plup Skrevet January 14, 2009 Rapporter Skrevet January 14, 2009 Gælder alle typer billetter og periodekort fredag til søndag fra 11. januar til 1. marts. Cool nok hvis man skal have besøg eller som os der i øjeblikket har et kort til deling. :th2: http://www.dsbfirst.dk/cs/Satellite?c=Page&cid=1148307318823&pagename=DSBOeresund/Page/Indholdssidetype1 vh Pilu
tim_pedersen_ Besvaret January 15, 2009 Rapporter Besvaret January 15, 2009 Linket er væk Linket virker ikke mere. Hvordan kan de bare fjerne tilbudet. ? Mvh Tim
plup Besvaret January 15, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 15, 2009 Linket virker ikke mere. Hvordan kan de bare fjerne tilbudet. ? Mvh Tim Ok, det er rimelig sært - og GROFT! Kan slet ikke finde det på deres side mere - gad vide om man ikke kan holde dem fast i det, når nu de har annonceret det én gang?! Ih, hvor bliver jeg altså forarget over sådan noget....grrrr...
hpn Besvaret January 15, 2009 Rapporter Besvaret January 15, 2009 jeg var inde og kigge på det tidligere i dag, og der stod det rigtigt nok
tim_pedersen_ Besvaret January 15, 2009 Rapporter Besvaret January 15, 2009 Groft Jeg skal rejse i weekenden og har tænkt mig at henvise til den artikkel der var på deres hjemmeside. Så må vi se hvordan det går. Det kan ikke være min pligt efterfølgende at tjekke at det nu også stadig står på deres hjemmeside. De kan ikke annulere det de en gang har skrevet. Iøvrigt, nogle der har printet artikkelen eller gemt den så man har noget på skrift. Mvh Tim
Gio Besvaret January 15, 2009 Rapporter Besvaret January 15, 2009 De kan ikke annulere det de en gang har skrevet.Det kommer jo an på "det med småt".
plup Besvaret January 15, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 15, 2009 Har skrevet en mail til dem, hvori jeg ønsker en forklaring og hvad vi har at forholde os til i fald at vi bliver tjekket i billetkontrollen eftersom vi har tænkt os at benytte os af tilbuddet.
tim_pedersen_ Besvaret January 15, 2009 Rapporter Besvaret January 15, 2009 Det kommer jo an på "det med småt". Hej Gio. Der stod intet med "småt"..... Mvh Tim
plup Besvaret January 16, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 16, 2009 Har lige talt med DSBFirsts kundeservice, hvor de fortæller at tilbuddet er trukket tilbage med øjeblikkelig virkning, da deres samarbejdspartner (går ud fra at dette er Skånetrafiken) ikke vil acceptere dette tilbud! Burde de ikke ligesom have tjekket det, inden de annoncerede det på hjemmesiden vh Pilu
Gio Besvaret January 16, 2009 Rapporter Besvaret January 16, 2009 Har lige talt med DSBFirsts kundeservice, hvor de fortæller at tilbuddet er trukket tilbage med øjeblikkelig virkning, da deres samarbejdspartner (går ud fra at dette er Skånetrafiken) ikke vil acceptere dette tilbud! Burde de ikke ligesom have tjekket det, inden de annoncerede det på hjemmesiden Sædvanlige amatør-foretagende!
tim_pedersen_ Besvaret January 16, 2009 Rapporter Besvaret January 16, 2009 Så er tilbudet tilbage igen. Så er det tilbage igen, mon DSBFirst kan bestemme sig hvad de vil og hvad kan vi regne med ? http://www.dsbfirst.dk/cs/Satellite?c=Page&cid=1148307318823&pagename=DSBOeresund%2FPage%2FIndholdssidetype1 Rejs 2 betal for 1 I perioden 11. januar 2009 til 1. marts 2009 (inkl.) kan I rejse 2 personer på en billet, når I rejser med DSBFirst over Øresund. Tilbuddet gælder for alle almindelige billetter og Øresundskort for påstigning inden for tidsrummet fredag kl. 17 frem til søndag kl. 23.59. Dog godtages Øresund Orange og 5xretur Øresundsrejser ikke som gyldig billet da disse produkter i forvejen er rabatterede.
thn Besvaret January 16, 2009 Rapporter Besvaret January 16, 2009 gælder billetter købt på skånetrafikkens rabatkort? hvad med et SU pendlerkort?
plup Besvaret January 16, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 16, 2009 gælder billetter købt på skånetrafikkens rabatkort? hvad med et SU pendlerkort? Sikke nogen fjolser! Nå, men de har jo ikke præciseret det så godt men som jeg læser det: Tilbuddet gælder for alle almindelige billetter og Øresundskort.......Dog godtages Øresund Orange og 5xretur Øresundsrejser ikke som gyldig billet da disse produkter i forvejen er rabatterede. Så vil du ikke kunne bruge noget hvor du i forvejen får rabat. Dog er jeg lidt i tvivl om Su Pendlerkortet, for man får jo også en slags rabat med det almindelige Øresundskort, som jo altså godt kan bruges Hmm...blev vist ikke meget klogere af det jeg selv lige skrev:cool:
jolin Besvaret January 17, 2009 Rapporter Besvaret January 17, 2009 gælder billetter købt på skånetrafikkens rabatkort? hvad med et SU pendlerkort? De har specifikt skrevet hvad der IKKE gælder. Så må vi jo gå udfra at alt andet gælder. :th2: Jeg skal tur-retur med en ven næste weekend med et SU-Øresundskort. De kan bare komme an /Jolin
Lasse Besvaret January 18, 2009 Rapporter Besvaret January 18, 2009 hvad er DSBfirst? Vil det sige at hvis man køber en billet med skånetrafikkens rabatkort, så kan man rejse to på denne?
Jakriborg Besvaret January 18, 2009 Rapporter Besvaret January 18, 2009 DSBFirst er det nye selskab, som kører øresundstogene, og som har overtaget trafikken fra DSB og SJ. www.dsbfirst.dk og www.oresundstag.se Om billetter købt med Skånetrafikens rabattkort kan bruges under "Rejs 2, betal for 1" er nok et godt spørgsmål, da de selv skriver, at tilbuddet ikke gælder rabatterede billetter, men ikke specifikt nævner Skånetrafikens rabattkort, men derimod en række andre produkter fra DSB. Med andre ord mangel på information, hov, var det ikke netop det, DSBFirst lovede, de kunne gøre bedre i forhold til SJ/DSB?
Solsikke80 Besvaret January 18, 2009 Rapporter Besvaret January 18, 2009 Kan man køre 2 for 1 på et månedskort fra Skånetrafiken? ....synes da godt nok ikke der står meget i de linjer!
Jakriborg Besvaret January 18, 2009 Rapporter Besvaret January 18, 2009 Ja, månedskort uanset om de er fra DSB eller Skånetrafiken burde fungere. Dog uklart om man kan bruge månedskort med studierabat.
tim_pedersen_ Besvaret January 19, 2009 Rapporter Besvaret January 19, 2009 Ja, så blev det annuleret igen Ja' date=' månedskort uanset om de er fra DSB eller Skånetrafiken burde fungere. Dog uklart om man kan bruge månedskort med studierabat.[/quote'] Ja, så blev tilbudet trukket tilbage igen. Først kom det, så forsvandt det, så kom det tilbage og nu bliver det trukket endeligt tilbage igen.. eller ? Syntes DSBFirst skulle have tjekket med Skanetrafikken først inden de lavede tilbudet så man ikke ender som nu.... ----------- Annulleret: Rejs 2 betal for 1 DSBFirst beklager at måtte trække tilbuddet ”Rejs 2 betal for 1” tilbage med øjeblikkelig varsel. DSBFirst arbejder pt. I samarbejde med Skånetrafiken på udvikling af nye tilbud. http://www.dsbfirst.dk/cs/Satellite?c=Page&cid=1148307318823&pagename=DSBOeresund%2FPage%2FIndholdssidetype1
plup Besvaret January 20, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 20, 2009 Ja, så blev tilbudet trukket tilbage igen. Først kom det, så forsvandt det, så kom det tilbage og nu bliver det trukket endeligt tilbage igen.. eller ? Syntes DSBFirst skulle have tjekket med Skanetrafikken først inden de lavede tilbudet så man ikke ender som nu.... ----------- Annulleret: Rejs 2 betal for 1 DSBFirst beklager at måtte trække tilbuddet ”Rejs 2 betal for 1” tilbage med øjeblikkelig varsel. DSBFirst arbejder pt. I samarbejde med Skånetrafiken på udvikling af nye tilbud. http://www.dsbfirst.dk/cs/Satellite?c=Page&cid=1148307318823&pagename=DSBOeresund%2FPage%2FIndholdssidetype1 Det er virkelig en dårlig vittighed Nå, men jeg har en mail fra DSBFIRST's Kundeservice hvori de bekræfter tilbuddet og den vil jeg da printe ud og så kan de få den lige i fjæset når de kræver ekstrabetaling! Fjolser, hvor er jeg forarget!! #¤¤%=#¤!"¤""&/%¤#
plup Besvaret January 20, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 20, 2009 Det er virkelig en dårlig vittighed Nå, men jeg har en mail fra DSBFIRST's Kundeservice hvori de bekræfter tilbuddet og den vil jeg da printe ud og så kan de få den lige i fjæset når de kræver ekstrabetaling! Fjolser, hvor er jeg forarget!! #¤¤%=#¤!"¤""&/%¤# Nej, det gør jeg så ikke alligevel Har lige modtaget denne mail: Jeg beklager at måtte meddele, at vi i går kl. 14.40 var nødsaget til trække tilbuddet ”Rejs 2 betal for 1” tilbage med øjeblikkelig varsel. Vi arbejder på nuværende tidspunkt I samarbejde med Skånetrafiken på udvikling af nye tilbud. Jeg beklager de gener dette måtte medfører. Med venlig hilsen Daizy Larsen DSBFirst Kundecenter Kundehenvendelser Postboks 320 0900 København C. kundenfirst@dsbfirst.dk 200109
jolin Besvaret January 20, 2009 Rapporter Besvaret January 20, 2009 Nej, det gør jeg så ikke alligevel Har lige modtaget denne mail: Jeg beklager at måtte meddele, at vi i går kl. 14.40 var nødsaget til trække tilbuddet ”Rejs 2 betal for 1” tilbage med øjeblikkelig varsel. Vi arbejder på nuværende tidspunkt I samarbejde med Skånetrafiken på udvikling af nye tilbud. Jeg beklager de gener dette måtte medfører. Med venlig hilsen Daizy Larsen DSBFirst Kundecenter Kundehenvendelser Postboks 320 0900 København C. kundenfirst@dsbfirst.dk 200109 Det var dog for galt!! Argh de holder deres kunder for nar!
tim_pedersen_ Besvaret January 20, 2009 Rapporter Besvaret January 20, 2009 Det var dog for galt!! Argh de holder deres kunder for nar! Såfremt du ikke har hørt at de har trukket deres tilbud tilbage kan de ikke kræve ekstra betaling. Og det må være dem som har bevisbyrden for dette.
Pede Besvaret January 20, 2009 Rapporter Besvaret January 20, 2009 Det kører sku bare for DSBFirst. Som de selv så stolt fortalte i deres dyre reklame-gejl så skulle vi glæde os til klar, tydelig og rettidig information og bedre service end før set. Må sku sige det kører for dem...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu