Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

hehe jeg så den fedeste på en US marines laptop ... det var sådan et active desktop og der körte en konstant sattelit live feed af en by i irak hvor der konstant er angreb så pludseligt på hans desktop kom der angreb på byen osv ... ret coolt .. altså udover at det var krig men ... kunne väre fedt at kunne få det af alle steder man vil ha

Besvaret

Der er ikke noget live over den.....Det er båndede billder der bare kører i ring.

Cool link, fede billeder. Min yndlings er dog liveearth konceptet (som der vist nok er blevet linket herinde) hvor der er live opdatering af jorden, lys og vejrfænomener :)
Besvaret
Mangler du et nyt baggrunds-billede til din desktop? Kører du høj opløsning eller dual-monitor, og lidt svært ved at hitte de fede billeder i de store opløsninger? Look no further! InterfaceLIFT to the rescue :th2:
Ja det er en fed side... Masser af dejlige baggrunde til media pc´en i stuen. :) Jeg fandt selv siden for noget tid siden via dette link. http://www.pcworld.dk/art/9636?a=search&i=0 Interfacelift fremhæves der, men der er også bud på andre... :th2:
Besvaret
Der er ikke noget live over den.....Det er båndede billder der bare kører i ring.
Beklager, der manglede vist et men i den sætning (før hvor). die.net har en live opdatering (så vidt vides), og der var en gang en som hentede billeder til en baggrund derfra. Samme sted leverer også billeder af månen :)
Besvaret
Mangler du et nyt baggrunds-billede til din desktop? Kører du høj opløsning eller dual-monitor, og lidt svært ved at hitte de fede billeder i de store opløsninger? Look no further! InterfaceLIFT to the rescue :th2:
Klart det bedste sted i mine øjne :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...