Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Jeg undrede mig også hvad det var, ihvertfald kortvarigt. Tænkte at det enten måtte være et lyn (lettere unormalt på denne årstid), eller også nogle som havde fyret et eller andet af. Jeg var på vej ind i min indkørsel, da det glimtede voldsomt og lyste op kortvarigt. Men så tænkte jeg egentlig heller ikke mere over det - før nu. Spændende, egentlig :th2:

Besvaret
Jeg troede det var et lyn' date=' men undrede mig over, da det jo ikke normalt er årstiden for torden og der kom jo heller ikke noget brag.[/quote']Rigtigt - men umiddelbart var det, som jeg også skrev, hvad jeg troede det var. Kraftigt hvidt/blåligt lys et kort øjeblik, og derefter et par glimt (tror jeg det blev til)....men uden buldren efterfølgende. Skal blive interessant at følge med i - og ikke mindst se billeder/video af, hvis nogle har været hurtige/heldige. Indtil videre ikke yderligere nyt på nettet...men post endelig løs, hvis i falder over noget.
Besvaret

Perfekt timing Nej nej, I er helt gal på den. Det var en happening fra arkitekten bag DR´s nye koncerthus, Jean Nouvel. Meteoren landede jo præcis under åbningen af koncerthuset kl 20. Så den kan nu ses på toppen af den blålige isblok der ligger på Amager Fælled:D

Besvaret
Nej nej, I er helt gal på den. Det var en happening fra arkitekten bag DR´s nye koncerthus, Jean Nouvel. Meteoren landede jo præcis under åbningen af koncerthuset kl 20. Så den kan nu ses på toppen af den blålige isblok der ligger på Amager Fælled:D
Ja, selvfølgelig var det det - Den er jo netop døbt "Meteoren".:)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...