sup3rior Skrevet December 11, 2008 Rapporter Skrevet December 11, 2008 Nogen der kender et godt Audi værksted omkring Malmø? Din Bil Malmö holder jeg mig langt fra, Motorcenter Skurup har lavet nogle bommerter som gør jeg ikke gider bruge dem mere og Bilcentrum i Hørby svarer bare ikke på mine henvendelser... Helst gerne et sted som kan andet end at følge en service-manual slavisk og foriøvrigt kun kender til A3 og A4 :)
BS Besvaret December 11, 2008 Rapporter Besvaret December 11, 2008 Ahhh... Nu ber du selv om at få den. BRUG SØGEFUNKTIONEN! :th2: Hvor mange herinde er det ikke der kører audi? Hvor mange gange før er det ikke der er blevet spurgt om det her? Det' en om'er!
bananas Besvaret December 11, 2008 Rapporter Besvaret December 11, 2008 Hvor mange gange før er det ikke der er blevet spurgt om det her? Mange gange - men hver gang er der ikke kommet nogen særligt gode svar. Jeg lytter lige med. Jeg har fx. stadig ikke fundet nogen - ud over en altid optaget privatperson - der kan finde ud af at fixe alt det elektroniske på en A8.
Rikke Rost Besvaret December 11, 2008 Rapporter Besvaret December 11, 2008 Hvis det er Jakob du taler om, så hold jer langt væk fra ham..... Han solgte mig nogle "nye" skiver til RS6'eren og de var 1,8mm under mindste målet. Han sælger og bruger brugte dele fra Audi'er de skifter ude hos SMC. Så ham ser jeg ikke mere..... Vil ikke betale for brugte og renoverede dele som om de var nye.
credde Besvaret December 11, 2008 Rapporter Besvaret December 11, 2008 Hvad med Peter Holst - Bilcentrum i Hörby (så godt du skrev, at de åbentbart ikke svarer på henvendelser). Men hvad med at prøve at ringe til dem? http://www.bilcentrumab.se/kontakta-oss.aspx
Peter H. Besvaret December 11, 2008 Rapporter Besvaret December 11, 2008 Nogen der kender et godt Audi værksted omkring Malmø? Din Bil Malmö holder jeg mig langt fra, Motorcenter Skurup har lavet nogle bommerter som gør jeg ikke gider bruge dem mere og Bilcentrum i Hørby svarer bare ikke på mine henvendelser... Helst gerne et sted som kan andet end at følge en service-manual slavisk og foriøvrigt kun kender til A3 og A4 :) Hmm det forstår jeg ikke ??? Vi svare altid på mails ?? Vil du väre så venlig at sende den igen så skal jeg ta mig af det :):) Ps: Hvad for en mail adr har du brugt ??
Gio Besvaret December 11, 2008 Rapporter Besvaret December 11, 2008 Hmm det forstår jeg ikke ??? Vi svare altid på mails ?? Vil du väre så venlig at sende den igen så skal jeg ta mig af det :):)Så kan du lige hitte en tid til olie-service i næste uge til mig også :)
sup3rior Besvaret December 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 11, 2008 Ahhh... Nu ber du selv om at få den. BRUG SØGEFUNKTIONEN! :th2: Hvor mange herinde er det ikke der kører audi? Hvor mange gange før er det ikke der er blevet spurgt om det her? Det' en om'er! Jeg kan kun tilslutte mig bananen på denne... De eneste indlæg der snakker godt om et værksted går på Motorcenter Skurup... Og jeg har søgt uden held, hvorfor skulle jeg ellers oprette et indlæg på det...
sup3rior Besvaret December 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 11, 2008 Hmm det forstår jeg ikke ??? Vi svare altid på mails ?? Vil du väre så venlig at sende den igen så skal jeg ta mig af det :):) Ps: Hvad for en mail adr har du brugt ?? Hej Peter, Jeg mailede med en Christina Bymann hos jer, og fik dog en pris på hvad det ville koste at servicere Audien men da jeg efterfølgende spurgte til en ting omkring selve servicen blev der stille - selv da jeg rykkede for svar... Smid en PB med din mail, så skyder jeg det til dig...
sup3rior Besvaret December 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 11, 2008 Hvad med Peter Holst - Bilcentrum i Hörby (så godt du skrev, at de åbentbart ikke svarer på henvendelser). Men hvad med at prøve at ringe til dem? http://www.bilcentrumab.se/kontakta-oss.aspx Fordi jeg mere end en gang er blevet revet rundt i manegen på mekaniker-svensk Derfor holder jeg den slags på mail, så er jeg også sikker på hvad der bliver aftalt undervejs...
BS Besvaret December 11, 2008 Rapporter Besvaret December 11, 2008 Jeg kan kun tilslutte mig bananen på denne... De eneste indlæg der snakker godt om et værksted går på Motorcenter Skurup... Og jeg har søgt uden held, hvorfor skulle jeg ellers oprette et indlæg på det... Ofte ser man at der ikke bliver kigget i arkiverne (søgefunktionen) fordi det åbenbart er besværligt. Men i dette tilfælde er der så vidt jeg kan se ikke kommet noget nyt frem? Men håber da du finder et værksted til din audi.
Marraffay Besvaret March 16, 2009 Rapporter Besvaret March 16, 2009 Kan jo ligesom forstå at der er dusinvis af "Audi + Værksted" tråde her i debatten, så jeg forsøger lige at kapre denne til egen fordel. Jeg skal selv snart have min A4 til service, bor i Malmö men er parat til at køre et par KM for den rigtige service og den rigtige pris. Er der nogen nye updates på dette område?
Thomas Besvaret March 16, 2009 Rapporter Besvaret March 16, 2009 Kan jo ligesom forstå at der er dusinvis af "Audi + Værksted" tråde her i debatten' date=' så jeg forsøger lige at kapre denne til egen fordel. Jeg skal selv snart have min A4 til service, bor i Malmö men er parat til at køre et par KM for den rigtige service og den rigtige pris. Er der nogen nye updates på dette område?[/quote'] www.bila.nu i landskrona
Marraffay Besvaret March 16, 2009 Rapporter Besvaret March 16, 2009 Spændende, har du egen erfaring med dem?
CarTrends.dk Besvaret March 16, 2009 Rapporter Besvaret March 16, 2009 hva ska du ha lavet anders jeg kender et par mekaniker i dk som godt ka hjælp dig
Marraffay Besvaret March 23, 2009 Rapporter Besvaret March 23, 2009 hva ska du ha lavet anders jeg kender et par mekaniker i dk som godt ka hjælp dig Den skal såmænd bare til 30000km service. Men har ikke været overvældet af anmeldelserne af DinBil i Malmö (hvor jeg købte bilen i sin tid), derfor søger jeg derfor et andet pålideligt værksted der kan klare opgaven.
Flemming40 Besvaret March 31, 2009 Rapporter Besvaret March 31, 2009 Er der nogen, der kan sige, hvad et 30.000 km-service på en A4, 2,0 TDI, koster? Jeg har forsøgt med søgefunktionen, men jeg synes ikke, at jeg kan finde noget om det.
Martin_M Besvaret March 31, 2009 Rapporter Besvaret March 31, 2009 Ved ikke om de kan sammenlignes, men min a6 2.7 tdi kostede 4000 sek inkl olieskift
henke Besvaret March 31, 2009 Rapporter Besvaret March 31, 2009 Min A3 1,9 kostede 2.900 SEK for 30.000km service.
Flemming40 Besvaret March 31, 2009 Rapporter Besvaret March 31, 2009 Ok, det lyder da overkommeligt. Inden jeg spurgte herinde, prøvede jeg at google det for at se om det gav noget resultat. Jeg fik resultater fra Danmark, og det lød lidt vildt. Der var fx en som havde givet 6.000 DKK uden at der blev lavet noget ud over sædvanlig service. Var lige begyndt at få lidt sved på panden...
Marraffay Besvaret April 7, 2009 Rapporter Besvaret April 7, 2009 Har fået et tilbud fra Lundberg Bilar som ser følgende ud. Virker det godt eller skidt? Har ingen erfaring med hvad et 30000km service eftersyn skal indeholde og til hvilken pris...
Marraffay Besvaret April 7, 2009 Rapporter Besvaret April 7, 2009 Her er lige nederste del af tilbuddet...
sup3rior Besvaret April 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 7, 2009 Umiddelbart lyder det da ikke af meget...? Men nu ved jeg heller ikke hvad en A4 1,8T normalt skal koste :)
Marraffay Besvaret April 7, 2009 Rapporter Besvaret April 7, 2009 Nej jeg synes heller ikke det lød af alverden, men er ikke eksperten på 30.000km service, derfor luftede jeg lige tilbudet herinde.
henke Besvaret April 7, 2009 Rapporter Besvaret April 7, 2009 Det lyder meget rimeligt, synes jeg. Hvis det er autoriseret, hvad jeg kan se det er, og de forlænger din mobilitetsgaranti (hvilket fremgår af tilbuddet) kan du nok være sikker på, at servicen indeholder det, den skal. /Henke
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu