Basse Skrevet January 17, 2009 Rapporter Skrevet January 17, 2009 Jeg leder efter en forholdsvis simpelt og let program til at fjernstyre en anden computer på. Helst så man kan "logge" ind på den anden computer og få adgang til skrivebord og hd inkl. programmer. Min storebror er en IT-hæmmet person griner, som skal bruge lidt hjælp til at installerer drivers mv. Og jeg gider ikke tage helt til helsingør hver gang det går galt. SÅ ville gerne kunne gøre dette via et program, hvor jeg kan se hans computer.
Lollikken Besvaret January 17, 2009 Rapporter Besvaret January 17, 2009 Remote desktop aka fjernskrivebord på Dansk. En indbygget del i win XP og vista.
Guest Trine Besvaret January 17, 2009 Rapporter Besvaret January 17, 2009 Du kan overtage via MSN... det har jeg gjort med min mor når der var problemer og jeg ikke gad køre til Nordsjælland...
spinner Besvaret January 17, 2009 Rapporter Besvaret January 17, 2009 En anden service er www.logmein.com ... Bruger den selv til at komme i kontakt med min PC hjemme fra arbejdet bl.a.
Basse Besvaret January 17, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 17, 2009 Tak for info - det der teamviewer ser ud som om selv min bror kan finde ud af det griner
Gio Besvaret January 17, 2009 Rapporter Besvaret January 17, 2009 www.teamviewer.comDén kendte jeg ikke - men interessant! En anden service er Hér er jeg til gengæld på hjemmebane. Kan fuldt ud anbefales. har sparet mig for mange køreture til familien
bananas Besvaret January 17, 2009 Rapporter Besvaret January 17, 2009 logmein kan også anbefales herfra
chaospilot Besvaret January 17, 2009 Rapporter Besvaret January 17, 2009 Har brugt begge i prof. sammenhæng - og teamviewer i efter min mening lang overlegen på stabilitet, hvor logmein har et hav af frække features - som vi dog sjælendt gjorde brug af. Vi skiftede til teamviewer i www.itafdelingen.com er er glade for det...
Rikke Rost Besvaret January 17, 2009 Rapporter Besvaret January 17, 2009 Jeg bruger kun RDP og Teamviewer....
Basse Besvaret January 17, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 17, 2009 Jeg brugte teamviewer, og jeg må sige at det var så simpelt at selv min it mongol bror kunne finde ud af at starte programmet op, og give mig de 2 tal der skulle til for jeg kunne logge mig ind. Fremragende stykke værktøj.
jpc Besvaret January 19, 2009 Rapporter Besvaret January 19, 2009 Teamviewer fungerer fornemt Jeg har tit brug for at kunne genstarte pc'en undervejs, når jeg hjælper nogen. Med logmein behøver man ikke starte en ny session hver gang. Men er det ikke nødvendigt med teamviewer?
Basse Besvaret January 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 19, 2009 Jow det er nødvendigt at lave en ny session med teamviewer - hvilket jeg syns er udemærket sikkerhed for brugeren i grunden. men lidt irreterende hvis man skal genstarte tit, og modparten ikke lige er den bedste til IT.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu