jeg da lige tilslutte mig.. Glædede mig til at få mine nye pc stumper i dag... men :o 5. december 2008 17:44 Data til forsendelse modtaget, fra jylland 5. december 2008 22:37 Ankommet til 704 Københavns pakkecenter 7. december 2008 23:54 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter, jylland Jamen, den skulle jo bare til brøndby fra københavn post dk :fight:

Besvaret
Glædede mig til at få mine nye pc stumper i dag... men :o 5. december 2008 17:44 Data til forsendelse modtaget, fra jylland 5. december 2008 22:37 Ankommet til 704 Københavns pakkecenter 7. december 2008 23:54 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter, jylland Jamen, den skulle jo bare til brøndby fra københavn post dk :fight:
haha så kan jeg jo med rette sige det igen ... TSK TSK POST:DK!!! lige präcis den med taulov har jeg prövet 4-5 gange ofte med pakker fra sydsjälland til kbh.. hvad fanden skal de i jylland? post dk laver så mange brölere gang på gang at jeg til sidst holdt helt op med at bruge dem 6-7 ud af 10 pakker jeg har sendt eller modtaget har enten väret forsinkede smidt väk eller ödelagte jeg fatter ikke at folk finder sig i dem.. og nu kan i postdk medarbejder blive nok så sure... det er bare rene fakta
Besvaret
haha så kan jeg jo med rette sige det igen ... TSK TSK POST:DK!!! lige präcis den med taulov har jeg prövet 4-5 gange ofte med pakker fra sydsjälland til kbh.. hvad fanden skal de i jylland? post dk laver så mange brölere gang på gang at jeg til sidst holdt helt op med at bruge dem 6-7 ud af 10 pakker jeg har sendt eller modtaget har enten väret forsinkede smidt väk eller ödelagte jeg fatter ikke at folk finder sig i dem.. og nu kan i postdk medarbejder blive nok så sure... det er bare rene fakta
Jeg synes nu post dk klarer opgaven rigtig flot og tilmed i god tid. Jeg oplever ikke de problemer du har OVERHOVEDET til trods for jeg bestiller pakker månedligt, som bliver leveret med Post DK. Det kræver naturligvis man skriver den rigtige adresse, ellers kommer pakken ikke frem ;):D:D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...