Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nogen der kender et godt Audi værksted omkring Malmø? Din Bil Malmö holder jeg mig langt fra, Motorcenter Skurup har lavet nogle bommerter som gør jeg ikke gider bruge dem mere og Bilcentrum i Hørby svarer bare ikke på mine henvendelser... Helst gerne et sted som kan andet end at følge en service-manual slavisk og foriøvrigt kun kender til A3 og A4 :)

Besvaret

Ahhh... Nu ber du selv om at få den. BRUG SØGEFUNKTIONEN! :th2: Hvor mange herinde er det ikke der kører audi? Hvor mange gange før er det ikke der er blevet spurgt om det her? Det' en om'er!

Besvaret
Hvor mange gange før er det ikke der er blevet spurgt om det her?
Mange gange - men hver gang er der ikke kommet nogen særligt gode svar. Jeg lytter lige med. Jeg har fx. stadig ikke fundet nogen - ud over en altid optaget privatperson - der kan finde ud af at fixe alt det elektroniske på en A8.
Besvaret

Hvis det er Jakob du taler om, så hold jer langt væk fra ham..... Han solgte mig nogle "nye" skiver til RS6'eren og de var 1,8mm under mindste målet. Han sælger og bruger brugte dele fra Audi'er de skifter ude hos SMC. Så ham ser jeg ikke mere..... Vil ikke betale for brugte og renoverede dele som om de var nye.

Besvaret
Nogen der kender et godt Audi værksted omkring Malmø? Din Bil Malmö holder jeg mig langt fra, Motorcenter Skurup har lavet nogle bommerter som gør jeg ikke gider bruge dem mere og Bilcentrum i Hørby svarer bare ikke på mine henvendelser... Helst gerne et sted som kan andet end at følge en service-manual slavisk og foriøvrigt kun kender til A3 og A4 :)
Hmm det forstår jeg ikke ??? Vi svare altid på mails ?? Vil du väre så venlig at sende den igen så skal jeg ta mig af det :):) Ps: Hvad for en mail adr har du brugt ??
Besvaret
Hmm det forstår jeg ikke ??? Vi svare altid på mails ?? Vil du väre så venlig at sende den igen så skal jeg ta mig af det :):)
Så kan du lige hitte en tid til olie-service i næste uge til mig også :)
Besvaret
Ahhh... Nu ber du selv om at få den. BRUG SØGEFUNKTIONEN! :th2: Hvor mange herinde er det ikke der kører audi? Hvor mange gange før er det ikke der er blevet spurgt om det her? Det' en om'er!
Jeg kan kun tilslutte mig bananen på denne... De eneste indlæg der snakker godt om et værksted går på Motorcenter Skurup... Og jeg har søgt uden held, hvorfor skulle jeg ellers oprette et indlæg på det...
Besvaret
Hmm det forstår jeg ikke ??? Vi svare altid på mails ?? Vil du väre så venlig at sende den igen så skal jeg ta mig af det :):) Ps: Hvad for en mail adr har du brugt ??
Hej Peter, Jeg mailede med en Christina Bymann hos jer, og fik dog en pris på hvad det ville koste at servicere Audien men da jeg efterfølgende spurgte til en ting omkring selve servicen blev der stille - selv da jeg rykkede for svar... Smid en PB med din mail, så skyder jeg det til dig...
Besvaret
Jeg kan kun tilslutte mig bananen på denne... De eneste indlæg der snakker godt om et værksted går på Motorcenter Skurup... Og jeg har søgt uden held, hvorfor skulle jeg ellers oprette et indlæg på det...
Ofte ser man at der ikke bliver kigget i arkiverne (søgefunktionen) fordi det åbenbart er besværligt. Men i dette tilfælde er der så vidt jeg kan se ikke kommet noget nyt frem? Men håber da du finder et værksted til din audi.
  • 3 months later...
Besvaret

Kan jo ligesom forstå at der er dusinvis af "Audi + Værksted" tråde her i debatten, så jeg forsøger lige at kapre denne til egen fordel. Jeg skal selv snart have min A4 til service, bor i Malmö men er parat til at køre et par KM for den rigtige service og den rigtige pris. Er der nogen nye updates på dette område?

Besvaret
Kan jo ligesom forstå at der er dusinvis af "Audi + Værksted" tråde her i debatten' date=' så jeg forsøger lige at kapre denne til egen fordel. Jeg skal selv snart have min A4 til service, bor i Malmö men er parat til at køre et par KM for den rigtige service og den rigtige pris. Er der nogen nye updates på dette område?[/quote'] www.bila.nu i landskrona
Besvaret
hva ska du ha lavet anders jeg kender et par mekaniker i dk som godt ka hjælp dig
Den skal såmænd bare til 30000km service. Men har ikke været overvældet af anmeldelserne af DinBil i Malmö (hvor jeg købte bilen i sin tid), derfor søger jeg derfor et andet pålideligt værksted der kan klare opgaven.
Besvaret

Ok, det lyder da overkommeligt. Inden jeg spurgte herinde, prøvede jeg at google det for at se om det gav noget resultat. Jeg fik resultater fra Danmark, og det lød lidt vildt. Der var fx en som havde givet 6.000 DKK uden at der blev lavet noget ud over sædvanlig service. Var lige begyndt at få lidt sved på panden...:scared:

Besvaret

Det lyder meget rimeligt, synes jeg. Hvis det er autoriseret, hvad jeg kan se det er, og de forlænger din mobilitetsgaranti (hvilket fremgår af tilbuddet) kan du nok være sikker på, at servicen indeholder det, den skal. /Henke

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...